18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Rozmowa homoseksualisty z konserwatystką.

Tumislav • 2012-03-19, 00:42
Starcie konserwatywnej publicystki Joanny Najfeld i Jacka Adlera - admina gejowskiej strony w tvn24.

hexagram88

2012-03-19, 22:30
Sadistic = Samosia.pl ,banda ciot i tyle. Co jeden to zabijaka, spec od mokrej roboty albo inny terminator a na ulicy przemyka się jak cwe* na charemie. A po drugiej stronie cnotliwi obrońcy gejów, którzy nawet bąka już nie potrafią głośno puścic bo im dawno gwint zjechali w dupie wielkimi ku*asami.

To nie miejsce na takie dyskusje.
Rzygam już tym. W telewizji pie**olą o tym non stop.

Czego chcą pedały? Przecież nikt im nie broni walić sie w dupsko po nocach. Niech się rżną byle z dala ode mnie, a nie przez megafony pie**olą o tolerancji, jakby ich do obozów zagłady regularnie zsyłali.
Pedały-oszołomy, rozżarzony pręt metalowy wam w odbyty.

longer1231

2012-03-19, 22:30
Tumislav napisał/a:


Nie wiem z jaką religią się utożsamiasz ale zakładam, że z chrześcijanizmem. W takim razie jest taki przypis w Biblii:

"Ktokolwiek obcuje cieleśnie z mężczyzną, tak jak się obcuje z kobietą, popełnia obrzydliwość. Obaj będą ukarani śmiercią, sami tę śmierć na siebie ściągnęli"

oraz:

"Czyż nie wiecie, że niesprawiedliwi nie posiądą królestwa Bożego? Nie łudźcie się! Ani rozpustnicy, ani bałwochwalcy, ani cudzołożnicy, ani rozwięźli, ani mężczyźni współżyjący z sobą"



Biblia to księga mocno zdezaktualizowana. Do tej pory bowiem jest napisane, że mężczyźnie noszący długie włosy są obrazą dla Boga, kobieta za zdradę winna zostać ukamienowana, Kpł 21, 17-23 natomiast prawi o niepełnosprawności. Tak jest to tłumaczone: Pan Bóg nie lubi swoich nieudanych eksperymentów stworzenia. Jeśli człowiek nie wyszedł mu w pełni funkcjonalny, nigdy nie dostąpi Królestwa Niebieskiego.

Dlatego nie traktuję Biblii jako księgi, których zasad muszę bezwzględnie muszę się trzymać. Są tam przydatne wskazówki.
Kieruję się natomiast tym, co podpowiada ni sumienie i serce oraz przekonanie, że Bóg jest miłością i że kocha każdego z nas, bez względu na to kim jesteśmy!

Din

2012-03-19, 22:35
Tumislav napisał/a:

ale jeśli uważa się ludzi za najinteligentniejsze "zwierze" na Ziemii to dlaczego nie można uznać tego za coś nienaturalnego.


A dlaczego nie można tego uznać za coś naturalnego, skoro występuję również u wielu innych gatunków? Nie wiem czy zrozumiałem Cię tu do końca.
Tumislav napisał/a:

Bo chyba nie uważasz, że takie odchyły u owych zwierząt są normalne.

Odchyły, nie odchyły - zwierzętom na pewno dużo bliżej do natury niż ludziom. U zwierząt jest mniejsza część homoseksualistów i u ludzi (przynajmniej jak na razie).
Tumislav napisał/a:

Swoją drogą to uważasz, że homoseksualizm/biseksualizm jest czymś prawidłowym czy też może można go zaliczyć do chorób psychicznych?


Według naukowców (a szczególnie amerykańskich) bardzo dużo rzeczy można zaliczyć do chorób. Z tego co wiem miłość/zakochanie już gdzieś tam zostało zaliczone jako choroba psychiczna. W tej chwili waham się nad swoim zdaniem w tej kwestii.

longer1231

2012-03-19, 22:36
@up, bo dla niektórych naturalność może być tylko jedna. Nie dopuszczają do siebie świadomości, że dwa typy zachowań również mogą być naturalne.

