18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Polska "myśl techniczna".

SirLareth • 2019-11-19, 17:15
Myślicie sobie że, przyznał się do zarzucanego mu czynu? Nie. Zwrócił pieniądze? Nie. Przejął się stratą klienta? Nie.

:idzwch*j:

Nie mogę wyrazić słowami swojego rozczarowania i goryczy po wieloletniej znajomości, zakończonej takim partactwem.

Napiszcie szanowni Sadole i Sadolki co o tym myślicie...

Materiał własny...


Su...........wn

2019-11-19, 20:59
Elokwencja się kłania.
Pozdrawiam .

stanislawp1

2019-11-19, 21:26
SirLareth napisał/a:

Czy to że dbam o 20 letnie auto czyni mnie "cebulakiem"?
Czy to że, płacę komuś za usługę, uprawnia go do zniszczenia mojej własności bo, "jest łatwiej"?
Czy to że, nie znam się na wszystkim na tyle dobrze by zająć się tym samemu, czyni mnie człowiekiem gorszego sortu?
Cieszę się że, masz pieniądze i możesz pozwolić sobie na coś lepszego niż ja,
Szanuje Twoje zdanie.


Nie ma co szanować takiego zjeba jak bloodwar. To, że ktoś zarabia mniej lub więcej nie oznacza, że można kimś pomiatać.

kurc1111

2019-11-19, 21:26
Wg. mnie powinien taką metodę naprawy uzgodnić z Tobą. Podnieść tylną kanapę i odkręcić tapicerkę to znów nie tak dużo roboty. Jak bym ja pokazywał jakie paprochy naprawiam po mechanikach to by raz -nie starczyło życia, dwa - k***ica by was wzięła po pierwszym lepszym przypadku. Przykład pod co wymieniać orig na elektrozaworze jak można wpie**olić go na silikonie.

werther

2019-11-19, 21:32
SirLareth napisał/a:

Czy to że dbam o 20 letnie auto czyni mnie "cebulakiem"?
Czy to że, płacę komuś za usługę, uprawnia go do zniszczenia mojej własności bo, "jest łatwiej"?
Czy to że, nie znam się na wszystkim na tyle dobrze by zająć się tym samemu, czyni mnie człowiekiem gorszego sortu?
Cieszę się że, masz pieniądze i możesz pozwolić sobie na coś lepszego niż ja,
Szanuje Twoje zdanie.



Co do samochodu masz rację.