18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Szczepionki i życie

MajkiB • 2020-05-16, 15:51
Chwyć za herbate kawe czy piwo i rozsiądź sie. Z powodu ostatniej popularności tematu szzczepień postanowiłem przybliżyć troche ten temat biorąc pod uwage że jest to temat w którym siedzę. Troche historii, medycyny i teorii spiskowych. Ale od początku....
1000 lat temu
Pierwsze próby kreowania preparatów chroniących przed chorobami przypominające dzisiejsze szczepionki można datować na 1000 lat temu w Indiach które od tamtego czasu pewnie nie ruszyły sie cywilizacyjnie do przodu zbytnio. Zdrapywano zmiany skórne przy ospie prawdziwej i podawano zdrowym ludziom by sie uodpornili. Jak sie domyślacie, metoda bardzo ryzykowna i najpewniej przyczyniła sie do rozprzestrzenienia tej choroby. Ale well, gdzieś trzeba zacząć


taki oto preparacik znaleziono

wiek XVIII
Tak, nie ominąłem zbyt wiele. Mimo wielu szalejących chorób po świecie, nikt nie wpadł na lepsze pomysły przez ten czas. Lekarze większość czasu zalecali przypadkowe terapie zgodne z lokalnymi zabobonami jak kamienie lecznicze, zioła czy modlitwy. Ale zajebiście przynajmniej wyglądali w tych maskach itp. Aż do 1796 gdy ojciec wakcynologii Edward Jenner nie wpadł na popie**olony pomysł. Zauważył że hodowcy bydła nie chorują na ospe prawdziwą więc podszedł do krowy, zdrapał jej strupa i zaaplikował chłopcu. Po jakimś czasie okazało sie że chłopiec jest odporny na ospe prawdziwą mimo dużego kontaktu z chorobą. Tak sie okazało że ospa krowia i ospa prawdziwa to kuzyni oraz są wystarczająco podobni by organizm sie nauczył jak z drugim walczyć po spotkaniu z pierwszym, A ospa krowia jest bardzo, bardzo łagodna z porównaniu z prawdziwą. Ostatni zanotowany przypadek to 1977 rok i w 1980 ogłoszono że wyrżnięto w pień tą chorobe.


tak sobie wygląda ospa prawdziwa, śmierć 30%, często blizny, ślepota i inne jako powikłanie


Lata późniejsze aż do dzisiaj...
Wielkim krokiem była szczepionka znanego i lubianego Ludwika Pasteura. Była to pierwsza która powstała w laboratorium, stosując metody ściśle naukowe. Szczepionka ta była przeciw cholerze kurcząt
Niektóre choroby które trzymamy w szachu dzięki szczepionkom to:
tężec
polio
odra
świnka
różyczka
wirusowe zapalenie wątroby typu B


tak wygląda niezaszczepiony pacjent jak nadepnie gołą stopą na np gwóźdź gdzie sobie lubi siedzieć tężec.Skurcz wszystkich mięśni a mięśnie pleców są silniejsze stąd charakterystyczny łuk. Śmierć następuje dość szybko, porażenie oddychania.


Dzisiaj
Żyjemy w czasach, porównując sie do np jeszcze 100 lat temu, niepojętego przepychu i bezpieczeństwa. Szansa na śmierć na chorobe zakaźną jest niesamowicie mała, ustępując chorobom spowodowanym przez nasz styl życia (choroby układu krwionośnego są pierwszą przyczyną śmierci w Polsce, prawie 50%). Nikt nie ma poczucia zagrożenia chorobą co powoduje że wielu ludzi podważa potrzebę istnienia szczepionek. Logika w tym jest taka że skoro w gniazdku jest prąd to po co elektrownia skoro ja nigdy prądu nie straciłem. Ale o tym później....

Ale jak to i co to???
Jak powstają szczepionki??? I w sumie co one dokładnie robią???? Aby to zrozumieć, musimy najpierw troszkę przynudzić was jak działa nasz układ odpornościowy. Muszę zaznaczyć- to będzie tak olbrzymie uproszczenie że aż sie płakać chce, ale mam nadzieje że starczy aby przybliżyć troche konceptów. Generalnie mamy wiele żołnierzyków którzy mają różne funkcje, bazofile limfocyty CK, B, T, makrofagi, mnóstwo. Kiedy mamy kontakt z np taką bakterią czy wirusem część naszych komórek po prostu siada i zaczyna wpie**alać to co im sie podoba. Mało efektywne ale przy drobnych zakażeniach daje rade. Lepsza odpowiedzią są przeciwciała. Ale co to? Na powierzchni naszych ,,wrogów" są tak zwane antygeny. Są to po prostu związki chemiczne które nasz układ odp. rozpoznaje i potrafi zaprezentować reszcie. Taka komórka bierze ten antygen i leci do miejsca tworzenia nowych komórek. Nowi żołnierze z tego rodzaju są tworzeni losowo, mając przypadkowe możliwości łączenia sie z antygenami. Więc wyrzyna sie ich w pień aż sie natrafi na takiego który umie wytworzyć przeciwciała przeciwko antygenom co są prezentowane przez innego żołnierzyka naszego co go przywiało z pola bitwy. Zaczyna sie klonowanie tego, produkcja przeciwciał, wpie**ol tym złym i wogole sielanka i utopia. Później niektórzy żołnierze siadają i pamiętają jak to kiedyś było i dzięki temu wiemy jak walczyć gdy znowu sie ten sam wróg pojawi.