Tumislav

2012-03-19, 22:44
longer1231 napisał/a:



Biblia to księga mocno zdezaktualizowana. Do tej pory bowiem jest napisane, że mężczyźnie noszący długie włosy są obrazą dla Boga, kobieta za zdradę winna zostać ukamienowana, Kpł 21, 17-23 natomiast prawi o niepełnosprawności. Tak jest to tłumaczone: Pan Bóg nie lubi swoich nieudanych eksperymentów stworzenia. Jeśli człowiek nie wyszedł mu w pełni funkcjonalny, nigdy nie dostąpi Królestwa Niebieskiego.



Co do zdezaktualizowania Biblii masz rację. Jednak istnieją pewne "poprawki" co do tematu niepełnosprawnych:

http://tygodnik.onet.pl/30,0,43275,kosciol_oniepelnosprawnych,artykul.html

Przeczytaj ten artykuł. Bo jest naprawdę ciekawy (z resztą widzę, że jesteś w temacie, więc napewno już go czytałeś). Wielu uważa, że to co jest w Biblii uważa się za święte i koniec, i nie można zmienić tego co jest w tej księdze jednak jeśli uważałbyś inaczej: "Zaprawdę powiadam: Ty jesteś Piotr i na tej Skale zbudujęsz Kościół mój, a bramy piekielne go nie przemogą. I tobie dam klucze królestwa niebieskiego; cokolwiek zwiążesz na ziemi, będzie związane w niebie, a co rozwiążesz na ziemi, będzie rozwiązane w niebie"

Stosunek kościoła do homoseksualizmu jest niezmienny, więc jeśli nie nastąpiły żadne poprawki co do tej kwestii, trzeba być zgodnym z Biblią.

longer1231

2012-03-19, 22:50
Cóż Tumislav, w takim razie nazwij mnie katolikiem zreformowanym. Będę wierzył w co wierzę i mówił co podpowiada mi serce, a na koniec będę miał nadzieję, że to co robiłem znalazło aprobatę u Najwyższego.

Jeżeli nie, to spłonę w piekle, ale w takim wypadku w dupie bym miał niebo i Boga, który nie kocha swoich stworzeń tak samo i zachęca do nienawiści.

trauma

2012-03-19, 23:03
Ilu obrońców pedałów na sadolu :shock: Idę na harda obejrzeć co Arabusy robią z takimi, bo tutaj gejowo.pl się szerzy.

Tumislav

2012-03-19, 23:12
Din napisał/a:


A dlaczego nie można tego uznać za coś naturalnego, skoro występuję również u wielu innych gatunków? Nie wiem czy zrozumiałem Cię tu do końca.



Jak już pisałem - zgadzam się z tym, że istnieje coś takiego jak homoseksualizm u innych zwierząt. U zwierząt występują także choroby psychiczne (przyznam, że często określa się je jako choroby neurologiczne czyli różnorakie guzy w mózgu etc., jednak "czyste" choroby psychiczne u zwierząt występują i co do tego nie ma wątpliwości), więc powinniśmy się najpierw zastanowić CZY homoseksualizm jest chorobą psychiczną (bo napewno jest zaburzeniem i co do tego mam nadzieję, że nie mamy wątpliwości) a dopiero wtedy zastanowić się co robić. Osobiście uważam, że jak dla mnie homoseksualiści mogą sobie istnieć - trudno, nic z tym nie zrobie. Jednak promocje takich zachowań i chęć adopcji przez takie pary są nie do dopuszczenia.

Din napisał/a:


Odchyły, nie odchyły - zwierzętom na pewno dużo bliżej do natury niż ludziom. U zwierząt jest mniejsza część homoseksualistów i u ludzi (przynajmniej jak na razie).



Mam szczerą nadzieję, że tak zostanie. Wierzę, że Tobie też na tym zależy żeby było takich osób jak najmniej. Nie koniecznie przez względy moralne.

longer1231 napisał/a:

Cóż Tumislav, w takim razie nazwij mnie katolikiem zreformowanym. Będę wierzył w co wierzę i mówił co podpowiada mi serce, a na koniec będę miał nadzieję, że to co robiłem znalazło aprobatę u Najwyższego.

