18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

trololololoo #3a

matiqq • 2012-11-28, 20:34
Żyjem sobie w trudzie, znoju-orzę ziemie, grzebie w gnoju! jestem panem W całej wsi bo mam AŁDI W TDI. Wszyscy we wsi mnie szanują, gdy zajadę swoją furą... Laski piszczą, kury gdaczą kiedy w AŁDI mnie zobaczą! gdy zajadę zaś pod kościół wszyscy mówią TO jest gościu... WÓZ wymiata Fordy, Fiaty, widać we wsi kto bogaty, a sam znaczek TDI wszystkim się po nocach śni .Idę orać bo już czas, zanim ZAZDROSC ZEŻRE WAS. Wy se siedźta i czytajta, mego WOZA podziwiajta!!! bo to auto cud techniki, Niemce robią super bryki!.












PS.nienawidzę Diesla w osobówkach. Ciągniki siodłowe, busy oczywiście ale nie oso.!

artiee

2012-11-29, 18:42
piękny trzask od razu po starcie :D Nie ma to jak klekot.

czemas

2012-11-29, 18:57
TDI-Tylko Dla Idiotów

Gu...........99

2012-11-29, 19:07
matiqq napisał/a:

ON łatwione po 3 zł to "czerwone" lub "niebieskie" albo po prostu się trafi co jakiś czas z Tira.



A TIRy nie tankują na stacjach paliw?

matiqq napisał/a:

benzyniak V6 12 a po mieście 18 to jakieś gówniane autko bo np. e39 2.2l pali 8-11 po trasie przy 120-130km/h a po mieście około 13.
co do LPG to mam warsztat i instaluje również takie instalacje i jak spali Ci 12L lpg to tak jak 6 on.



Proponuję pojeździć po mniejszym mieście z prostymi o długości max. 1km, z częstymi postojami, grzaniem silnika - zobaczysz ile Ci bawarka wpie**oli na setkę.

matiqq napisał/a:

a co do JTD to jakie dokładniej auto? chcesz cierpieć na "stan warsztatowy" kupując alfe?



Jakoś nigdy nie widziałem Alfy na lawecie, za to często TDI, TDCI i DCI. Mam w robocie auta z JTD i żaden przez ostatnie lata się nie sp***olił, czego nie powiem o "wspaniałych" TDI - w lato jadąc trasą śląsk - niemcy - morze na lawetach widziałem 3 auta - wszystko 1.9TDI (2x A3 i A4). Auta dostają solidnie w dupę na mieście i chodzą bez mruknięcia w każdych warunkach. Opinie o Alfach to efekt potknięć z epoki 145/146 a to już było trochę czasu temu.

matiqq

2012-11-29, 19:17
Gurgul99@

miałem niedawno alfę 156 na warsztacie i powiem Ci, że lawetę często odwiedzają te auta...

a co do spalania bawarki to po Kaliszu pali 13-14l/100km

artiee

2012-11-29, 19:55
A w Warszawie inaczej ?

karadzio

2012-11-29, 20:33
Diesel to auto z konkretną duszą.. a poza tym to dobry diesel jest fajnie wyciszony. A odnośnie mocy i predkosci.. mam seata toledo 1,9 TDI 110KM V max 220km/h (na niemcach)

Żyjem sobie w trudzie, znoju-orzę ziemie, grzebie w gnoju! jestem panem całej wioski moje auto to fiat polski. Wszyscy we wsi mnie szanują, gdy zajadę swoją furą... Laski piszcza, kury gdacza gdy we fiacie mnie zobaczą! gdy zajadę zaś pod kościół wszyscy mówią TO jest gościu... WÓZ wymiata konie i traktory, wszyscy widzą żem jest chory. Wy se siedźta i czytajta, z mego WOZA się nie śmiajta!! Zobaczyta co się bedzie działo tuu jak ja kupie se DAEWOO, bo to auto cud techniki żółtki robią super bryki!!

