18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Spacer z pupilem

~Angel • 2018-07-09, 11:58
Info ze źródła:
W Jekaterynburgu spacerujący mężczyzna z psem nagle upadł na trawnik i się nie ruszał. Zaniepokojeni przechodnie próbowali dostać się do leżącego mężczyznę jednak pies stał się bardzo agresywny i nie dopuszczał nikogo do swego pana. Wezwano na miejsce pomoc medyczna i policję która zastrzeliła agresywnego psa. Okazało się że mężczyzna był pijany i ocknął się po całej akcji.


~Velture

2018-07-09, 17:59
DoubleBorger napisał/a:

Pewne rasy powinny być zakazane, są takie osobniki, które potrafią wzbudzać strach, a conajmniej budzić niepokój. Rotweilery, pitbulle, amstafy, i wiele innych dla mnie jak z niedźwiedziem, tylko w zagrodzie, a reszta do odstrzału


Zakazane to powinno być posiadanie przez bezmózgów takich psów.
Nie znam się na amstafach ani pitbullach bo nigdy nie miałem ale faktycznie widywałem wielu sebixów w ortalionowej zbroi abibosa co nagradzali psa za agresję.

Samemu mam od dziecka praktycznie tylko rottki i wybieram tę rasę ze względu na kurewską lojalność. Moje psy są rasowe (=rodowodowe i mam psychotesty na 4 pokolenia wstecz zaświadczające o znakomitej ocenie - nie daje to 100% pewności ani gwarancji, że psu nie odpie**oli ale daje to 100% więcej pewności niż w przypadku pseudohodowli) i doskonale wiem jak je ułożyć. Miałem też ze schroniska.

Do mnie jeśli wskoczysz przez ogrodzenie to zglebują ciebie z miejsca i módl się abyś wytrzymał na ziemi nieruchomo do mojego przyjścia ale jeśli kogoś wpuszczam to jedyne czym się możesz martwić to aby nie zostać zalizanym na śmierć (chociaż i tak wiedzą, że jak powiem NIE WOLNO to odpuszczają swoje zaloty) jeśli nie okażesz agresji żadnej w stosunku do mnie ani psów.