18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

COVID 19 so much

Recydywista • 2020-06-24, 16:47
Dostalem bana na FB za opublikowanie tego filmu :D



nie wiem dlaczego sie nie odtwarza... przekonwertuje i sproboje jeszcze raz.

hanney

2020-06-24, 18:34
sberek38 napisał/a:

I co Ty k***a pajacu szukasz na sadisticu??? Skoro twój szpital pęka w szwach i musisz zajmować się pacjentami.
Samozwańczy pajac-epidemiolog, ordynator , dobry fejk tu odwaliłeś



I gdzie ten argument, który mnie „demaskuje”? W odróżnieniu od ciebie jestem lekarzem, pracuje i mam skończone studia wyższe. Rozumiem, że lekarz siedzi 24/7 w szpitalu i stoi cały czas obok łóżka pacjenta w skafandrze, tak? Śmieszny jesteś jak i twoje wykształcenie i poziom intelektualny, który pozwala ci uważać siebie i twój światopogląd za wyrocznie prawdy. Trochę pokory denialisto o nieuku.

Yanush

2020-06-24, 18:35
No i polecam leki trójpierścieniowe, bo widać trochę zbyt emocjonalny jesteś :)

BlazeKK

2020-06-24, 18:35
hanney napisał/a:

@Essent
Nie jesteś zbyt bystry, co? W ciągu roku w Polsce na grypę umiera 100-120 osób, przy zakażaniu ok. 1/8 społeczeństwa.



100-120 osób? Chyba z ch*jem na łby sie pozamieniałeś. Co roku w Polsce jak i na całym świecie na grypę a raczej na powiklania zdrowotne z nią powiązane umierają tysiące osób. Najczęsciej starszych i schorowanych ale jednak.


hanney

2020-06-24, 18:36
Yanush napisał/a:

300h - czyli żaden lekarzyna a marny rezydent z wenflonem w siurku. Ale jeżeli chodzi o wirus to masz poniekąd rację



300h zajęć immunologii, mikrobiologii i epidemiologii w czasie studiów, a nie pracy czy nauki w domu. ;)

Yanush

2020-06-24, 18:37
hanney napisał/a:

300h zajęć immunologii, mikrobiologii i epidemiologii w czasie studiów, a nie pracy czy nauki w domu.



I tak ch*ja wiesz. Nikt nie jest Alphą i Omegą :)

hanney

2020-06-24, 18:42
Yanush napisał/a: