18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

ka...........ma

2014-01-06, 11:49
karolina91 napisał/a:

Jestem inżynierem mechatronikiem po wydziale samochodowym kochanie.


Czyli tak po polsku " Bezrobotna" ? :roll:

qras

2014-01-06, 11:51
boze co za karton

Czary

2014-01-06, 11:54
karolina91 napisał/a:

Golf to gówno nie samochód.




Popatrzcie na jej posty w profilu. Tępa dzida i tyle.

WojtkU

2014-01-06, 11:54
hahah, kobieta inżynier. ostatnio prof. z pw na wykładzie powiedział że kobieta inż to ani kobieta ani inż. Jedyna deska ratunku dla nich to ta do prasowania :)

dejw21vv

2014-01-06, 11:54
FryzjerZG napisał/a:

@clb przynajmniej, bynajmniej znaczy co innego, wiec dowalasz dziewczynie ze to idiotka, a sam robisz z siebie cebulaka ze wsi.

Golf to brzydkie auto dla wsioków. Golfy, Passaty itp. to zreguły szczyt marzeń plebsu w Polsce. Jak jedziesz za granice na szparagi i nie wrócisz Passatem, tudzież Golfem jesteś na swojej wsi przegrany.



@FryzjerZG tudzież, lub znaczy co innego, więc dowalasz chłopakowi, że cebulak ze wsi, a sam robisz z siebie cebulaka ze wsi.

Nikczemny_Płód

2014-01-06, 11:54
Są kobiety mądre, inteligentne, z pasjami. Potrafiące się ubrać elegancko a zarazem seksownie, lecz nie wulgarnie. Z takimi kobietami czas można spędzać na wiele sposobów, porozmawiać na ciekawe tematy, wybrać wspólne hobby albo sport. W nocy zaś z taką kobietą uprawia się z ogromną przyjemnością seks.

Kobieta o jakiej są powyższe słowa, to kobieta z klasą które interesują się faceci... Również na pewnym, wysokim na tle odmóżdżonego społeczeństwa - poziomie.

Są też samice, które poł życia spędzaja na solarium, chlaniu, dupceniu. Ich podstawowym ubiorem są kozaczki (białe), ubiór seksowny to wywalenie wszystkich wdzięków na wierzch, szczytem miłego spędzenia czasu z taką to... Obciągnięcie przez nią fujary.