Jeżeli nie, to spłonę w piekle, ale w takim wypadku w dupie bym miał niebo i Boga, który nie kocha swoich stworzeń tak samo i zachęca do nienawiści.



W takim razie nazywam Cie katolikiem zreformowanym :) Na dobrą sprawe chyba nie ma już prawdziwych katolików. Sam nie mam najkrótszych włosów przez co mam nadzieję, że Bóg się na mnie za to nie obrazi :)
Oczywiście, że na te czasy w których teraz żyjemy śmierć homoseksualistów za ich orientacje jest nie na miejscu. Jednak PROMOCJA takich zachowań jest czymś złym i nie wierzę, że się z tym nie zgadzasz.

vajron

2012-03-19, 23:29
k***a... Smażenie mięsa, eż nie jest naturalne... Jeżdżenie autem też nie.. Nie mmówcie tu o tym co jest naturalne a co nie... Naturalne jest to, żebyśmy żyli w 20 osobywch stadach i polowali na jelenie... Co was to obchodzi co pedały robią w łóżku? Czemu o tym w ogóle myślicie? Pewnie sami jesteście pedałami albo wasi ojcowie, bracia h*j was tam wie. Normalnego człowieka, hetero, nie interesują pedały i wszyscy mają na nich wyj***ne... A pielgrzymki to k***a co? Jesteście debilami, wierzycie w przeźroczyste stworzonka, które rządza światem to sobie wierzcie ale w domu k***a, a nie... Pedałom nie wolno robić marszów ale pielgrzymki są spoko? Tyle, że to katole nawołują do nienawiści, morduja atakują i k***a jeszcze więcej. A pedał co? wyr*cha jakiegoś typa i tyle...

Swoja drogą ci którzy mówia, że to choroba psychiczna i, że można to leczyć... Jestem na drugim roku psychologii i wiem coś o tym leczeniu z homoseksualizmu. Polega to dokładnie na tym samym co "leczenie" alexa z mechanicznej pomarańczy. I w ten sam sposób można "wyleczyć hetero z bycia hetero.

I po h*j ona na ten portal wchodzi? I czy skoro można w sieci zobaczyć nagie zdjęcia hetero to czy to znaczy, że hetero seksualizm też powinien być zakazany? Jeszcze raz się pytam po h*j wchodzi na takie strony?!

Tumislav

2012-03-19, 23:29
vajron napisał/a:

A pielgrzymki to k***a co? Jesteście debilami, wierzycie w przeźroczyste stworzonka, które rządza światem to sobie wierzcie ale w domu k***a, a nie... Pedałom nie wolno robić marszów ale pielgrzymki są spoko?



Widzisz, taka różnica pomiędzy pielgrzymkami gdzie nie ma ani jednej nagiej osoby a paradą równości w której się nie naliczysz osób roznegliżowanych jest taka jak pomiędzy krzesłem a krzesłem elektrycznym.

vajron napisał/a:


Tyle, że to katole nawołują do nienawiści, morduja atakują i k***a jeszcze więcej. A pedał co? wyr*cha jakiegoś typa i tyle...



Katole nawołują do nienawiści? Mordują? Atakują? Nawoływanie do nienawiści a nietolerowanie pewnych zachowań to także różnica. Czasy mordowania innych przez katolików też dawno minęły.

vajron napisał/a:


Swoja drogą ci którzy mówia, że to choroba psychiczna i, że można to leczyć... Jestem na drugim roku psychologii i wiem coś o tym leczeniu z homoseksualizmu. Polega to dokładnie na tym samym co "leczenie" alexa z mechanicznej pomarańczy. I w ten sam sposób można "wyleczyć hetero z bycia hetero.



http://www.piotrskarga.pl/ps,4000,2,0,1,I,informacje.html

vajron

2012-03-19, 23:33
Ona nigdy nie miała w ręce fiuta ale jest hetero sto procent k***a j***na...

