18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Al...........go

2017-07-23, 12:36
The_Generat napisał/a:

ps. na YT wyszukajcie "Ujawniono 16-to Punktowy Plan Destabilizacji Polski!" i poczytajcie na stronie fundacji co, jak i dlaczego



Słuchaj, to nic. Wiesz co ja znalazłem na YT? Że szczepienia są szkodliwe i zabijają. Czaisz k***a?! Rządy całego świata chcą zabić ludzi. Ale to tam ch*j. Od dziecka cię okłamują. Ziemia jest płaska. Chcą nas zabić i nas okłamują. Czacha dymi, na każdym kroku nas okłamują.

HelioniX

2017-07-23, 12:37
AleDlaczego,
Ile zarabiasz rubli na miesiac przyjacielu?

jetam

2017-07-23, 12:39
Ja mam tylko jedną wątpliwość - nawet jeżeli sądy były postkomunistyczne, PKW była postkomunistyczna, SN było kastą PRL-owską przez ostatnie 25 lat - to PIS wygrało wybory. Ci sami ludzie, którzy stwierdzili (jak to ktoś zauważył) że PSL osiągnęło tak dobry wynik w samorządowych stwierdzili, że PO już nie będzie u władzy. Czyli postkomunistyczne kasty oddały władzę bez najmniejszego zająknięcia?

I jeszcze jedna kwestia - była i jest duża grupa posłów PO-PSL którzy robili krzywe interesy podczas ich rządów - zgadzam się. Ale na 2 lata przed wyborami nikt się nie bał że nie rozpiszą wyborów, że uznają je za nieważne gdy przegrają. Teraz w przypadku PIS - boję się, bo jest to nie tyle pewniak, co prawdopodobny scenariusz - bo mogą

antropoid

2017-07-23, 12:49
Cytat:

Po ch*j ta banda pojebów chodzi z tymi świeczkami po ulicach skoro za dwa lata wystarczy zagłosować na inna partię i tym odsunąć PiS od władzy?


Pytanie za 100 punktów. Kto zatwierdza wynik wyborów w Polsce?

facemurder

2017-07-23, 13:01
antropoid napisał/a:


Pytanie za 100 punktów. Kto zatwierdza wynik wyborów w Polsce?



A kto zatwierdzał wynik za czasów PO pytanie za 200 ?

patgaw

2017-07-23, 13:14
sumka napisał/a:


Mandaty drogowe (jestem pewien że sędziowie dostaną wytyczne by wszystkie odwołania uwalać z góry),
Błędne coroczne rozliczenie podatkowe (odsetki, kary, odwołania),
Wszelkie sprawy z urzędnikami (odwołanie od błędnej decyzji, nadużycie władzy przez funkcjonariusza, właściwie każdy konflikt będzie z góry przegrany),




taaa bo teraz to tak nie jest ...
chyba jestes jakis z komosu urwany albo ci placa

jetam

2017-07-23, 13:15
Cytat:

A kto zatwierdzał wynik za czasów PO pytanie za 200 ?



Ci sami ludzie którzy zatwierdzili ich przegraną w wyborach parlamentarnych na rzecz PIS. Poproszę 200pkt :)

The_Generat

2017-07-23, 13:23
jetam napisał/a:

Ja mam tylko jedną wątpliwość - nawet jeżeli sądy były postkomunistyczne, PKW była postkomunistyczna, SN było kastą PRL-owską przez ostatnie 25 lat - to PIS wygrało wybory. Ci sami ludzie, którzy stwierdzili (jak to ktoś zauważył) że PSL osiągnęło tak dobry wynik w samorządowych stwierdzili, że PO już nie będzie u władzy. Czyli postkomunistyczne kasty oddały władzę bez najmniejszego zająknięcia?

I jeszcze jedna kwestia - była i jest duża grupa posłów PO-PSL którzy robili krzywe interesy podczas ich rządów - zgadzam się. Ale na 2 lata przed wyborami nikt się nie bał że nie rozpiszą wyborów, że uznają je za nieważne gdy przegrają. Teraz w przypadku PIS - boję się, bo jest to nie tyle pewniak, co prawdopodobny scenariusz - bo mogą



bo do tej pory obowiązywała doktryna "my nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych" ale zmieniła się opcja na amerykańską z amerykańskim poparciem i wszystko się popie**oliło, opcji niemieckiej odpie**oliło i walczy jak może o odzyskanie wpływów i tylko czekać aż się opcja ruska uruchomi, pomijając debili pokroju tam kolesia wyżej

jetam

2017-07-23, 13:36
The_Generat napisał/a:



bo do tej pory obowiązywała doktryna "my nie ruszamy waszych, wy nie ruszacie naszych"



Ok, jest to prawdą - istniało wiele niepisanych umów. Ta ustawa nic w tej kwestii nie zmieni. Chociaż może faktycznie zmienić doktrynę na:
,,my nie ruszamy naszych, ,,my,, nie ruszacie naszych,,

Barles

2017-07-23, 13:52
Fiksat napisał/a:



Za dwa lata wygra inna partia jak się obecna władza nie będzie społeczeństwu podobać, tak ciężko to k***a zrozumieć?