Więc jak sie robi szczepionkę?
Co roku praktycznie są nowe pomysły. Z obecnych należy wymienić:
żywe- zawierają naszą chorobe przed którą chcemy sie bronić, ale tak poturbowaną że ta nie jest w stanie sie rozwinąć, nasz organizm ją szybko pacyfikuje, ucząc sie jednocześnie jak z nią walczyć. One zwykle są tematem debat o odporności zbiorowej, bo często nie można ich podać osobom z osłabionym układem.
inaktywowane- takie gdzie podaje sie martwe choroby. Sam kontakt z ,,ciałami poległych" uczy organizm je rozpoznawać.
Podjednostkowe - zawierają tylko ten antygen, ten mały palec który służy nam później do odpowiedzi przeciw chorobie. Dzielimy na te które otrzymaliśmy z materiału biologicznego albo zrobiliśmy w laboratorium.
I wiele wiele innych... aż ciężko wymieniać, Przykładem niech będzie że teraz nad covidem między innymi pracuje sie żeby wziąc jego korone i nałożyć na adenowirusy, mniej zjadliwe wirusy, aby zrobić komuś przeziębienie które uodparnia na koroniarza.

TEORIE SPISKOWE
Na to wszyscy czekaliśmy. Wielka Big Pharma, Bill Gates światowy spisek i czipy zasilane pięć G. Najpopularniejsze chyba to:

1. Pan Wakefield



Ten o to pan jest totalnym sk***ysynem (moja opinia, teraz fakty). W 1998 wiele prawników prowadziło sprawy przeciwko szczepionce MMR gdyż rodzice stwierdzili że ich bombelki zachorowały na autyzm tuż po niej. Zapewnili oni fundusze Andrzejkowi i jego 12 kolegom którzy przeprowadzili badanie na rekordowo małej liczbie pacjentów- uwaga uwaga całe 12 dzieci- których dobrali sobie dokładnie pod badanie, z 9 dzieci które ponoć miały autyzm chore było jedno, kilka miało zaburzenia rozwoju jeszcze przed podaniem szczepionki. Pech chciał że zostało to opublikowane w Lancet, renomowanej i do dzisiaj poważanej gazecie medycznej. Lancet do dzisiaj powtarza że to był błąd, kłamstwo manipulacja i że przeprasza za tą publikacje, 10 z co autorów próbując ratować twarz przyznało sie do manipulacji danymi oraz przyjmowania pieniędzy od prawników a pan Andrzej zwietrzył pieniążek nosem i do dzisiaj robi z siebie bojownika o wolnosc, którego opresjonuje big pharma dajaca z bliżej nieznanych nikomu powodów autyzm dzieciom.
Dużo ludzi myśli że jeśli zaszczepienie jest w dzieciństwie i autyzm diagnozuje sie w dzieciństwie to muszą być pozwiązane. Zostawiam tych ludzi z tym obrazkiem i słowami ,,korelacja nie oznacza przyczynowości"



2.Rtęć uuuuuu
Ciężko tu cokolwiek napisać. Związki rtęci a dokładniej tiomersal, były używane do konserwacji szczepionek aby np można było z jednej fiolki pobierać kilka razy, co niesamowicie obniża cene. Niestety ruchy proludzobójcze (antyvaxy) wywierały presje przez co dzisiaj już nie robi się raczej nowych szczepionek z tym związkiem, co zwiększa koszt gdyż każda dawka musi być trzymana w osobnej fiolce. MMMM kocham zapach gnijących ciał w afryce po łatwo zapobiegalnych chorobach bo cena skoczyła do góry i nie było stać rządu na szczepionke :) ))) no i oczywiście żadne badanie nie wykazało jakiejkolwiek zbieżności rtęci z autyzmem czy innymi chorobami W TAKICH ILOŚCIACH I METODZIE PODANIA. Wszystko i nic nie jest trucizną, zależy od innych czynników.

