18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Rowerzyści bez kasków

polan • 2013-05-03, 09:06
Kampania społeczna z Azji mająca na celu promowanie jazdy w kaskach.




i jeszcze spoza kampanii, ale również na temat:


nopel

2013-05-04, 17:15
Stalovy napisał/a:

Tekst "nie lubię nosić kasku, niszczy mi włosy" zajebiście pasuje do zdjęcia głowy kolesia z łysieniem plackowatym... Gratulacje, k***a.


nie wpadłeś na to że prawdopodobnie go ogolili bo miał operację w środku głowy?
Jprdl..

Ktoś tam pisał że abs nie powinien być obowiązkowy.
Powinien.
Bo uwierz mi, rozwalisz sie na drzewie - gówno mnie to obchodzi.
Ale wyobraź sobie że przez to że nie miałeś absu, czyli podczas ostrego hamowania nie mogłeś skręcić, zabijesz 3 letnie dziecko?
Po to właśnie abs powinien być obowiazkowy..

oksi89

2013-05-04, 17:34
Jestem zarówno kierowcą jak i rowerzystą. Sądzę, że za rok dojdzie do tego jeszcze motocykl.
I pasy jak i kask mnie już po jednym razie ratowały, może nie od śmierci czy warzywka ale od roztrzaskanej łepetyny na pewno.
Bo cały sęk w tym, że na drodze trzeba myśleć za siebie i za wszystkich dookoła (a każdy wie, że idiotów pośród nas nie mało).

Patrząc chociażby na Masę Krytyczną (kto pedałuje ten wie), ile tam się debili na rowerach zjeżdża. Jak popie**ala do roboty i z roboty przez całe miasto na dwóch kółkach- szacunek za hobby/pasję, ale jak nie pojedzie drogą rowerową, tylko wpie**ala się na ulicę bo ścieżka z pozbruku albo korzeń gdzieś podrośnie asfalt i to nie na jego "pro" felgi/opony (brzegiem ulicy też nie, bo studzienki/kratki ściekowe), to ma się ochotę takiemu sprzedać gonga. No k***a rowerzysta nie jest półbogiem, za jakiego się często ma.

Wśród rowerzystów jest więcej buraków niż wśród kierowców.

herbalix

2013-05-04, 18:41
@bloodwar