maximek1989

2012-11-29, 21:11
matiqq a ty dalej te swoje historie z simsów o bmw o warsztacie samochodowym weź człowieku zacznij żyć :P a ta twoja beemka 2.2 w benzynie to ci spali na mieście 13 jak przez 50 km ją będziesz pchał zgaszoną a ludzie którzy wypowiadają się że diesel jest do dupy to widocznie jechali kiedyś jettą z 85 roku w dieslu i teraz jakiś uraz mają. Silnikom diesla nie można nic zarzucić fakt benzyna ma większą moc ale ch*j z tego? jak ktoś ma auto do jazdy a nie do szpanu na skrzyżowaniu golfem 2 lub 3 jaki to z niego kubica nie jest to pie**oli tą różnice w mocy a patrzy na spalanie które w dieslach jest prawie o połowe mniejsze a awaryjność zależy od tego jak kto dba o auto a nie od silnika ja sam robie przynajmniej 8 tysięcy km miesięcznie moją xantią 1,9 tdi i w aucie wymieniam jedynie płyny oleje filtry itp. czyli to co normalnie wymieniać trzeba a jakieś poważniejsze awarie się nie zdażają fakt że miałem do wymiany/regeneracji wtryski ale to już przy zakupie auta wiedziałem że trzeba wymienić i kupiłem na allegro za 200 zł komplet wymiana 50 zł i tyle strachu więc nie pie**olcie jakie to części są drogie do diesla do benzyny wcale nie są tańsze a awaryjność zależy od tego czy jest się kierowcą czy idiotą i tyle frajerzy srał was pies i wasze benzyny a w szczególności ciebie matiqq debilu niemyty

darekesp

2012-11-29, 21:19
Lepsze Audi niż wieśwagen to raz a pewnie sam jeździ tico z gazem.

Po kiego grzyba hejtuje diesle jak gówniane pojęcie mnie. śmiesza mnie tacy ludzie jak chce żeby mu auto paliło te 5 litrów na sto to jeździ dieslem może ma jakies kompleksy.

wydrunio

2012-11-29, 22:02
maximek1989 napisał/a:


sam robie przynajmniej 8 tysięcy km miesięcznie moją xantią 1,9 tdi i w aucie wymieniam jedynie płyny oleje filtry itp. czyli to co normalnie wymieniać trzeba a jakieś poważniejsze awarie się nie zdażają fakt że miałem do wymiany/regeneracji wtryski ale to już przy zakupie auta wiedziałem że trzeba wymienić i kupiłem na allegro za 200 zł komplet wymiana 50 zł i tyle strachu więc nie pie**olcie jakie to części są drogie do diesla do benzyny wcale nie są tańsze



Co ty porównujesz cymbale? Po pierwsze twoja Xantia nie jest TDI'kiem, tylko zwykłym TurboDieslem ze zwykłą pompą wtryskową, po drugie części do takich 15 letnich aut są dużo tańsze, po trzecie porównujesz cenę wtrysków do swojego traktora z wtryskami od silników np. z common rail czy pompowtryskiwaczy.
Przecież to niebo a ziemia jeśli chodzi o technikę i cenę...

k***a, poczytajcie, zajrzyjcie co macie pod maską a później błyszczcie swoja wiedzą, bo jak na razie to się większość kompromituje.

Dżony

2012-11-29, 22:03
Tańsze modele Audi to praktycznie to samo co wieśwageny więc byłbym ostrożny w takich porównaniach.
Płyta podłogowa, silniki, zawieszenia, podzespoły a różnica w wyciszeniu, materiałach co ma robić ten "premium feeling" w Audi.
Mnie śmieszą z kolei te twierdzenia, że diesle palą połowę tego co benzyniaki, otóż nie.
Wydajność silnika wysokoprężnego jest lepsza o 20-25% niż benzynowego o tej samej mocy, no nijak dwa razy większe spalanie z tego nie wyjdzie.
Mam w domu diesla i benzyniaka, diesla tylko dlatego, że robi głównie trasy i przebiegi roczne ~40tys. km no i montaż gazu w nowoczesnych jednostkach jest albo ryzykowny albo drogi a nie każdy zamierza się męczyć np. w MPI, benzyniak daje więcej frajdy-zdecydowanie no ale kogo ja będę przekonywał.

rafiki

2012-11-29, 22:16
maximek1989 napisał/a:

matiqq a ty dalej te swoje historie z simsów o bmw o warsztacie samochodowym weź człowieku zacznij żyć :P a ta twoja beemka 2.2 w benzynie to ci spali na mieście 13 jak przez 50 km ją będziesz pchał zgaszoną



Kolejny znawca.

E36 z silnikiem 2,5 po mieście pali średnio 12-13L i to jest fakt! 2.2 pali podobnie. Jak komuś ten silnik pali 18L to coś jest nie tak, prawdopodobnie sonda lambda;]


maximek1989 napisał/a:


a ludzie którzy wypowiadają się że diesel jest do dupy to widocznie jechali kiedyś jettą z 85 roku w dieslu



Nie porównuj diesla z lat 80 do nowych dieslów które są wrażliwe niczym jajko.