3. Złowieszczy wodorotlenek glinu
Strasznie fajna rzecz, stosowana jako adiuwant, czyli środek który powoduje zwiększoną reakcje organizmu w danym miejscu, przez co więcej komórek wchodzi w kontakt ze szczepionką i większa jej skuteczność. Pozwala na podawanie mniejszych dawek i rzadsze wkucia. Ale oczywiście pro wymarcie ludzkości stwierdzili że powodują nieporządane odczyny poszczepienne. Abstrah*jąc od tego, że NOPy muszą zostać zgłoszone przez lekarza i nie widać istotnego powiązania między nimi a wodorotlenkiem, foliarze z rok temu prowadzili ,,badania" we włoskim ,,laboratorium" gdzie kłamali w prawie każdym zdaniu. Nie podali numeru badania, nie podali metodologii, nie napisali co dokładnie było próbką, mówili że użyto spektrometru masowego mimo że każdy kto miał kontakt z chemią i medycyną wie, że tego użądzenia nie używa sie do dużych cząsteczek bo nie daje żadnych przydatnych informacji i w sumie jest bezużyteczne. Ale oczywiście trąbili o tym w telewizji itp itd.

4.NOPy
W Polsce jako NOP można zgłosić wszystko. Praktycznie wszystko. W przeciągu roku zgłasza sie około ich 1000 a ciężkich kilka. Nie zarejestrowano w Polsce żadnego przypadku śmiertelnego. Pro koniec świata ludzie próbują naciągać śmierci z innych przyczyn jako poszczepienne jednak żadne badanie naukowe przestrzegające reguł metodologii naukowej nie potrafi jakoś tego potwierdzić. Peszek

Perfekcyjnym przykładem jak szkodliwi są ludzie którzy chcą zabijać chorobami innych ludzi (antyvaxy) jest krztusiec. W latach 70 stworzono kotrowersję w wielkiej brytanii na temat szczepionki na niego co spowodowało że w 1977 wyszczepialność spadła z 70% do 30% a następnie 3 epidemie tej choroby z 100 tysięcy zakażen i paredziesiąt śmierci dzieci. Bo rodzicom sie wydawało.
Już nie mówiąc o polio gdzie w 1996 kampania kick polio out of africa spowodowała wyszczepienie 50mln dzieci i spadek liczby chorych z 350 tysięcy na świecie do... 500 w 2001 roku. Niestety nie może być kolorowo i polityczni przywódcy w Afryce oskarżyli szczepionke o tak zwane ch*jwiecoalebardzozłajest i polio wróciło do rejonów gdzie już nie notowano nowych przykładów...



chory na polio. w raz z rozwojem choroby najpewniej sie udusi.

Podsumowując, tych co boją sie że szczepionka będzie za szybko zrobiona na covid i pewnie coś im sie stanie bo nie będzie skontrolowana: nie. Ciężko nawet sobie wyobrazić jak niesamowicie skomplikowane są procedury dopuszczające szczepionkę do użytku. Właśnie dlatego nie mamy nowych szczepionek aż epidamia/pandemia jebnie: nikt nie ma tyle pieniędzy by móc zainwestować w tak drakoniczny system sprawdzający by pod koniec sie okazało że jednak coś źle poszło i nie można tego sprzedać. Dzisiaj przynajmniej firmy zapie**alają mając garnek ze złotem przed oczami, co nie oznacza wcale że WHO, FDA czy EDA siedzą i walą konia.
To chyba będzie na dzisiaj tyle, jeśli ktoś ma jakieś pytania, z radością odpowiem w kom.

No...........iX

2020-05-17, 13:05
Kłaniam sie nisko i stawiam wielkie Piwo wszystkim,
którzy wierzą w bezinteresowność rządzących, kryształową etykę lekarską i najwyższe kompetencje naukowców.
Pragnę dołaczyć do Waszego Świata bezgranicznego zaufania i miłości .
To naprawdę piękne , co robicie.
Pozdrawiam gorąco!




MajkiB

2020-05-17, 13:07
Chciałbym jeszcze poprosić o sugestie jeżeli kogoś interesują podobnego rodzaju artykuły/materiały to jak sie najebie znowu to na kacu z radością bym walnął kolejny z zakresu medycyny i może chemii lekko (tylko na tym sie znam, nie spodziewajcie sie większych cudów xd)

Oniros

2020-05-17, 13:58
JPRDL znowu, wiedza o tym jak działa ludzki układ odpornościowy jest bardzo pobieżna, znane są najprostsze korelacje. Inaczej nie byłoby epidemii alergii a choroby autoimmunologiczne leczyłoby się naprawdę a nie po omacku. Ale niech tam, byle totalitarne mendy nie zmuszały mnie do niczego, to mogą sobie nawet lobotomię promować, byle we własnych rodzinach.

