18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Kwiat narodu

freaky • 2020-10-26, 21:06
Dlaczego zamknięcie szkół to był zły pomysł?



Greenspoon

2020-10-26, 21:58
Niech sama pokaże macicę... Jeśli umie

Szangti

2020-10-26, 21:59
Ale tepe lewackie p*zdy!

KebabRemover

2020-10-26, 22:01
Coordinator napisał/a:

One maja jak najbardziej racje, tylko robią podstawowy błąd - histeryzują i pajacują. Na spokojnie, argumentami to by księżulka zjadły, a tak to robią z siebie tylko pośmiewisko



dokładnie, to potwierdza tylko że one tych argumentów nie mają i idą z falą lewactwa, same nie wiedzą o co walczą, a część z nich jak sądze robi sobie alibi że jak się sk***i z sebiksem z osiedla to powie że gwałt i bachorek zdrowy do usunięcia, tak to przynajmniej dla mnie wygląda ale może nie znam się na kobiecej logice

gohan27-01

2020-10-26, 22:02
Polska wreszcie się budzi, kościół ma ostanią szanse żeby się oczyścić jeszcze chwila i wszyscy będą na ulicy paląc kościół.

KebabRemover

2020-10-26, 22:08
gohan27-01 napisał/a:

Polska wreszcie się budzi, kościół ma ostanią szanse żeby się oczyścić jeszcze chwila i wszyscy będą na ulicy paląc kościół.



powinny wrócić czasy średniowieczne żeby księża płodziły benkarty i chodziły na dz**ki i nieraz księża mieli w domach k***y i prowadzili burdele, ale historia zatacza koło to kiedyś nadejdzie (patrz pastorów w ameryce już się to zbliża) żałuję tylko osobiście że mnie nie przyszło żyć w tych czasach ale niestety rodziny i wieku w którym żyjesz się nie wybiera

Nawigator

2020-10-26, 22:10
Igrzyska dla choloty, no to sie udalo zorganizowac idealnie w Polsce. Szkoda, ze wszyscy zapomnieli jak sp***olona sluzbe zdrowia wlasnie mamy i przej***ne miliony na walki ;-)

adi_k0

2020-10-26, 22:16
KebabRemover napisał/a:

to nie dopuszczaj k***o żeby cie ktoś zgwałcił



Od urodzenia sp***olony jesteś?

JubeL

2020-10-26, 22:16