18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

wyprzedzaczPL

Polskie_Drogi • 2020-09-10, 23:20
Wyprzedzać każdy może,
Trochę lepiej, lub trochę gorzej,
Ale nie oto chodzi,
Jak co komu wychodzi.
Czasami człowiek musi,
Inaczej się udusi,
Uuu… ☠️

lolczyslaf

2020-09-11, 09:20
Powiem to, sam jestem kierowcą, ale większość kierowców to idioci bez wyobraźni przedkładający 30 sekund zaoszczędzonego czasu nad życie twoje, swoje, twojej i swojej rodziny. Polska jako kraj też nie lepsza bo mandaty za wykroczenia są utrzymywane celowo na niskich stawkach tak, aby większość miała wyj***ne. ch*j tam, pozapie**alam, najwyżej zapłacę 300 zł. Dzięki temu policji i skarbu państwa biznes się kręci bo spokojnie można normy robić "idźcie i bez 2000 zł dziś nie wracajcie". Jakby dali większe, tak jak w cywilizowanych krajach jak Niemcy czy kraje skandynawskie, to oczywistym jest że byłoby mniej wykroczeń i jednocześnie mniej w kasie. Ale ch*j, życie Polaka mniej warte niż dukaty.

Sonal

2020-09-11, 09:50
hfbnmiuytp napisał/a:

Mnie wkurza kiedy c**y jadą sobie na zderzakach, więc kiedy jest duży ruch zamiast wyprzedzić pojedynczo albo max 2 samochody, to MUSZĘ czekać na okazję żeby wyprzedzać cały łańcuch takich zjebów nierzadko z tirem w środku.



Nic NIE MUSISZ...
... no chyba, że jest młodym, biednym (bo robisz w transporcie) i głupim śpikiem (dwadzieścia lat). Ale wszyscy liczymy, że z wiekiem zmądrzejesz dla pożytku normalnych kierujących.

Wiewór

2020-09-11, 10:19
hfbnmiuytp napisał/a:

Mnie wkurza kiedy c**y jadą sobie na zderzakach, więc kiedy jest duży ruch zamiast wyprzedzić pojedynczo albo max 2 samochody, to muszę czekać na okazję żeby wyprzedzać cały łańcuch takich zjebów nierzadko z tirem w środku.



Odpowiedz mi na pytanie na ch*j wyprzedasz ciąg aut?
Będziesz szybciej na miejscu czy dostaniesz jakąś nagrodę za pierwsze miejsce w peletonie?