MajkiB

2020-05-17, 14:07
Oniros napisał/a:

JPRDL znowu, wiedza o tym jak działa ludzki układ odpornościowy jest bardzo pobieżna, znane są najprostsze korelacje. Inaczej nie byłoby epidemii alergii a choroby autoimmunologiczne leczyłoby się naprawdę a nie po omacku. Ale niech tam, byle totalitarne mendy nie zmuszały mnie do niczego, to mogą sobie nawet lobotomię promować, byle we własnych rodzinach.



Mimo iż zgodzę się ze stwierdzeniem że mamy jeszcze naprawdę wiele do zrozumienia w ludzkim ciele i daleko nam od ideału, sugerujesz że nie wiemy prawie nic, z czym bym sie nie zgodził. Leczenie chorób autoimmunologicznych i alergii jest bardzo skomplikowanym tematem, gdyż zagadnienia te polegają na modelowaniu reakcji które mają nas niby chronić, ciężko jest wyłączyć jedną tylko i wyłącznie bez naruszania innych. Balansuje to na granicy modyfikacji genetycznych już żywego człowieka i definitywnie nie da sie streścić wszystkich pomysłów w stwierdzeniu ,,leczenie po omacku"

FuriousAngryRageMan

2020-05-17, 15:14
Widzialem twoja odpowiedz na komentarz, ze Ci sie nudzi.

Jesli Ci sie nudzi to poczytaj sobie dalej o takiej szczepionce Pandemrix a najlepiej jeśli w jakiś sposób wejdziesz w jej posiadanie i ją sobie zaszczepisz, samo zdrowie, a żonie (o ile masz) daj Talidomid.

Podoba mi się konkretna wiedza w twoim poście: "cieżko sobie nawet wyobrazić jak skomplikowane są procedury dopuszczające szczepionki do użytku".

Tak skoplikowane, ze ciezko sobie wyborazic a to wynika z faktu ze sa skomplikowane a ja mam slaba wyobraznie.

Skoro zrobiles tak rzetelny post doczytaj i zamiesc jak zmienila sie definicja pandemii i jak wprowadzenie stanu pandemii wplywa na proces tworzenia szczepionek. Strona WHO, ta sama organizacja ktora moze zatwierdzic skutecznosc i bezpieczenstwo szczepionek, ogranizacja finansowana w 80% z prywatnych kocernow w tym farmaceutycznych.

Przeciez oni maja dobre serduszka i zalezy im na tym zeby nas wyleczyc a nie leczyc

MajkiB

2020-05-17, 16:38
FuriousAngryRageMan napisał/a:

Widzialem twoja odpowiedz na komentarz, ze Ci sie nudzi.
Jesli Ci sie nudzi to poczytaj sobie dalej o takiej szczepionce Pandemrix a najlepiej jeśli w jakiś sposób wejdziesz w jej posiadanie i ją sobie zaszczepisz, samo zdrowie, a żonie (o ile masz) daj Talidomid.
Podoba mi się konkretna wiedza w twoim poście: "cieżko sobie nawet wyobrazić jak skomplikowane są procedury dopuszczające szczepionki do użytku".
Tak skoplikowane, ze ciezko sobie wyborazic a to wynika z faktu ze sa skomplikowane a ja mam slaba wyobraznie.
Skoro zrobiles tak rzetelny post doczytaj i zamiesc jak zmienila sie definicja pandemii i jak wprowadzenie stanu pandemii wplywa na proces tworzenia szczepionek. Strona WHO, ta sama organizacja ktora moze zatwierdzic skutecznosc i bezpieczenstwo szczepionek, ogranizacja finansowana w 80% z prywatnych kocernow w tym farmaceutycznych.
Przeciez oni maja dobre serduszka i zalezy im na tym zeby nas wyleczyc a nie leczyc



Owszem, szczepionka Panderemix broniąc przed śmiertelną chorobą spowodowała wzrost przypadków narkolepsji o 3.6 przypadka na 100 000, jednak musisz pamiętać że przez to jest uznawana za ,,szczepionkę prepandemiczną" tzn spodziewając sie jaki wirus może być przyczyną następnej pandemii ją opracowano. Nie jest nigdzie obowiązkowa i jest trzymana ,,w razie czego" gdyz faktycznie ma duże efekty uboczne. Co do Talidomidu, tak, masz racje, była duża katastrofa z nim związana, jednak to nie była szczepionka a lek, dwa było to raptem 60 lat temu i od tamtego czasu baaaaaaardzo sie dużo zmieniło jeśli chodzi o bezpieczeństwo leków. Nie tłumaczyłem procedur dopuszczania szczepionek bo to więcej materiału niż na głupi komentarz czy post a bardziej na całą książke. Ps. Żona gdybym miał akurat od Talidomidu byłaby bezpieczna, miał działanie teratogenne czyli uszkadzające płód w ciąży, nie dorosłych ludzi. Dlatego tak długo nie rozumiano przyczyny problemu uszkodzeń, bo ludzie nie kojarzyli leku co brali kilka miesiecy temu. Poza tym WHO nie jest jedynym ciałem decyzyjnym jeśli chodzi o dopuszczanie leków, większe państwa i UE mają własne organizacje które to kontrolują. PS. Wiem że Twój komentarz miał na celu mi źle życzyć więc tylko bym prosił byś tego nie robił, bo, szczerze powiedziawszy, ch*j mnie Twoje życzenia mi uszczerbku na zdrowiu obchodzą