Tumislav napisał/a:



Widzisz, taka różnica pomiędzy pielgrzymkami gdzie nie ma ani jednej nagiej osoby a paradą równości w której się nie naliczysz osób roznegliżowanych jest taka jak pomiędzy krzesłem a krzesłem elektrycznym.



Katole nawołują do nienawiści? Mordują? Atakują? Nawoływanie do nienawiści a nietolerowanie pewnych zachowań to także różnica. Czasy mordowania innych przez katolików też dawno minęły.



http://www.piotrskarga.pl/ps,4000,2,0,1,I,informacje.html



Tak, katole nawołują do nienawiści atakują i mordują. Co do tego linku, który podałeś. Tak, ta metoda jest skuteczna, tak samo jak w przypadku wyleczania osób hetero. I polega dokładnie na tym na czym polegało leczenie Alexa z mechanicznej pomarańczy.

Din

2012-03-19, 23:36
Tumislav napisał/a:


U zwierząt występują także choroby psychiczne (przyznam, że często określa się je jako choroby neurologiczne czyli różnorakie guzy w mózgu etc., jednak "czyste" choroby psychiczne u zwierząt występują i co do tego nie ma wątpliwości), więc powinniśmy się najpierw zastanowić CZY homoseksualizm jest chorobą psychiczną (bo napewno jest zaburzeniem i co do tego mam nadzieję, że nie mamy wątpliwości) a dopiero wtedy zastanowić się co robić



Na pewno są czynniki na tle psychicznym. Ponoć syn wychowany tylko przez matkę ma większą szansę na bycie gejem w przyszłości, niż wychowywany przez matkę i ojca, ponieważ brakuje mu tak zwanej "męskiej miłości". Taki człowiek oczywiście będzie szukał kogoś starszego, dominującego na partnera, który w pewnym stopniu będzie mu zastępować ojca (oczywiście nie aż tak starego jak sam jego ojciec). Ale to nie moja brożka dumanie nad takimi tematami, nie jestem na studiach socjologicznych czy coś w ten deseń.

W tym momencie już nie będę ciągnąć tego tematu dalej. Jest późno a ja jeszcze mam kilka rzeczy nie załatwionych.

vajron

2012-03-19, 23:37
Rozumiem, że osób hetero nie można nigdzie roznegliżowanych spotkać? Lepsze sa marsze "młodzieży wszechpolskiej" która skanduje faszystowskie hasła i hail'uje niż banda pedałów, która nikomu nie zaszkodzi. Nie chcesz, nie r*chaj facetów, oni chcą niech r*chają. Wole ich niż skinów "patriotów" i młodzież wszechpolską, która bije własnych rodaków.

Tumislav

2012-03-19, 23:50
vajron napisał/a:

Tak, ta metoda jest skuteczna, tak samo jak w przypadku wyleczania osób hetero. I polega dokładnie na tym na czym polegało leczenie Alexa z mechanicznej pomarańczy.



Jakieś przykłady mordów homoseksualistów przez katolików? I wybacz ale nie oglądałem mechanicznej pomarańczy :) Wystarcza mi dowód, że 30% homoseksualistów pozbywa się tego zaburzenia/choroby czy tej "normalności" dzięki temu leczeniu.

Din napisał/a:


W tym momencie już nie będę ciągnąć tego tematu dalej. Jest późno a ja jeszcze mam kilka rzeczy nie załatwionych.


Rozumiem, też spadam z sadola. Trzymaj się i dzięki za dialog :)

vajron napisał/a:

Rozumiem, że osób hetero nie można nigdzie roznegliżowanych spotkać? Lepsze sa marsze "młodzieży wszechpolskiej" która skanduje faszystowskie hasła i hail'uje niż banda pedałów, która nikomu nie zaszkodzi.



