18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

chlop

2022-04-16, 00:15
Rosyjski trollu idi na ch*j z tym

dżonyłojlker

2022-04-16, 00:17
- W którą stronę się się zakręca?
- W prawo.
- W czyje prawo?
- Tak jak wskazówki zegarka.
- Ale ja rocznik 2000, nie znam się na takim zegarku, w telefonie sprawdzam.

wsza104

2022-04-16, 00:34
nie trzeba wojny... banda kretynów nami rządzi i dopuszcza do takich sytacji ..wojska nie mamy co widać..policji też nie ! kobita by sama się zutylizowała chwila ..jakby wyj***lo jej zawór w ten pusty łeb... !! brak słów !!!!

Saken

2022-04-16, 00:46
j***ć WP, teraz to same p*zdusie za żołd siedzą, kiedyś to szło się do armii może beton ale z zasadami...

piarob_1

2022-04-16, 01:10
Nie popieram tego gówna oko. Press ale do rzeczy - skoro tacy mocni jesteście to czemu sami do wojska nie poszliście? A druga rzecz że gdyby nie wojsko to już byśmy kwiczeli i kto wie czy by Nas już połowicznie nie wyrzneli... A to że im brakuje doświadczenia - oby je zdobyli.

Dot

2022-04-16, 01:22