MrNeko

2020-05-17, 19:25
FuriousAngryRageMan napisał/a:

Widzialem twoja odpowiedz na komentarz, ze Ci sie nudzi.
Jesli Ci sie nudzi to poczytaj sobie dalej o takiej szczepionce Pandemrix a najlepiej jeśli w jakiś sposób wejdziesz w jej posiadanie i ją sobie zaszczepisz, samo zdrowie, a żonie (o ile masz) daj Talidomid.
Podoba mi się konkretna wiedza w twoim poście: "cieżko sobie nawet wyobrazić jak skomplikowane są procedury dopuszczające szczepionki do użytku".
Tak skoplikowane, ze ciezko sobie wyborazic a to wynika z faktu ze sa skomplikowane a ja mam slaba wyobraznie.
Skoro zrobiles tak rzetelny post doczytaj i zamiesc jak zmienila sie definicja pandemii i jak wprowadzenie stanu pandemii wplywa na proces tworzenia szczepionek. Strona WHO, ta sama organizacja ktora moze zatwierdzic skutecznosc i bezpieczenstwo szczepionek, ogranizacja finansowana w 80% z prywatnych kocernow w tym farmaceutycznych.
Przeciez oni maja dobre serduszka i zalezy im na tym zeby nas wyleczyc a nie leczyc



Hmm czyli co chcą abyśmy wszyscy się zarazili na jakieś straszne choroby albo po prostu zmarli?

Ciekawi mnie to co wtedy zrobią ci wszyscy rządzący kiedy nikt nie pójdzie pracować.

FuriousAngryRageMan

2020-05-17, 21:45
MajkiB napisał/a:

Owszem, szczepionka Panderemix broniąc przed śmiertelną chorobą spowodowała wzrost przypadków narkolepsji o 3.6 przypadka na 100 000, jednak musisz pamiętać że przez to jest uznawana za ,,szczepionkę prepandemiczną" tzn spodziewając sie jaki wirus może być przyczyną następnej pandemii ją opracowano. Nie jest nigdzie obowiązkowa i jest trzymana ,,w razie czego" gdyz faktycznie ma duże efekty uboczne. Co do Talidomidu, tak, masz racje, była duża katastrofa z nim związana, jednak to nie była szczepionka a lek, dwa było to raptem 60 lat temu i od tamtego czasu baaaaaaardzo sie dużo zmieniło jeśli chodzi o bezpieczeństwo leków. Nie tłumaczyłem procedur dopuszczania szczepionek bo to więcej materiału niż na głupi komentarz czy post a bardziej na całą książke. Ps. Żona gdybym miał akurat od Talidomidu byłaby bezpieczna, miał działanie teratogenne czyli uszkadzające płód w ciąży, nie dorosłych ludzi. Dlatego tak długo nie rozumiano przyczyny problemu uszkodzeń, bo ludzie nie kojarzyli leku co brali kilka miesiecy temu. Poza tym WHO nie jest jedynym ciałem decyzyjnym jeśli chodzi o dopuszczanie leków, większe państwa i UE mają własne organizacje które to kontrolują. PS. Wiem że Twój komentarz miał na celu mi źle życzyć więc tylko bym prosił byś tego nie robił, bo, szczerze powiedziawszy, ch*j mnie Twoje życzenia mi uszczerbku na zdrowiu obchodzą



Jestes jeba*** idiota i Twoj komentarz tego dowodzi.

Przyklady podaje sie w jakims celu. Dwa powyższe są dowodem na to ze mimo jak to ująłeś skomplikowanych procedur (ktore ciezko sobie wyobrazic) jakie szczepionka musi przejsc przed jej wprowadzeniem, CZY lekarstwa (przeznaczone dla ciezarnych kobiet jak w przypadku Talidomidu - czyli procedury rozjeb*** by ci leb) dochodzi do pomylek i ludzie cierpią a całą sprawę trzeba zatuszować.

