18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Wywiad z tęczowym postępem...

Halman • 2022-05-17, 08:29

są w związku ale na szczęście jaj nie planują składać...

Fiksat

2022-05-17, 10:50
Wojny są konsekwencją takich patologii czy to nadmiar wolności i pokoju robi ludziom wodę z mózgu?

Swoją drogą co z takim odpadem społecznym zrobić w razie konfliktu zbrojnego? :P

Agoreth

2022-05-17, 10:54
Ciężko się ich słucha. Brwi wysoko od początku, do końca. Poj***ne to jest na tak wielu poziomach...
Widać kilkanaście lat na ryju, a pierwsze skojarzenie to przedszkolak, który w kasku strażaka mówi, że jest strażakiem.
Dzieciak ze stetoskopem - "A ja jestem lekarzem!".
Ostatnio mnie to rozj***ło, gdzie poszliśmy ze znajomymi do klubu i miało do nas dołączyć jakichś 3 znajomków od gościa który z nami poszedł. Generalnie zaznajomił nas z sytuacją i powiedział, że przyjdzie prawdopodobnie 1 pokemon. Ale dobra, stwierdziliśmy, że po prostu popłyniemy z tym prądem. Przyszli i wita się z nami ewidentnie laska, ale ścięta na krótko, damski do bólu głos, cycki, brak makijażu, typowo męskie łachy, pantofle z czubem (były chyba w tym wszystkim najzabawniejsze, serio...), na nadgarstku wielgachny zegarek i mówi do nas:
"Cześć, Damian jestem"...
Zamarłem...
Stałem i po prostu nie wierząc w otaczające mnie realia, patrzyłem się w jej cycki...
Zabawne to, ale za razem smutne i poj***ne do reszty.

woytasw

2022-05-17, 10:59
A fajne miał te cycki?

Agoreth

2022-05-17, 11:05
woytasw napisał/a:

A fajne miał te cycki?



Gdyby normalnie się ubrała, uczesała i lekko pomalowała, to może 6-tka taka w sumie.

MrFalken

2022-05-17, 12:30
Agoreth napisał/a:

Ciężko się ich słucha. Brwi wysoko od początku, do końca. Poj***ne to jest na tak wielu poziomach...
Widać kilkanaście lat na ryju, a pierwsze skojarzenie to przedszkolak, który w kasku strażaka mówi, że jest strażakiem.