18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

przejście

nowynick • 2019-12-19, 14:07
mam nadzieję, że podjechał na ten posterunek później i dadzą radę odczytać tablice rejestracyjne.




Ti...........ch

2019-12-19, 21:06
muflonpl napisał/a:

Bo ku*as j***ny stoi jak p*zda zamoast przejechac a tak to zasłania pieszego i ztylu nikt go nie widzi.



I co k***a z tego? Skoro samochód stoi przed przejściem to żadna ameba nie wpadła na pomysł, że może ktoś zaraz wyjśc zza tego samochodu?

Powiem tylko, że w życiu miałem trzy stłuczki - wszystkie trzy przed przejściem dla pieszych, kiedy hamowałem bo pieszy był już na przejściu. Trzy razy jakiś mongoł wpie**alał mi się w tył, bo zapomniał rano wyjąć oczy z dupy i używać rozumu.

RoBoTRoN

2019-12-19, 21:17
TranzystorWyklęty napisał/a:

Przed przejściem, to wiadomo, ale tutaj masz pas do skrętu w prawo i nikt się nie przygląda po co cymbał stoi. Zasłonił dzieciaka samochodem i dziwi się, że nikt się nie zatrzymuje.




Zas łonił dzieciaka.. ale k***a znaki pionowe i poziome też zasłonił?!

ellsworth

2019-12-19, 21:31
chocho napisał/a:

Trochę ch*jowo zaprojektowane to przejście i skrzyżowanie. Gość stoi na prawym pasie tylko do jazdy w prawo. Pasy są za blisko skrętu, każdy myśli że zatrzymał się bo coś jest za zakrętem.
Jakby kilka osób minęło go z lewej to by znaczyło że te kilka osób jest kiepskimi kierowcami. Jak wszyscy tak jadą to znaczy że jednak droga jest źle zaprojektowana.



Co jest k***a niezrozumiałego w zapisie zakazującym wyprzedzania (tudzież omijania) na przejściu dla pieszych? No co? Każdemu z tych ch*jów bym dożywotnio zabrał prawo jazdy.

aaaaaaaaaaaaaa

2019-12-19, 21:36
TranzystorWyklęty napisał/a:

Przed przejściem, to wiadomo, ale tutaj masz pas do skrętu w prawo i nikt się nie przygląda po co cymbał stoi. Zasłonił dzieciaka samochodem i dziwi się, że nikt się nie zatrzymuje.



Nikt???
Jak dojeżdżam do ronda, i na drugim pasie jest sznur aut, to do miejsca, w którym jest przejście zwalniam do 15-20 i obserwuję, czy pieszy nie wszedł na przejście... Można??
Twoja wypowiedź pokazuje, że polscy kierowcy nie dorośli do wprowadzenia przepisów, które są ostatnio promowane.

RoBoTRoN napisał/a:

...łonił dzieciaka..!



Co to znaczy "łonić dziecko"??

ellsworth napisał/a:

Każdemu z tych ch*jów bym dożywotnio zabrał prawo jazdy.



Do tego momentu zgadzam się z Twoją wypowiedzią.
Za co zabrać dożywotnio? Za jedno wykroczenie? Poważne w h*j, ale za jedno wykroczenie?

SPIERDOLIX

2019-12-19, 21:39
chocho napisał/a:


Jakby kilka osób minęło go z lewej to by znaczyło że te kilka osób jest kiepskimi kierowcami. Jak wszyscy tak jadą to znaczy że jednak droga jest źle zaprojektowana.



Debilu nie patrzy sie na innych tylko na znaki a tam jest wyraźny znak że jest przejście dla pieszych na dodatek przed przejściem stoi na prawym pasie auto a gdy tak jest to na drugim pasie auta też mają hamowac a nie zapie**alają pojeby jak by byli na autostradzie i muszą jechać przynajmniej 100km/h szybciej od tych z prawego pasa
Ciekawe jak by tak któryś z nich jebnąl w tego chłopaka kto był by winny

kamuha

2019-12-19, 22:16
TranzystorWyklęty napisał/a:

Przed przejściem, to wiadomo, ale tutaj masz pas do skrętu w prawo i nikt się nie przygląda po co cymbał stoi. Zasłonił dzieciaka samochodem i dziwi się, że nikt się nie zatrzymuje.