Co do Pandemrix widze ze przeczytales tylko czesc objawow ubocznych. Nie musisz tego bagatelizowac, wystarczy ze starsza osoba z choroba ukladu krazenia (cos na co umiera 40% polakow jesli nie wiecej) dostanie podobna szczepionke. Pojawią się dusznosci albo nawet niewydolnosc pluc. Z niedotlenienia sie przewroci i juz moze nie wstac.

Jesli chcesz zrobic rzetelny post sprobuj pokazac obie strony medalu. Tak zeby kazdy samodzielnie mogl dojsc do jakichś wnioskow.

Co do ostatniego zdania, ktore de facto znowu podkresla twoj iloraz inteligencji... prosisz zebym tego nie robil bo chu* cie to obchodzi. No k**** debil w pełnej krasie.

MrNeko napisał/a:

Hmm czyli co chcą abyśmy wszyscy się zarazili na jakieś straszne choroby albo po prostu zmarli?
Ciekawi mnie to co wtedy zrobią ci wszyscy rządzący kiedy nikt nie pójdzie pracować.



Ciężko powiedzieć, zawsze trzeba szukać tzw. "złotego środka". Jeśli w głównych źródłach informacyjnych mówią o koronawirusie, jaka to straszna pandemia i koniec swiata i trzeba izolacje wprowadzic, to najlepiej sięgnąć do źródeł zagranicznych i niezależnych.

Jeśli chcesz wiedziec jak będzie wygladac nasza przyszlosc pod tym kątem warto zwrócić wzrok ku Chinom. W czasie panowania wirusa, przeprowadzili spis ludnosci, wprowadzili nowy system monitoringu i rozpoznawania twarzy. Jeśli kiedys beda wprowadzac przymusowe szczepienia, chipy lub ksiazeczki szczepien to tam beda pierwsze.

adasko224

2020-05-17, 22:23
Jpd co za belkot

Jpd co za belkot
Jpd. Co za bełkot?!
Skoro ta branża jest taka na czasie więc może udzielisz mi konkretnej odpowiedzi...
1 od kiedy odporność zbiorowa jest efektem szczepien.?!
2 skoro szczepienia są takie ok to czemu np. W Polsce nie ma funduszu który zajął by się wypłata odszkodowan w związku z NOP?
3 czemu szczepionki nie są zakwalifikowane w grupie leków?
4 czemu twój biznes jest taki zacofany i ciągle sprzedaje szczepionkę na grypę z poprzedniego roku? Czemu nie pójdzie o krok dalej i nie postara się zrobić szczepionki na wirusa grypuly który będzie za rok?
5 w nawiązaniu do pytania 4 jesteście cały czas krok do Tyłu że szczepionkami...
Sprzedajecie szczepionkę na wirusa grypy z poprzedniego roku.. tzn jeśli wirus mutuje. Czyli szczepionka sprzedawana w danym roku jest bezużyteczna.... Brawooo.jacy dobroczyńcy...
6. A teraz o covid. Jak wiadomo Sars cov2 występuje w ponad 150 mutacjach bynajmniej tyle wykryto ich do końca kwietnia na świecie.. rozumiem że jedna szczepionka jest na jeden rodzaj mutacji... Więc jak "twoj" zajebisty biznes ma zamiar znaleźć szczepionkę i skąd wie na jaka mutacje zrobić szcz pepionke.?

Tak wiem za dużymi firmami stoją duże pieniądze oraz dużo pachołków. Którzy wybierają myślące mniejszosci. Które nie myślą szablonowo...
Co ostatnio też jest zle. . Najlepszy jest brak sprzeciwu poddanie się wołom władzy i podległej jej firmom... Nie jestem antyszczepionkowcem ale mieszkam w kraju gdzie jest możliwość wyboru.. mam kilkoro dzieci dzieci poza lekkim katarem nie chorują na nic okazy zdrowia... Z kolei w Polsce bratankowie co roku kilka razy w sezonie zimowym antybiotyki. Pomimo że kalendarze szczepień wypełnione...
Moje dzieci widują się w z nimi i nigdy nic nie załapały.. hmm więc jak to jest.. moje zdrowe nie szczepione.. a szczepione słabsze? Czy pocisniesz kit że to moje zdrowe zarażają? Powiem wprost cisniesz i zachwalasz kit...
Polecam film "Vaxxed" zablokowany w Polsce. Obnaża biznesu kolegi marketingowca który chwali ten biznes...

patgaw

2020-05-17, 23:31
adasko224, A twoje dzieci sa na cos szczepione? jezeli tak to na co?

adasko224

2020-05-18, 00:10
[quote="patgaw"], A twoje dzieci sa na cos szczepione? jezeli tak to na co?[/qunie

Nie nie nie były szczepione i nie będą...
Nie mamy takiego obowiązku...
A gdybym nawet dostal wezwanie to znam wielu lekarzy ktorzy podczas prywatnych rozmów mówią o tym po co są szczepionki.. sami się nie szczepią oraz swoich dzieci.. więc w przypadku gdybym musiał dam sobie radę z zaświadczeniem o zaszczepieniu... A gówno z fiolka wyląduje gdzie jego miejsce..