Po ch*j ta banda pojebów chodzi z tymi świeczkami po ulicach skoro za dwa lata wystarczy zagłosować na inna partię i tym odsunąć PiS od władzy?



Mialem wrazenie, ze sadistic jest portalem w duzej czesci ludzi inteligentnych ale chyba nastepuje stopniowa degradacja...

Jesli partia polityczna u wladzy a konkretniej minister sprawiedliwosci kontroluje organ orzekajacy o waznosci wyborow to w zaleznosci od checi posiadaja oni narzedzie do negacji wynikow, tak ciezko to k***a zrozumiec?


Art. 241. § 1. Protest przeciwko ważności wyborów do Sejmu wnosi się na piśmie do Sądu Najwyższego w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia wyników wyborów przez Państwową Komisję Wyborczą w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej. Nadanie w tym terminie protestu w polskiej placówce pocztowej operatora publicznego jest równoznaczne z wniesieniem go do Sądu Najwyższego.



Potraficie tylko opowiadac jakies glupoty jak to zachod nas okrada i wszyscy chca nas sprzedac niemcom.
UE jest najwieksza gospodarka swiata i jest tylko i wylacznie w naszym interesie aby byc jej czescia
Prawda jest taka ze Polska jako kraj pozostawiony sam sobie jest niczym w XXI wieku.
Obecny rzad idzie w kierunku marginalizacji Polski na arenie miedzynarodowej i wyjscia z unii co juz zaczyna stopniowo osiagac.



W odniesieniu do filmiku, chcialbym przypomniec wszystkim serie z cyklu matura to bzdura gdzie grupa docelowa jest 18-25.
Dziwna zbieznosc z grupa wiekowa ktora najbardziej popiera "reformy" pisu...

niegrzech

2017-07-23, 14:00
Bardzo proszę zachowajcie gdzieś swoje komentarze aby za kilka lat móc je odczytać i stwierdzić jacy byliście naiwni.

Al...........go

2017-07-23, 14:03
HelioniX napisał/a:

AleDlaczego,
Ile zarabiasz rubli na miesiac przyjacielu?



Lubię wypłatę w szeklach chociaż ciężko je wymienić w tym kraju. Ruble są dla plebsu i PiSowskich trolli, które pracują na usługach kremla i dążą do izolacji polski.

SQRW3L_ponury

2017-07-23, 14:28
Najogólniej rzecz ujmując - za platfusów (i wczesniej) czesc sedziów była na usługach władzy - w tej chwili bedą wszyscy! (bo ci co 'nie bedą' pozegnają sie szybciutko z zawodem). Trzeba mieć watę zamiast mózgu by uwierzyć że taka zmiana to zmiana na lepsze - co pokazuje tylko jakiej klasy imbecylami jest spora czesc społeczenstwa. Te bezrozumne ameby dały sobie wmówić ze 30% (niech bedzie ze nawet 75% czy 90%) skorumpowanych dotychczas sędziów jest/bedzie gorsze!!! niż 100% skorumpowanych przez pis - bo tak własnie od teraz bedzie... minister zero może sie teraz wpie**olić w kazdą sprawe i zmnienić prowadzacego na wybranego przez siebie sedziego (czytaj na wybrany przez siebie wyrok) i pozamiatane.

Ale co sie dziwć - zamiast matmy w tym kraju uczy sie w szkołach starożytnej żydowskiej mitologii wiec w konsekwencji 30, 75 czy 90 to wiecej niż 100, wynik 1 do 27 to zwycięstwo, całkowite zlikwidowanie konkursów na panstwowe stanowiska (za których ustawianie teraz scigają pltfusów) to progres, zastąpienie planów wycinki (przez klike komora) rzeczywistą wyrzynką lasów (przez klike szychy) to zmiana na dobre a kazdy kto mysli samodzielnie i nie popiera lub krytykuje karakana i reszte jego cwaniaczków to zdrajca

Gilera1231

2017-07-23, 15:07
Za 2 lata niemcy dadzą hajs Tuskowi na nową kampanie polityczną wtedy na niego zagłosujemy i zakończymy ten burdel.

b0r000

2017-07-23, 15:08
Fiksat napisał/a:

...za dwa lata wystarczy zagłosować na inna partię i tym odsunąć PiS od władzy?



No i odbijemy piłeczkę do PO potem znowu PiS, PO, PiS, PO i tak do usranej śmierci każda kolejna kadencja tych partii to coraz mocniejsze przeginanie pały, dymanie całego państwa.

Jak się tej całej hołoty z sejmu nie wyjebie na zbity ryj (przy okazji sądząc i zabierając im majątek zebrany przez te lata na stołku)
to się nic nie zmieni.
Jak jakiś młody chłopak wyszedł na mównice i chciał nakłonić ich żeby nie robili na przekór obietnicom z przed wyborów to go wyj***li z partii.
Jak brutalną metodą się ich nie poustawia to dalej będą czuć się bezkarni.