18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Śmierć na komisariacie

C0...........BO • 2017-05-20, 22:22
Wstęp do materiału dziennikarskiego śledztwa Superwizjera Tvn, dot. tajemniczej śmierci 25-latka (Wrocław, 2016). Okazało się że pomyłkowo zatrzymany chłopak umiera po wizycie na komisariacie.
Tvn posiada mocne dowody dot. tej sprawy jak i okoliczności pobocznych.



Oceńcie sami, najlepiej po obejrzeniu całości materiału.
Całość materiału dla zainteresowanych w źródle poniżej:
http://www.tvn24.pl/superwizjer-w-tvn24,149,m/smierc-w-komisariacie-we-wroclawiu-nowe-informacje,741647.html

moskalowy

2017-05-21, 01:34
Rok już minął - i co? ch*jów sto...

sergio909

2017-05-21, 01:46
No to czas trochę rozjaśnić sytuację. O tej sytuacji wspominał nam kiedyś prof. na wykładach z medycyny sądowej ( po sytuacji jak sebix wysłał policjanta do szpitala a potem też padł na komisariacie )
Takich przypadków, kiedy Sebixowi staje serce jest cała masa i zazwyczaj nie robi się z tego medialnego parówkowego chaosu.

Człowiek po narkotykach, czy dopalaczach jest pobudzony i nie czuje bólu. W momencie kiedy przychodzi do obezwładnienia przeciętnego kowalskiego przyciśnięcie do ziemi po prostu zaboli trochę pooddycha i się uspokoi.
W przypadku narkotyków często nic go nie zaboli albo nie w takiej skali jak kowalskiego a to, że nie może się oswobodzić powoduje jeszcze większy napad agresji i jeszcze większy skok ciśnienia, kiedy gościu się szarpie i wierci w miejscu ( mówiąc łopatologicznie jest to rosnący w nieskończoność poziom wk***ienia takiego typa ). W pewnym momencie organizm po prostu tego może nie wytrzymywać a i tak po prochach może być ostro osłabiony i pikawa po prostu staje a gościu po chwili mdleje a komisariat opuszcza w czarnym worku.
Wbrew pozorom mimo iż zawsze wiąże się to z ryzykiem to użycie Tasera na takiego gościa jest dla niego bezpieczniejsze niż siłowanie się z nim, tylko tutaj widać, że nawet taser za bardzo nie pomagał.

Obrażenia jakie powstają na ciele i wyglądają na pobicie najczęściej są efektem miotania się w radiowozie. Gościu próbuje się wydostać i często nabija sobie niezłe siniaki ( bywali ludzie, którzy mieli pękniętą czaszkę próbując utorować sobie drogę ku wolności własną głową )

sumka

2017-05-21, 01:52
tranzystor napisał/a:


Nie, nie pracuję w policji, ale potrafię obiektywnie spojrzeć na temat.


Najwyraźniej nie rozumiesz słowa obiektywnie bo to co zrobiłeś to uzasadniłeś karygodne działanie policji swoją subiektywną teorią.

sergio909

2017-05-21, 02:07
sumka napisał/a:


Najwyraźniej nie rozumiesz słowa obiektywnie bo to co zrobiłeś to uzasadniłeś karygodne działanie policji swoją subiektywną teorią.



A co według ciebie było karygodnym zachowaniem policji? Sam nie rozumiesz słowa "obiektywnie" bo subiektywnie wyciągasz wnioski o zachowaniu policji na podstawie tego, co pokazał ci TVN w kilku wycinkach z sytuacji, które nie są pokazane od początku do końca.

Dragonov

2017-05-21, 02:25
Takich policjantów nic tylko karać. 25 lat dla używającego paralizator, reszta za współudział, dymisja komendanta i tych od monitoringu i zakaz pracy w zawodzie dla wszystkich. Ale pewnie jak zwykle sprawa rozejdzie się po kościach, przez rok nie zrobiono nic.

pr3dator

2017-05-21, 02:39
TVN niewiarygodny, nagonka na psy, biedny sebix, rozumiem, że bronicie policji ale nagrań z monitoringu nie ma, dusili go zdrowo, łapanie ludzi nagrywających interwencje, śmierć typa.. Nie w ogóle nie jebie tu gównem na kilometr, i żeby to się zdarzyło raz a co chwila inny komisariat ma taki przypadek a to Wałbrzych a to inne miasto. Nigdy nie miałem nic do policji, ale broń Boże żeby kiedykolwiek mnie tacy złapali na przesłuchanie.