Coś więcej może autor postu udzieli szerszego info na temat DeBila Gates?
Taki filantrop z niego do i nca 2019 r pie**olił o przeludnionej ziemi o szczepionkach które w Indiach zabiły pół miliona ludności...
A tu raptem chce ludzi ratować produkując szczepionki?!
No nie składa mi się to w jedną całość...

MrNeko

2020-05-18, 00:17
[quote="adasko224"]
patgaw napisał/a:

, A twoje dzieci sa na cos szczepione? jezeli tak to na co?[/qunie
Nie nie nie były szczepione i nie będą...
Nie mamy takiego obowiązku...
A gdybym nawet dostal wezwanie to znam wielu lekarzy ktorzy podczas prywatnych rozmów mówią o tym po co są szczepionki.. sami się nie szczepią oraz swoich dzieci.. więc w przypadku gdybym musiał dam sobie radę z zaświadczeniem o zaszczepieniu... A gówno z fiolka wyląduje gdzie jego miejsce..
Coś więcej może autor postu udzieli szerszego info na temat DeBila Gates?
Taki filantrop z niego do i nca 2019 r pie**olił o przeludnionej ziemi o szczepionkach które w Indiach zabiły pół miliona ludności...
A tu raptem chce ludzi ratować produkując szczepionki?!
No nie składa mi się to w jedną całość...




To może inny argument:

Dla Billa ludzie to kopalnia pieniędzy.
Co się stanie jak umrzemy?
Billa obchodzi nawet twoje normalne życie bo musi wiedzieć co ci wcisnąć dzięki reklamom.

MajkiB

2020-05-18, 00:52
Troche sie podenerwowano tutaj, troche porzucano k***ami, troche powyzywano ludzi od debili. Czyli kultura sadistica taka jak zawsze. Wracając do Panderemixa- ja naprawde nie wiem jak to inaczej ując. Ptasia grypa była kiedyś problemem. Opracowano szczepionke w razie gdyby wróciła. Ma efekty uboczne nieprzyjemne i zbyt częste by w normalnych, nie kryzysowych sytuacjach sie nią szczepić, ale w razie pandemii i wysokiego ryzyka trzyma sie ją jako zabezpieczenie w razie czego. Dosłownie ona siedzi w lodówce. Nie wiem co to ma dowodzić że wszystkie są złe czy że co bo już w pewnym momencie zająłeś sie tylko obrażaniem a nie jakimiś argumentami. Co do błędów- no, tak, zdarzają sie. Wiele sie nauczyliśmy i niesamowicie spadło prawdopodobieństwo błędu dzięki badaniom najpierw na zwierzętach, później próby kontrolne na zdrowych, bla bla bla, serio dużo procedur. Ale no jest takie ryzyko, minimalne że coś by poszło nie tak. Pytanie czy wolisz ryzykować zdrowiem i życiem swoich dzieci jako alternatywa? Zadrapanie sie o zardzewiały gwóźdź- tężec, ugryzienie przez zwierze- wścieklizna, inne dzieci ludzi Twojego pokroju- ospa, odra, krztusiec, różyczka itp. Jest powód dla których bagatelizujesz podświadomie te choroby. Bo żyjesz chroniony przez osiągnięcia nauki, którą negujesz. Co do Billa Gatesa to ulubiony temat żartów z kolegami przy piwie że jak już w końcu nam spłynie ten czek wypisany przez niego to zamiast żubra będziemy guinessa pić. Koleś zarobił niewyobrażalne pieniądze na kompie z którego to piszesz, tak duże że dosłownie nie ma pomysłu na co je wydać, więc ładuje w filantropie bo to dla niego jak splunąć, a ludzie sie przysrali jakby był wysłannikiem kosmitów xd.

adasko224 napisał/a:

