18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Oni wybiorą nam prezydenta.

morinho • 2010-05-26, 15:13

Reporter z programu Tomasz Lis na Żywo na wiecu Jarosława Kaczyńskiego.
"ZDRAJCO NARODU, ROZUMISZ!?"

Lesniak007

2010-05-26, 21:48
Palikot na prezydenta!!! :jezdziec:

kolo665

2010-05-26, 21:59
Nie słucham radia maryja ani nie oglądam tvtrwam. Nie znam się na polityce ale wiem tyle że wk***ia mnie Tusk swoją niekompetencją.
1) Nie mogłem zdzierżyć jak ten ruski pachołek podawał rękę putinowi i się z nim przytulał. Może To jakiś znak pojednania, ale nie na trupach setek tysięcy polaków podczas 2giej wojny i na trupie jakby nie patrząc naszego prezydenta.
2) Jego sykliwy głos trochę do dupy, pozatym gada dużo i nie na temat.
3)Najdłużej piastowane przez niego stanowisko zawodowe to kominiarz;] Nie wiem czy o tym wiecie. Nie wiem nawet czy startuje w tych wyborach, ale wiem że startował w poprzednich i nie wiem jak k***a kominiarz z zawodu mógł przegrać tylko o ciutkę z prawnikiem?

Nie każdy się nadaje na prezydenta, źle robicie wiążąc Jarosława z radiem maryja, fakt to jest część jego elektoratu tępiona przez całe społeczeństwo, ale wybierać kandydatów musimy sami nie patrząc na innych.

sthrashydlo

2010-05-26, 22:02
Widać jak się świetnie sprawdza zasada chrześcijańskiego miłosierdzia i wybaczenia. Hipokryzja i obłuda, ot co.

wciazszukam

2010-05-26, 22:23