Można spotkać, na plażach. Tam też można spotkać zapewne homoseksualistów ale w takim miejscu są po prostu niewidoczni. W Młodzieży Wszechpolskiej masz narodowców, którzy się brzydzą takimi gestami oraz nazistów czy jakkolwiek chcą być nazywani. To te drugie osoby "hailują".

isotop

2012-03-20, 00:10
Jak was czytam, to odnoszę wrażenie, że na Sadisticu spotkała się cała parada równości z hordą nacjonalistów i maleńką grupką ludzi, która jeszcze ma siłę pomyśleć, zanim naciśnie "dodaj komentarz". Masa ciekawych argumentów i kontrargumentów, faktów i plotek, informacji i "widzi-mi-się" skrobanek. Jedziemy!

Argument, że związek dwóch mężczyzn (kobiet zatem też) jest nienaturalny, bo nie daje dzieci. Absolutnie ciekawe. A skoro tak uważacie, to czemu panowie zakładacie gumkę przed seksem, a panie łykają tabletki antykoncepcyjne? Przecież wasz "jedyny słuszny", damsko-męski związek ma na celu płodzenie dzieci... macie tę zdolność, której nie mają pasy homoseksualne. Pomyślmy o tym.

Dalej... parady równości. Tutaj działa niestety ta magiczna siła, że wąska, ekscentryczna i zauważalna grupka ludzi zawsze wpływa na wizerunek całej, większej grupy. Dlatego też podczas Dnia Niepodległości oberwało się wszystkim patriotom za grupkę debili, która spaliła wóz transmisyjny TVN-u. No ale od nich umywacie ręce. Większość gejów umywa ręce od parad i zwyczajnie mają wyj***ne na ten temat. No ale psychologia. Dalej!

Leczenie homoseksualizmu... ojej, uwielbiam! Niech teraz każdy heteroseksualista wyobrazi sobie, że pod presją społeczeństwa trafił do takiego ciekawego ośrodka, gdzie panowie w białych fartuszkach dzięki serii interesujących eksperymentów zamienią go w geja. sp***alalibyście szybciej niż światło. Dlaczego? Bo to niemożliwe. Was nikt by nie przekabacił, więc sądzicie, że ktoś przekabaci geja/lesbijkę na heteroseksualizm? Nie potwierdzono ani jednego udanego leczenia. Ani jednego. Dalej...

Pan "pedał" opowiada o swoim bujnym życiu seksualnym, co gorszy nasze pokorne, ascetyczne owieczki z Sadistica. Będę miał ubaw do końca miesiąca. Rozkoszujecie się wulgarnymi, wyuzdanymi pornolami i komiksami, panowie chwalą się "ile lasek zaliczyli", codziennie z "ręką na interesie" walicie konia na widok (i myśl) o najbardziej wymyślnych technikach seksualnych i macie pretensje, że to samo mają geje? On zrobił dokładnie to samo, co robi wielu heteroseksualistów... no ale on jest homoseksualistą.

Pedały się afiszują. No serio? Macie za złe pedałom (bo przecież nie lesbijkom), że mają czelność chodzić za rękę, albo publicznie się całować. Puk puk, znów robią dokładnie to samo, co wy. Ale hola, toć oni homo, im nie wolno. Poza tym mieszkając w Warszawie od grubo ponad dwóch lat TYLKO RAZ widziałem parę gejów idącą za rękę. Raz. O całowaniu już nie wspomnę... nigdy nie widziałem. Pary hetero robią to codziennie, ale gorszy to wyłącznie dewotki i zgorzkniałych staruszków. Nie wiem, kto bardziej się afiszuje.

Ku jasności, nie popieram parad. Nie popieram publicznego epatowania seksualnością (homo i hetero). Nie popieram publicznego obściskiwania się i całowania (ludzie... prywatność k***a, zachowajcie coś dla siebie). Nie popieram skrajności ani z lewej, ani z prawej strony. Nie popieram zatwardziałych "pedałów" wojujących na paradach, ani nacjonalistycznego betonu, który nie widzi dalej jak za czubek swojego "biało-czerwonego" nosa. Nauczcie się żyć ze sobą i nie wchodźcie ludziom w prywatność jak proktolog w dupę! Błagam.

Pozdrawiam wszystkich, pokój z wami.