Wybacz ale Jetta z 85 nie jest żadnym wyznacznikiem jakości chyba że w W11.

maximek1989 napisał/a:


frajerzy srał was pies i wasze benzyny a w szczególności ciebie matiqq debilu niemyty



A za wystającą słomę z butów należy się warn.

matiqq

2012-11-29, 22:19
tylko dlatego, że robi głównie trasy i przebiegi roczne ~40tys."

40 tys km rocznie?
takie trasy to ja w 4 miesiące robię.
ja jeżdżę co tydzień do Polski prowadzić warsztat i od wyjazdu z pod domu do powrotu robię jakieś 4tys km czyli około 190 tys rocznie i jak już pisałem, miałem c5 i 407 w dieslu i pierwsze usterki może i nie drogie ale za to trzeba było wzywać ADAC co kosztuje mniej więcej 150 euro za dojazd.
nie zapomnę, jak pie**olną mi wężyk, znaczy rurka wysokociśnieniowa od paliwa, taka jakby literka "s" za ten element o długości 15cm w servisie zawołali 650zł po czym ich wyśmaiłem i po znajomościach znalazła się owa rurka w magazynie (i to dziwnym trafem bez rejestracji w systemie, że takowa istnieje :) PS.dzięki Paweł :) ]

a benzyna też święta nie jest, ale jak jaki lepszy silnik to na autostradzie da się coś zdziałać.
a poza tym jakk już pisałem, prowadzę warsztat(y) gdzie zakładam LPG i naturalnie w audi i innych też instalację miałem, ale nie dla zysków bo jak by mi zależało czy 100km=50 czy 120zł to bym kupił forda mondeo albo inne takie z oszczędnym silnikiem, a dla bezpieczeństwa ponieważ wiem, ze zalewam paliwo do pełna i te 500km na benzynie zrobię a do potem na lpg kolejne 600, a jak pie**olnie pumpa albo cokolwiek od benzyny to wiem, że dupa uratowana.

Dżony

2012-11-29, 22:24
Co w tym dziwnego? poza tym tego przebiegu nie robią dojazdy do pracy ani podróże służbowe tylko użytkowanie prywatne i to IMO nie jest mało jak na taką eksploatację.
Raz, że u nas infrastruktura drogowa jest inna niż na zachodzie gdzie autostrady są praktycznie wszędzie a zjazdy co kilkadziesiąt kilometrów więc siłą rzeczy robi się więcej kilometrów a dwa, że całe szczęście stać mnie by na ponad 1000 kilometrowe trasy latać a nie tłuc się samochodem.

matiqq

2012-11-29, 22:36
rafiki@
czyżby się trafił ktoś na poziomie ? :)

2.5 ma trochę lepszego powera, ale za to ten 1-1.5l więcej pali. w trasie moją 2.2 e39 zszedłem do 8.coś l/100 przy prędkości 130-150km/h
ale wiem, że potrafiła spalić nawet te 18/100 ale to u mnie w Deu po górach na drodze stworzonej dla motocyklistów, gdzie góra 17% nachylenia na 100coś metrach a do tego to zakręt ale masz bume zrobioną troszkę na sport więc 3'ka i pedał w podłodze aż do 6800 RPM. Raz tylko się przejechałem, kiedy to opony Michelin F1 poprostu się rozpruły, tzn bieżnik starł się na odcinku 20km, ale przyjęli na reklamacje. kiedyś będę 7er tam jechał to postaram się filmik nagrać ;)

a co do diesla jeszcze, to klekocze nawet najnowszy model i ch*j, że auto wygłuszone i nie słychać w środku, jeżeli podjeżdżasz pod światła obok przystanku a ludzie patrzą, które ma rozj***ny silnik bo napie**ala coś...
pozdrawiam tych myślących :)

PS.sie rozpisałem k***a ;)

Dżony@
bogacz pie**olony...

no i ch*j, że polecisz samolotem, a gdzie wsadzisz 12 instalacji LPG i zbiorników, do tego z 2 głowice oraz kilka innych pierdół, gdzie każda z innej fabryki?
tylko nie pie**ol o dostępności w deu, bo ja w polskim autogazie troszkę znaczę, dla potwierdzenia możesz zadzwonić do wrocławia i zapytać, dlaczego wiązka elektryczna od 4 i 6cylindrowej instalacji ma przedłużone niektóre kable lub ma dodatkowe piny w komputerze... albo o reduktory, dlaczego fabrycznie są składane innaczej niż w instrukcji i biją o 20% większe ciśnienie niż standart a otrzymasz odpowiedź, że przez M.Wysockiego. firma od 3 pokoleń.