18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Świeże bułeczki jadą!

~Velture • 2023-03-11, 09:44
Nie mam info o ch*j tu chodzi 8-)
Wydaje mi się, że hamulce mu siadły i starał się wyhamować w jakiś sposób.


lolek4866

2023-03-11, 12:59
Fajna ta gra komputerowa

sokol23

2023-03-11, 13:41
Kamerzysta robota w Hollywood i Bollywood od reki

Buddaa09

2023-03-11, 14:42
zasłabł, bo pewnie szczepiony jak większość bydła. To tak jak z tych filmików gdzie te autobusiarze u żółtkow napie**alają breakdance przed kierownicą.

Wiewór

2023-03-11, 14:46
Trajler eutrotruck simulator 2 DLC muslim edition

admastpl2095

2023-03-11, 14:49
ch*j tam hamulce siadły. Tak się spieszył z dostawą że sklepy szukał żeby towar zrzucić niewdzięcznicy!!!

darius68

2023-03-11, 15:03
po co drazyc wkoncu wyhamowal

veeee

2023-03-11, 16:04
Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.



Jeżeli nie daj Boże twój pan pozwolił ci jeździć cieżarowym to wróć na traktor orać pole bo nie wiesz co czynisz murzynu.

Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.



1 wers: nie prawda
2 wers: nie prawda
3 wers: nie prawda
6 wers: nie prawda + TIR to nie typ ciężarówki a konwencja międzynarodowa uproszczająca procedury celne.
7 wers nie możesz tego jednoznacznie stwierdzić.

mi...........pl

2023-03-11, 18:17
gabriel0 napisał/a:

Ok, w przypadku przegrzania okładzin ciernych i współpracujących tarcz-bębnów, czym chcesz hamować? Mieszanką węgla z płynną stalą?
W przypadku bębnów hamulec który jest zaciągnięty mechanicznie spręzyną przed nabiciem powietrza, jest osobnym układem od hamulca roboczego. Oba wykorzystują te same szczęki, lecz faktycznie roboczy hamuje osobny siłownik który jest sterowany pneumatycznie poprzez zwiększenie ciśnienia w nim i docisk, czyli tu nieścisłość z tym co powiedziałeś, że powietrze z układu jest spuszczane. Fakt jest, ale nie w przypadku hamulca roboczego, a tylko postojowego.



Następny k***a specialist. W ciągnikach siodlowych jest tak duży stopień sprężania w silniku oraz pojemność a w skrzyni tak zwany hamulec górski. Takimi zestawami nie hamuje się prawie wcale tylko redukuje biegi. Jadąc z góry wrzucasz niski bieg i zjeżdżasz.

Brojler

2023-03-11, 19:33
Świetna reklama Volvo ;-)

metyoo

2023-03-11, 19:49
Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.



w tych warinkach pełna zgoda, że heble nie są problemem, ale nie do końca jest tak, że heble w dużym nie mają prawa nawalić, a przykładem jest przegrzanie elementow układu, najczęściej dzieje się to w górzystym terenie.

minimango.pl napisał/a:

Następny k***a specialist. W ciągnikach siodlowych jest tak duży stopień sprężania w silniku oraz pojemność a w skrzyni tak zwany hamulec górski. Takimi zestawami nie hamuje się prawie wcale tylko redukuje biegi. Jadąc z góry wrzucasz niski bieg i zjeżdżasz.



ty, znawco, a po co budowane są takie śceżki awaryjne?





poza tym górale nie są w skrzyni, tylko w silniku, a retardery montowane są za skrzynią nie w samej skrzyni.

GIF-Seeker

2023-03-11, 20:50
metyoo napisał/a:


ty, znawco, a po co budowane są takie śceżki awaryjne?



Żeby geniusze tacy jak lotnik autobusowy z Grenoble, którzy nie wiedzą do czego służy retarder/górski i jak już popalą okładziny, mieli choć cień szansy się w jakiś sposób zatrzymać


;-)

kosmal20

2023-03-11, 20:52
Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.



A drugą opcją jest to, że na filmiku widać, że zjeżdża z góry i zamiast hamować retardem/ górskim, po prostu hamował nogą, hamulce się zagotowały i podjął taka a nie inna decyzje.

umts2

2023-03-12, 00:22
Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.



Poza sytuacją, gdy spalone zostaną okładziny - np w czasie hamowania na zjeździe.

M1Cro

2023-03-12, 07:41
Zulu-Gula napisał/a:

Przy pneumatycznych hamulcach, niewykonalne.
Jakakolwiek awaria jest równoznaczna z blokadą kół.
Stojąc w miejscu, w nieodpalonym wózku siodłowym, masz mechanicznie zblokowane zaciski.
Zwalnia je/rozpiera nabite do układu sprężone powietrze.
Hamowanie nie polega na zwiększaniu ciśnienia płynu hamulcowego, tylko wręcz odwrotnie, hamując spuszczasz powietrze z układu i naciąg mechaniczny zaciska klocki hamulcowe.
W ciężarówkach typu TIR, awaria układu hamulcowego jest równoznaczna z blokadą wszystkich kół.
Nie wnikając w szczegóły, patrząc na zapis wideo, zawinił człowiek, który w ogóle nie hamował.
... a co robił - zasłabł, walił konia, jest już historią.


Typowo nie wiem ale się wypowiem,
Poczytaj sobie o awaryjnych zwslniaczach na autostradzie i ciekawe czemu je budują ?!
Przegrzanie hamulców ****to