18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Reakcja Siary

Czesiek181 • 2012-07-28, 02:34
Na freestyle Eldoki.Jestem jak lobo.

fdM

2012-07-28, 20:21
Każdy słucha tego co lubi, Ja na przykład jestem raczej otwarty na muzykę. Słucham polskiego hh, muzyki filmowej (np. Hans Zimmer, Two Steps from Hell), rock typu Limp Bizkit czy Korn, czasem nawet lubię się wyszumieć przy muzyce w stylu Dominatora - jakieś hardcore czy coś. Nie potrafię natomiast słuchać metalu, wokaliści zwykle kaleczą moje uszy tym wydzieraniem się co mnie skutecznie odrzuca.

coolfon

2012-07-28, 20:37
Cytat:

rock typu Limp Bizkit czy Korn



dzień dobbry

Otóż piękny kawalerze, słuchasz najbardziej ch*jowej odmiany metalu jaka tylko powstała. Na szczęście to chyba tylko pomyłka i muzyczna ślepa uliczka. Nu metal Szczęśliwie zdycha śmiercią naturalną, starzy zaprawieni w bojach gimnazjaliści idą do liceum a ich następcy słuchają czego innego

darkans

2012-07-28, 20:51

fdM

2012-07-28, 21:01
coolfon napisał/a:


Otóż piękny kawalerze, słuchasz najbardziej ch*jowej odmiany metalu jaka tylko powstała.


To okropne.
Jeżeli piosenka mi się podoba to nie sprawdzam jaki to gatunek - po prostu jej słucham. Inne odmiany 'metalu' mi po prostu nie pasują - true metal czy ostry rock po prostu mnie drażnią (zwykle przez okropny wokal).

jonasz1

2012-07-28, 21:06
za każdym razem spiny o muzykę
dawać więcej, jest się z czego pośmiać

drzymek1906

2012-07-28, 21:40
Eldo - rap dla tych co mają coś w głowach i k***a na prawde jeżeli chcecie po nim jeździć to wybraliście najgorzej jak mogliście bo to najlepszy polski raper, pozdro.

Dżoker

2012-07-28, 22:20
Największa beka jest z tych niedorozwiniętych ku*asów co innym zarzucają czego słuchać, no czy na prawdę można być tak zj***nym? :D