18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Zagrywka pokerzysty

Hayp • 2015-03-30, 20:28
Jeżeli na sali znajduje się jakiś specjalista od pokera to niech mi wyjaśni o co tu chodzi ;-)


dhr88

2015-03-31, 12:12
@up zależy w jakiej sytuacji, bo np. w grze cash( gdzie mamy pełny stack) TT nie koniecznie będą nadawały się do 4beta, jeśli było otwarcie z utg i 3bet jakiegoś nita, ale już w później fazie turnieju mając mniej niż 10bb, TT będzie jak monster. Więc jeśli ktoś jest amatorem, to tylko ten, kto uważa, że w pokerze są oczywiste i standardowe sytuacje, w których prawidłowe jest podjęcie jednej konkretnej decyzji w jednej konkretnej sytuacji. Z resztą temat rzeka, nie ma się co rozpisywać, kto jest w temacie ten doskonale o tym wie.

defcon1

2015-03-31, 12:24
Wystarczy przeczytać kilka analiz rozdań na poziomie profesjonalnym (czy to live czy online) i od razu każdy widzi, że element szczęścia w tej grze jest mniej więcej taki jak w szachach. Strategia, taktyka, matematyka, umiejętność podejmowania decyzji. Ale te barany jak głosowały w sejmie za zakazem gry w pokera to nawet nie umiały poprawnie opisać Texas Hold'em, ba, pewnie nawet k***a o tym nie słyszeli, dla nich poker to ten dobierany z pięcioma kartami. Debile pie**olone

dhr88

2015-03-31, 12:35
@up, dokładnie, wrzucili pokera do jednego worka z ruletą i maszynami, bo tak było szybko i wygodnie. Co do tego szczęścia to porównanie z szachami trochę kiepskie bo pokerze jest większa wariancja(zwłaszcza w turniejach) przez co amator w grze heads up może wygrać z prosem rozdanie ,czy też turniej, ale w długim okresie zawodowiec będzie na plus, a w szachy amator nigdy nie wygra z mistrzem nawet parti, tak jak drużyna z b klasy nie opie**oli takiego realu. Po prostu w pokerze potrzeba większej próbki, żeby wskazać lepszego gracza

defcon1

2015-03-31, 14:55
dhr88 napisał/a:

@up, dokładnie, wrzucili pokera do jednego worka z ruletą i maszynami, bo tak było szybko i wygodnie. Co do tego szczęścia to porównanie z szachami trochę kiepskie bo pokerze jest większa wariancja(zwłaszcza w turniejach) przez co amator w grze heads up może wygrać z prosem rozdanie ,czy też turniej, ale w długim okresie zawodowiec będzie na plus, a w szachy amator nigdy nie wygra z mistrzem nawet parti, tak jak drużyna z b klasy nie opie**oli takiego realu. Po prostu w pokerze potrzeba większej próbki, żeby wskazać lepszego gracza


Tak wiem, użyłem porównania z szachami tylko jako pewnej metafory, nie dosłownie. Wiadomo, że można mieć farta w rozdaniu, ba, w turnieju nawet można mieć. Wiadomo, że mógłbym wygrać nawet kilka headsupów z tym Dominikiem Pańką, ale to by nie znaczyło, że jestem od niego lepszy. Wiadomo, że ktoś może mieć czystego farta i wygrać turniej przy stoliku z Negreanu, Ivey, Dwanem, Helmuthem i kimś tam jeszcze sam będąc kompletnym fishem, ale jakby dać Ivey i takiemu fishowi 1000 dolarów i kazać zagrać 100 tysięcy rąk np. na pokerstarsie to chyba wiemy, kto by był do przodu (więc to automatycznie neguje tezę, iż poker mógłby być grą szczęścia)

Zresztą zakaz hazardu i tak jest głupi, nawet takiego, gdzie nie mamy żadnego wpływu na wygraną (chociaż taki jest legalny jak chociażby maszyny w barach czy Lotto), co to dorosły człowiek nie może decydować co zrobić ze swoimi pieniędzmi? Jak mi się podoba spalić pieniądze w piecu to mam do tego prawo, a jak mi się podoba zagrać w pokera to nie mam prawa, tak? Mimo, że szanse na zarobek w tym pierwszm przypadku są nieskończenie wiele razy mniejsze, niż w drugim.

ascarissuis

2015-03-31, 15:11
tak mi się skojarzyło


aleleble

2015-03-31, 16:49
Jest tu tylu ekspertów od pokera.Może pogramy na starsach na plejaki i zobaczymy kto jest najlepszy:) bez ryzyka,to i nowych się ściągnie.Otworzymy saolową ligę pokera:D


ps.

