18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Niezawodność diesli

Titty • 2012-12-04, 16:22
Diesle :idzwch*j:




Dziamian

2012-12-04, 21:25
jacek44 napisał/a:

Zdarzyło mi się coś identycznego 3 lata temu. Etapinceta napisał dokładnie o przyczynach, więc nie będę tu pie**olił. Ktoś wyżej z ułańską fantazją teoretyka, napisał, że wystarczy wrzucić najwyższy bieg, hamulec i puścić sprzęgło. Jak tak zrobiłem to auto rwało do przodu.

Kurewsko przykro się mi teraz to wspomina. Na samochód uczciwie pracowałem 4 lata. Odkładając każdą wolną złotówkę. A nagle na drodze dzieje Ci się takie coś i ch*j, jesteś całkowicie bezsilny jak goście z pierwszego filmiku. Uwierzcie, przykro tak patrzeć, jak tyle wysiłku, pracy, odmawiania sobie przyjemności idzie w ch*j, a ty nie możesz nic efektownego zrobić. Szczególnie tragiczne przeżycie dla nas - prawdziwych facetów, którzy samochód traktują jak coś więcej, niż przedmiot...



to przyznam że silne auto masz jak Ci rwało na 5tym biegu do przodu :roll:

sytuacji współczuję bo sam bym nie chciał tak trafić, ale ja wiem że na 5tym biegu każdy diesel się zadławi, no chyba że ma sprzęgło nie do zajechania lub mu się ślizga, a to najbardziej prawdopodobne

megamo

2012-12-04, 21:42
w takim przypadku wystarczy zdjąć dolot od turbiny i go zatkać lub tez mocno ścisnąć i tyle z tego ;] a nie robić jak pseudo mechanicy 5 bieg i puść sprzęgło rzecz jasna ze spalimy sprzęgła ;] i ta panika powinien mu się jeszcze w druga stronę zakręcić to już w ogóle by się osrał tyle na temat

Sz...........an

2012-12-04, 23:00
Pewnie, że diesle są wytrzymalsze. Dieslem można śmiało jeździć do 500.000 przebiegu. Jeśli się ma normalnego diesla a nie rzęcha...

werther

2012-12-05, 14:50
Titty napisał/a:


A jak ma automat ?



Ja mam automat.
Ale mam też zawór odcinający dopływ powietrza po wyjęciu kluczyka (przed samym kolektorem), więc powinien zgasnąć.
Inny sposób, jak już ktoś napisał, to rozłączyć dolot do kolektora i go zatkać.

Filo1

2012-12-05, 17:08
faktycznie jak odetnie przewód paliwowy to zgasi, olej mu bierze ;D
Albo się wypali albo szybkie zduszenie biegami i może bez remontu się obejdzie :D

Dziamian

2012-12-05, 17:28
megamo napisał/a:

w takim przypadku wystarczy zdjąć dolot od turbiny i go zatkać lub tez mocno ścisnąć i tyle z tego ;] a nie robić jak pseudo mechanicy 5 bieg i puść sprzęgło rzecz jasna ze spalimy sprzęgła ;] i ta panika powinien mu się jeszcze w druga stronę zakręcić to już w ogóle by się osrał tyle na temat



Mówisz chyba o stary niemieckim TeDeku ;)

podstawie Ci auto powyżej 2002 roku, też diesla i zobaczymy czy zatkasz dolot w nim :amused: pseudo mechaniku :) i ile Ci to zajmie :)

solteck

2012-12-05, 20:41
chyba do dizla benzyny nalał :D

artdian

2012-12-05, 23:14
turbina poszła sie j***ć,,raz z kumplem wjechaliśmy na teren festiwalu metalowego w Czechach,,masa ludzi i nagle zrobiło sie to samo co na filmie,,my w panice bo wyje i dymi a ludziska biją brawo bo mysleli ze my to specjalnie robimy ku czci złego,,ot to i taka anegdota z życia wzieta

Tw...........ir

2012-12-05, 23:18
haha;D gowno niektorzy sie znaja... bez powietrza nie dziala... wystarczy otworzyc filtr powietrza i zablokowac wlot:D jakis nieogar na ulicy tak mial i od strzalu mu zgasilem tak silnik... wrzucic bieg moze rozjebac rozrzad albo skrzynie...

konto1981

2012-12-05, 23:20
a ja mam benzynkę i nigdy w życiu żadnego klekota,ojciec ma forda focusa nowego z salonu i średnio 2 razy do roku ten zj***ny plastik ląduje w serwisie...

j***ć klekoty i c*pkowozy z napędem na przód... prawdziwy mężczyzna ma wał a nie jakieś tam przeguby :P

Tw...........ir

2012-12-05, 23:23
konto1981 napisał/a:

a ja mam benzynkę i nigdy w życiu żadnego klekota,ojciec ma forda focusa nowego z salonu i średnio 3 razy do roku



j***ć klekoty i c*pkowozy z napędem na przód... prawdziwy mężczyzna ma wał a nie jakieś tam przeguby :P


tez mi samochod Ford... ford jest ch*ja wart












Yasiu99

2012-12-05, 23:32
Nie wiem o co chodzi bo temat jest o turbo dieslach a nie o dieslach... to tak jak byście porównywali turbo benzynę do benzyny. Spróbujcie naprawiać turbo benzynę, ma równie skomplikowany osprzęt co tdi (choć faktem jest że w tedy żadne porównywalne pojemnościowo tdi się nie umywa nawet) i nie chodzi mi tylko o te nowe ch*jowe motory 1.0tsi czy tam co tam ale nawet te montowane naście lat temu do np. omegi lotus czy alpiny albo brabusa. wiem że to inna klasa aut ale diesle naprawdę nie są drogi czy tam awaryjne. U brata w garażu stoi przysypana śmieciami resztka omegi a 2.3 od kilku lat i cały czas odpala a 2.5 tdi naprawiał już naście razy (tu łącznie z wymianą całego motoru).

ro...........88

2012-12-05, 23:39
benzyniak ma jeden plus......na akumulatorze. tyle w temacie

immikofreako

2012-12-05, 23:40
Mam 350 konne, E92 335d po remapie i pali 11l/100km i jak go duzo cisne + 4.8 0-100 i 280km/h top. dziekuje dobranoc

tmx2oo4

2012-12-05, 23:42
Kurcze to jedno mnie zastanawia, skoro diesle są takie do dupy nijakie i gorsze i droższe w kupnie i eksploatacji i awaryjność większa i tam sraty pierdaty to czemu ludzie kupują diesle? zastanówcie się dzieciaczki co i jak, o co w tym chodzi. Jeżeli nie zwraca się po kosztach użytkowania według was, to podajcie jakieś dane, obliczcie coś, jakoś nie wygląda to w rzeczywistości tak jak przedstawiacie.