DoubleBorger

2017-05-21, 02:58
Biedny człowiek ze wsi jestem, ze mną policja nigdy problemu nie miała.
2x jakiś tam mandat dostałem, za świadome przekroczenie prędkości - przyjąłem bez żadnego gadania, w końcu moja wina.
Raz zagapiony szedłem przez przejście dla pieszych na czerwonym, a po drugiej stronie dwóch policjantów, i jakoś taserem mnie poczęstowali. Jak ktoś się nie umie uspokoić, to trzeba go pacyfikować.

tranzystor

2017-05-21, 03:17
Dragonov napisał/a:

Takich policjantów nic tylko karać. 25 lat dla używającego paralizator, reszta za współudział, dymisja komendanta i tych od monitoringu i zakaz pracy w zawodzie dla wszystkich. Ale pewnie jak zwykle sprawa rozejdzie się po kościach, przez rok nie zrobiono nic.




Zwalniać policjantów, niech naćpane Sebixy biegają po mieście i będzie fajnie. Największe szczęście miał ochroniarz na dyskotece, co tego debila wywalił, bo jakby się jemu Sebek przekręcił, to byłaby nagonka na ochroniarzy.
Patusy nie rozumieją, że po różnej chemii dostają agresji i jak są obezwładnieni, to się nakręcają i serce nie wytrzymuje.

vass

2017-05-21, 03:32
Wszystko ok. ale policja jest od przestrzegania prawa, a prawo mówi, że skutego się nie pieści paralizatorem, złamali prawo muszą za to odpowiedzieć, czy są winni zdecyduje sąd.

Dragonov

2017-05-21, 03:38
tranzystor napisał/a:




Zwalniać policjantów, niech naćpane Sebixy biegają po mieście i będzie fajnie. Największe szczęście miał ochroniarz na dyskotece, co tego debila wywalił, bo jakby się jemu Sebek przekręcił, to byłaby nagonka na ochroniarzy.
Patusy nie rozumieją, że po różnej chemii dostają agresji i jak są obezwładnieni, to się nakręcają i serce nie wytrzymuje.



Co nie zmienia faktu, że Seba (tatuaż ACAB mówi wszystko) zachowywał się jako tako normalnie przy zatrzymaniu (warto zauważyć jak policja podsyciła atmosferę, byli przekonani, że to ten gość, co im uciekł, więc rozpoznanie też dało dupy). Od kiedy zatrzymanego zabiera się do kibla i skutego traktuje paralizatorem w kółko? 6 policjantów nie może dać rady jednemu Sebixowi? Jakby miał wadę serca, a nie miał wymęczony organizm po prochach, to też byś przyklaskiwał policji?
Po to są przepisy, procedury i powinny być stosowane wobec każdego.
A to co nawywijał w klubie to inna sprawa, która powinna być osądzona.

jacek.walcz

2017-05-21, 05:36
eh, NA komisariacie, a nie w komisariacie :/


jak ich wszystkich nie wyjebią z policji, to ja nie wiem...

ej, NA komisariacie, a nie w komisariacie


jak ich wszystkich nie skaża i nie wyj... z policji, to ja nie wiem :/

eh, NA komisariacie, a nie w komisariacie

jak ich wszystkich nie skażą i nie wyj... z policji, to ja ku... nie wiem gdzie żyję :/

lapps

2017-05-21, 05:45
tranzystor napisał/a:


Nie, nie pracuję w policji, ale potrafię obiektywnie spojrzeć na temat. W reportażu pominięto m.in. wątek, dlaczego Sebka wyj***li z dyskoteki (czyżby już wtedy nie panował nad własną agresją) oraz nie stwierdzono czym był nastukany. Policjanci trochę go przycisnęli, to fakt, powinni wezwać od razu lekarza, który skierowałby na detoks.



obiektywne patrzenie na temat to nie jest wrzucenie poszkodowanego do worka "sebixy" i domyslenie sie, ze skoro byl na dyskotece i go zatrzymala policja, to musial byc nacpanym "sebixem" i przez to umarl... gnebienie go skutego na podlodze w kiblu jak lezy i blaga zeby go zostawili zupelnie nie ma nic do rzeczy. :facepalm:

jakby tobie wpie**olili na miescie i bys umarl, a oni by stwierdzili, ze byles nacpany to tez obiektywnie patrzac beda niewinni

Irenvelle

2017-05-21, 08:09
Mysle ze Pan Jaki powinien powołać komisje która wyjaśni wszystkie okolicznosci

Blendzioł

2017-05-21, 08:49
No niezla bomba, to na przykrycie tematu Zuka?

qwerq221

2017-05-21, 09:59
Są już obrońcy pie**olonych psów, bo nie chce mi się czytać komentarzy?