Dla tych co piszą,że Pańka miał farta...przypomnę,że Pańka w zeszłym roku wygrał turniej PCA i High Rollera.Przypadek?...Nie sądzę.


Ra...........py

2015-03-31, 16:51
O k***a sami pokerowi wyjadacze

el...........wy

2015-03-31, 16:53
Teraz sami szpece od pokera widzę, a jak chciałem zorganizować sadolową ligę to się odezwały 2 osoby

dhr88

2015-03-31, 16:55
defcon1,
Cytat:

Wiadomo, że można mieć farta w rozdaniu, ba, w turnieju nawet można mieć. Wiadomo, że mógłbym wygrać nawet kilka headsupów z tym Dominikiem Pańką, ale to by nie znaczyło, że jestem od niego lepszy.


Ja o tym wiem, Ty o tym wiesz, ludzie , którzy nie ograniczają się tylko do klikania (mówię tutaj o grze online) i chcą polepszyć swoją grę, także o tym wiedzą. Niestety w Polsce poker spotyka się ze sporą ignorancją i to co napisałeś dla wielu ludzi nie jest żadnym argumentem przemawiającym za tym, że poker nie jest grą szczęścia, bo nie są oni w stanie pojąć pewnych pokerowych praw, które są nieodzownym elementem gry, chociażby takich jak wariancja, statystyka, prawdopodobieństwo czy psychologia. Grasz sobie z takim, a on uważa cię za czubka no bo przecież wszystko zależy od tego jaka karta spadnie, ale im więcej takich przy stołach tym lepiej


@aleleble na plejaki to ch*j nie gra, bo jak sam napisałeś "bez ryzyka" to bedzie festiwal allinów, zero gry

@elBiaauawy jeśli nadal aktualne to bym się pisał(info na priv)

Gr00baz

2015-03-31, 17:31
Ech jak widzę takie rzeczy to mnie ch*j strzela jako mieszkańa naszego kraju. W siatkówce jesteśmy świetni, W pokerze też nie jest to pierwsza wstawka gdzie jakiś polak coś ugrywa nawet w e-sporcie jesteśmy zajebiści, ale nadal nasz j***ny sport narodowy to j***na k***a w dupę piłka nożna, gdzie biega banda debili, których rozj***ła by pewnie co druga amatorska drużyna zebrana z dowolnej gimbazy.

el...........wy

2015-03-31, 21:34
dhr88 napisał/a:

@elBiaauawy jeśli nadal aktualne to bym się pisał(info na priv)



No ja nic już nie organizuję, temat nadal wisi gdzieś w dziale KLOP, ale od jakiś 2 miechów cisza

http://www.sadistic.pl/sadolowa-liga-pokera-vt337079,15.htm#comments

Jak masz chęci to możesz próbować coś robić, ja oferuję pomoc w razie czego, ale sam się za to więcej nie zabieram, bo próbowałem już 2 razy.

Sku3l

2015-03-31, 21:51
Nie wiem dlaczego ale ich mina mnie rozbawiła jeszcze ten komentator w tle naśladujący ruchy robota, piwko :D

zefel

2015-04-01, 00:17
Tutaj jest wyjasnione jak grać w poksa

dhr88

2015-04-01, 12:27
@elBiaauawy pomysł miałeś zajebisty! Problem polega na tym, że jeżeli ktoś już gra na sofcie innym niż 888 to niechętnie będzie zakładał tam konto. Ja np. gram na p*, mam tam już sporą bazę i jeśli znajduję czas na grę to chciałbym grać właśnie tam, żeby to wykorzystać. Następny problemem może być to, że nawet jeśli jest tutaj sporo graczy to część z nich może być cash'owcami(jak ja) i turki ich nie interesują-chociaż osobiście bym sobie zagrał.

Zakładanie nowego tematu chyba bez sensu, skoro poprzednie się nie przyjęły. sporo osób zainteresowanych pokerem wypowiedziało się tutaj i możliwe że śledzi temat więc jeśli ktoś byłby chętny do takiej gry niech pisze w komentach. Byłoby nas 9-ciu to już można by sng ciupnąć.

aleleble

2015-04-15, 08:45
ja też z chęcią zagrałbym w pokera na ale PS bo tam mam trochę gotówki.Jak coś będziecie organizować,to dajcie mi info na priv.