18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
📌 Wojna na Ukrainie (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 19:39
📌 Konflikt izrealsko-arabski (tylko materiały z opisem) - ostatnia aktualizacja: Dzisiaj 17:25
🔥 Polscy siepacze graniczni - teraz popularne
🔥 Negroid wyjaśniony - teraz popularne
Luty 2015
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
Marzec 2015
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
Kwiecień 2015
PN WT ŚR CZ PT SO ND
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30

Gdy nie ma żony w domu

CrazyEdek2015-03-17, 7:57
Transport ładunku.

macleod • 2015-03-17, 8:46   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (65 piw)
Jak zaczął cofać, myślałem, ze zrzuci ładunek ...

Ciemniaki na schodach

CrazyEdek2015-03-17, 7:04
Czarno to widzę.

~Velture • 2015-03-17, 9:40   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (107 piw)
Kolejny raz to powtarzam: genów się nie oszuka.
Akurat na fejsie siedziałem a tu nagle patrze nowa wrzutka
Talpy • 2015-03-17, 13:52   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (107 piw)
8michal7 napisał/a:

fu smażone na maśle danie dla pizd



Kurwa, ty pewnie na towocie smażysz, brutalu...

Akcja

gucios2015-03-17, 23:48
i reakcja...
aven1 • 2015-03-17, 23:50   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (46 piw)
no cóż , kobiecie raczej nie wyjebał

Zasady

maksym851232015-03-17, 22:04
Kolega zrobił pewnej bardzo brzydkiej dziewczynie dziecko, krótko mówiąc wtopił. Pewnego razu gdy graliśmy w piłkę powiedział ze musi się wysikać. my patrzymy a on kuca. Więc sie pytamy:
-Dlaczego kucasz ?
-Bo temu hujowi juz ręki nie podam

ma pan pożyczyć 200 euro ;D

dr_evil2015-03-17, 8:29
Mistrz !

niemakurwanazw • 2015-03-17, 13:37   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (181 piw)
@up A kogo oni kurwa nie śmieszą?

Egzamin z fizjologii

weltmajster2015-03-17, 0:01
-Co w głównej mierze spala murzyn podczas biegu?

-Benzynę w radiowozie.

Materiał suchy ale własny.

PsychoFan chciał otruć polskiego gracza!

r................e • 2015-03-17, 23:01
Tak wygląda otwierania prezentu od fana masakra...
Policeman • 2015-03-18, 1:26   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (117 piw)
Dla Pashki zawsze piwo
Pasha Biceps to światowej klasy i sławy gracz Counter Strike'a, e-sportowiec, członek Virtus Pro, nie jaram się grami tym bardziej nie śledzę jutuberów, ale typ jest pozytywny i uwierzcie lub nie, 1000x bardziej promuje Polskę niż jakieś pizdy-pseudo gwiazdy. W CSa gra 6 mln ludzi i Pasha jest jego bezkonkurencyjną giwazdą, a przy okazji fajnym gościem.

Wzorowa akcja policji

kamil9802015-03-17, 22:32


zasrana polska cebulandia

(z profilu zbigniewa stonogi na fb)
Zabić dziecko w Legionowie czy Sosnowcu nie kłopot zainterweniować w sytuacji gdy ojciec przyjeżdża po dziecko do patoli i zostaje pobity -brak odwagi.
Rzecz dzieje się w Koprzywnica (woj. Świętokrzyskie)
Co widzimy? niedopełnienie obowiązków służbowych policjantów.
reczi • 2015-03-17, 23:05   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (95 piw)
Dla mnie taka sytuacja, to by był raj. W łapach by mi tonfa spłonęła, a patusy gazu by się nażarły jak żydy.

Szalony kibic

VVyso2015-03-17, 15:50
Reakcja publiczności bezcenna



Należał się karny?
H................g • 2015-03-17, 16:09   Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (34 piw)
Koleś spokojnie szedł z ochroniarzami w stronę policjantów, a gdy wreszcie doszedł do nich, to Ci go zaczęli szarpać jakby kurwa wstrzykiwał sobie marihuane na środku boiska, no kurwa mać.
Nie nie jestem fanem jp, ale tutaj mnie aż szlag trafił na widok ich zachowania