18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Polski system operacyjny

lobominator • 2013-12-13, 19:08
Jak w temacie, z góry zaznaczam, że nie jest to reklama, bo system jest opensource'owy, czyli mówiąc po polsku - darmowy. Jestem autorem, a system jest ciągle rozwijany. Niestety w PL na rozwój tego typu rzeczy nie ma co liczyć, więc zapewne umrze śmiercią naturalną, tak czy inaczej pokazuję jako ciekawostkę.
System jest serwerowy, na stronce jest demo do przetestowania, kod dostępny na GitHUBie. Poniżej krótki film promocyjny:



Stronka projektu i demo tutaj:
http://www.phpos.pl

Byłoby miło wypromować kiedyś na świat tego typu polski produkt, zwłaszcza, że robiony przez Sadola :P Bugów dużo, bo wczesna wersja, ale potestować sobie można.

Smeagol

2013-12-13, 21:35
Nie znam się, ale rozumiem panie, że w wiedźmina na tym nie poszpilam?

kubawislak

2013-12-13, 21:35
Życze Ci z całego serca, abyś zarobił na tym fortunę!

cncvb

2013-12-13, 21:43
@lobominator genialne. To głupie ale długo czekałem na odpowiedni system. Na PW napisze Ci do czego mi potrzebne. Zainteresujesz się tym

silon

2013-12-13, 21:46
Dajcie reupload na jakiś inny serwer bo te się przeciążają...

Radoslav77

2013-12-13, 21:59
Gratulacje i wytrwałości życzę. Od dawna czekam na coś ciekawego z fajnym interfejsem co można postawić na zwykłym kompie , na razie pozostają gotowce (qnap synology itp) lub apache dla maniaków rzeżbienia i za wszelką cenę utrudniania sobie życia. Będę monitorował Twoją prace a na razie piwko.
Pomyśl coś nad aplikacjami typu "videostation" "musicstation" itp. Jak znajdę trochę czasu to potestuje :) .

lobominator

2013-12-13, 22:00
Nie mogę chwilowo zrobił reaploudu, nie spodziewałem się aż takiego odzewu. Serio.
Jutro od rana zerują się limity na moim hostingu. Podałem ew. linka do githuba kilka postów wyżej, gdyby ktoś chciał pobrać. Wysadziliście mi kurde w kosmos serwer :)