Jpd co za belkot
Jpd co za belkot
Jpd. Co za bełkot?!
Skoro ta branża jest taka na czasie więc może udzielisz mi konkretnej odpowiedzi...
1 od kiedy odporność zbiorowa jest efektem szczepien.?!
2 skoro szczepienia są takie ok to czemu np. W Polsce nie ma funduszu który zajął by się wypłata odszkodowan w związku z NOP?
3 czemu szczepionki nie są zakwalifikowane w grupie leków?
4 czemu twój biznes jest taki zacofany i ciągle sprzedaje szczepionkę na grypę z poprzedniego roku? Czemu nie pójdzie o krok dalej i nie postara się zrobić szczepionki na wirusa grypuly który będzie za rok?
5 w nawiązaniu do pytania 4 jesteście cały czas krok do Tyłu że szczepionkami...
Sprzedajecie szczepionkę na wirusa grypy z poprzedniego roku.. tzn jeśli wirus mutuje. Czyli szczepionka sprzedawana w danym roku jest bezużyteczna.... Brawooo.jacy dobroczyńcy...
6. A teraz o covid. Jak wiadomo Sars cov2 występuje w ponad 150 mutacjach bynajmniej tyle wykryto ich do końca kwietnia na świecie.. rozumiem że jedna szczepionka jest na jeden rodzaj mutacji... Więc jak "twoj" zajebisty biznes ma zamiar znaleźć szczepionkę i skąd wie na jaka mutacje zrobić szcz pepionke.?
Tak wiem za dużymi firmami stoją duże pieniądze oraz dużo pachołków. Którzy wybierają myślące mniejszosci. Które nie myślą szablonowo...
Co ostatnio też jest zle. . Najlepszy jest brak sprzeciwu poddanie się wołom władzy i podległej jej firmom... Nie jestem antyszczepionkowcem ale mieszkam w kraju gdzie jest możliwość wyboru.. mam kilkoro dzieci dzieci poza lekkim katarem nie chorują na nic okazy zdrowia... Z kolei w Polsce bratankowie co roku kilka razy w sezonie zimowym antybiotyki. Pomimo że kalendarze szczepień wypełnione...
Moje dzieci widują się w z nimi i nigdy nic nie załapały.. hmm więc jak to jest.. moje zdrowe nie szczepione.. a szczepione słabsze? Czy pocisniesz kit że to moje zdrowe zarażają? Powiem wprost cisniesz i zachwalasz kit...
Polecam film "Vaxxed" zablokowany w Polsce. Obnaża biznesu kolegi marketingowca który chwali ten biznes...



1.Odporność zbiorowa jest efektem uodpornienia sie większej częsci populacji, czy będzie to sposobem przejścia choroby czy też wyszczepienia, termin nadal sie do tego odnosi
2, Bo właśnie dlatego że te szczepienia są takie ok i bezpieczne nie ma potrzeby na taki fundusz bo NOPy które są zgłaszane są bardzo drobne, na poziomie reakji alergicznej.
3.Szczepionki to specyficzny rodzaj leku, dlatego często w potocznych dyskusjach są traktowane jako oddzielny byt. Ale masz w sumie racje, wcześniej w komentarzu popełniłem nieścisłośc mówiąc że talidomid to lek nie szczepionka co sugeruje że szczepionki lekami nie są a według oficjalnej nomenklatury sie tak zaliczają
4. Mój biznes XDDd k***a chciałbym. Nwm, a znajdziesz mi prosze rozwiązanie na pytanie które zadam Ci za rok już dzisiaj?
5. Troche spóxnione jest, to fakt, ale nie o cały rok, szczepionki na grype to bardziej rekombinacja poprzednich, więc można je szybko wprowadzić. Ale ponieważ mogą być mniej skuteczne, jak pewnie zauważyłeś, nie są obowiązkowe
6.Nie wiem skąd informacja o 150 mutacjach. Słyszałem o 2 podszczepach, ale to nie to samo co mutacja. Szczepionka gdyby była na jedną mutacje tylko to żadna by nie miała sensu, bo wirusy cały czas mutują. Szczepionka jest zwykle przeciwko jednemu antygenowi, które opisałem w poście, póki on jest niezmienny, wszystko jest super. Poza tym znowu, mój biznes xddd marzenie.
Co do reszty- słowo ,,wolom" nie istnieje, firmy podłegłe państwom - co?, bardzo sie ciesze że masz zdrowe dzieci, mam nadzieje że nie będą w kontakcie z żadnym patogenem, bardzo mi przykro że bratankowie źle sie czują, antybiotyki dostają na choroby które nie mają szczepionek jak zapalenie zatok pewnie, film Vaxxed jest właśnie przez pana Wakefielda zrobiony, nie nikt, mi nie zapłacił ani nie wciskam żadnego kitu. Bardzo żałuje, chciałbym by mi ktoś płacił za to coś xddd

Victorarmy

2020-05-18, 16:42
Brawo. Moje pierwsze postawione Piwko na Sadolu. Pozdrawiam i życzę wszystkim zdrówka ;-)

Qtaphone

2020-05-19, 02:49
Gościu, szanuję cię za to co napisałeś, ale niestety ci debile tylko oskarżą cię o spisek z Bilem Gates i to że kochasz jak dzieci topią się przez 5gje. k***a, jak ja takich ludzi nie szanuję.