ch*jowa zabawa

lysy78 • Wczoraj 22:41
101
Jak ma się takich przyjaciół to nie potrzebni są wrogowie.

Szczęki.

de_sade • Wczoraj 21:05
136
Szczęki w wersji soft.

Umiejętność kręcenia

Sundown • Wczoraj 18:06
137




Co to jest przyczepa?

W rozumieniu obowiązującego obecnie Kodeksu Ruchu drogowego przyczepa to pojazd, który nie posiada własnego silnika, a który ciągnięty jest przez inny pojazd, który może być samochodem osobowym, samochodem ciężarowym lub ciągnikiem siodłowym. W kodeksie drogowym jest także mowa o naczepie, gdzie okazuje się, że jest ona swego rodzajem przyczepy. Na rynku motoryzacyjnym istnieją różne typy przyczep. Więc wśród wielu z nich można wymienić przyczepy skrzyniowe, kontenerowe czy specjalistyczne.

Co to jest naczepa?

Zgodnie z rozumieniem kodeksu drogowego naczepa to pojazd kołowy bez własnego napędu. Który to częściowo spoczywa na innym pojeździe. W głównej mierze naczepą nazywana jest część pojazdu członowego, spoczywająca zazwyczaj na ciągniku siodłowym.


Jakie są zasadnicze różnice pomiędzy przyczepą a naczepą?

Istotne różnice między naczepą i przyczepą można zauważyć na przykładzie samego pojazdu ciągnącego. Otóż ciągnik siodłowy, jak sama nazwa wskazuje, przystosowany jest do ciągnięcia naczep ze względu na obecność siodła. Jest to element wchodzący pod krawędź naczepy, który przejmuje znaczną część ciężaru tego pojazdu. Naczepy w znaczący sposób różnią się od przyczep również sposobem mocowania do samochodu ciężarowego. Otóż podpięcie przyczepy jest w praktyce dużo łatwiejsze i znacznie szybsze. gdyż ogranicza się ono tylko do trafienia dyszlem do odpowiedniego otworu. Natomiast w przypadku naczepy przypinanie trwa o wiele dłużej ze względu na konieczność dostosowania odpowiednich poziomów obu elementów.

W czasie podpięcia naczepy trzeba znacznie obniżyć tylne zawieszenie. Podjechać siodłem pod naczepę. Podpiąć przewody łączące instalację elektryczną. Układ pneumatyczny oraz hamulcowy. A następnie podnieść całe zawieszenie ciągnika. Na koniec schować nóżki naczepy.
Niezwykle istotne jest to, aby za każdym razem podpinania nogi naczepy były całkowicie schowane. Gdyż za to niedopatrzenie w wielu krajach Europy możemy dostać mandat karny.

1 vs 1...

_Yarko_ • Wczoraj 16:05
227
...to już nie taki kozak.

mygyry • Wczoraj 16:09  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (77 piw)
@ch*j z psem tygrysa szkoda

Aresztowanie podejrzanego

phrontch • Wczoraj 9:53
135
Brazylijski bandzior został prawidłowo potraktowany przez stróżów prawa



castagir • Wczoraj 10:06  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (24 piw)
Do kogo jak do kogo, ale do brazylijskich policjantów to mam ogromny szacunek, że wybrali ten zawód.
Odwalają kawał dobrej roboty i cały czas narażają życie, bo nawet po służbie ciągle muszą być czujni i gotowi do akcji. Śmiało można powiedzieć, że brazylijski policjant(nie zwykły policjant) - jest chyba najniebezpieczniejszym zawodem świata.
Nasze polskie milicjanty to po prostu psy: polują tylko na płotki i utrudniają głównie życie normalnym obywatelom, a od grubych akcji trzymają się z daleka.

Profesjonalny test kasków

phrontch • Wczoraj 10:46
124
Da Silvy udowadniają, że nie warto oszczędzać na bezpieczeństwie





Sorry, to nie da Silvy

Zabawy po alkoholu

phrontch • Wczoraj 10:41
188
Uwaga, przeżył



Nie ma takiego filmowania

phrontch • Wczoraj 9:40
119
Drobne zakłócenia w transmisji na żywo



atak dystansowy

flaszka • Wczoraj 8:44
236
deską ;)



ponoć w koninie.