Kolejny ktory pomylil paszport polsatu z prawem jazdy. Przejaxie dla pieszych jest oznakowane pionowo i poziomo. Zawszonym obowiazkiem Wszystkich be wyjątku jest zatrzymac sie przed przejsciem jezeli na rownoleglym pasie przed przejsciem stoi auto. Za to jest spory mandat a za zdjecie człowieka w ten sposob bezwarunkowo paka. Jakiekolwiek tlumaczenie że facet zaslonil dziecko jest dowodem na brak znajomosci zasad ruchu drogowego oraz wsiowego hamstwa.

aaaaaaaaaaaaaa

2019-12-19, 22:30
kamuha napisał/a:

....za zdjecie człowieka w ten sposob bezwarunkowo paka.



Gdzie wyjechałeś?

ellsworth

2019-12-19, 22:43
aaaaaaaaaaaaaa napisał/a:


Do tego momentu zgadzam się z Twoją wypowiedzią.
Za co zabrać dożywotnio? Za jedno wykroczenie? Poważne w h*j, ale za jedno wykroczenie?


Wykroczenie to jest jak zaparkujesz tak, że zostanie mniej niż 1,5 m chodnika, albo jak nie włączysz kierunkowskazu, a to jest bezpośrednie zagrożenie zabiciem kogoś i taka osoba nie powinna więcej siadać za kółkiem, skoro brakuje jej elementarnej wyobraźni jakie skutki może spowodować jej bezmyślność.

bodzio667

2019-12-19, 22:57
cwe*e bardaszane i tyle w temacie.

Tr...........ty

2019-12-19, 23:05
Już wysyp kierowców rajdowych, którzy zawsze wszystko widzą i przewidują ruchy innych uczestników ruchu pół godziny do przodu. Filozofowie, którym się wydaje, że są dobrymi kierowcami. Dlatego w Polsce jest tak dużo wypadków, bo każdemu się wydaje. Na filmie jest ewidentny problem organizacyjny skrzyżowania. Poza tym, jak nagrywający zasłonił pieszego, to nikt normalny nie widząc pieszego nie będzie się zatrzymywał, bo takim tokiem rozumowania trzeba by się zatrzymywać przed każdym przejściem bez względu, czy kogoś widać, czy nie.
Pomijam już, że piesi też powinni trochę pomyśleć.

Halibut

2019-12-19, 23:09
kamuha napisał/a:

Kolejny ktory pomylil paszport polsatu z prawem jazdy. Przejaxie dla pieszych jest oznakowane pionowo i poziomo. Zawszonym obowiazkiem Wszystkich be wyjątku jest zatrzymac sie przed przejsciem jezeli na rownoleglym pasie przed przejsciem stoi auto. Za to jest spory mandat a za zdjecie człowieka w ten sposob bezwarunkowo paka. Jakiekolwiek tlumaczenie że facet zaslonil dziecko jest dowodem na brak znajomosci zasad ruchu drogowego oraz wsiowego hamstwa.



Czyli jeśli kierowca by stał przed przejściem na prawym pasie bo za przejściem droga by była chwilowo zablokowana to według ciebie wszyscy jadący lewym pasem też mają stać?
Droga jest ch*jowo zaprojektowana i tyle. W takich przypadkach trzeba zrobić światła, przejście nadziemne lub zwężkę.

Ti...........ch

2019-12-19, 23:26
kamuha napisał/a:

Za to jest spory mandat a za zdjecie człowieka w ten sposob bezwarunkowo paka. Jakiekolwiek tlumaczenie że facet zaslonil dziecko jest dowodem na brak znajomosci zasad ruchu drogowego oraz wsiowego hamstwa.



No chyba, że jest się Najsztubem ;)

tango35

2019-12-20, 00:45
chocho napisał/a:

Trochę ch*jowo zaprojektowane to przejście i skrzyżowanie. Gość stoi na prawym pasie tylko do jazdy w prawo. Pasy są za blisko skrętu, każdy myśli że zatrzymał się bo coś jest za zakrętem.
Jakby kilka osób minęło go z lewej to by znaczyło że te kilka osób jest kiepskimi kierowcami. Jak wszyscy tak jadą to znaczy że jednak droga jest źle zaprojektowana.



Już myślałem, że tylko ja to widzę - największe zagrożenie stworzył JEŁOP który nagrywał !!!

DoubleBorger

2019-12-20, 09:11
chocho napisał/a:

Trochę ch*jowo zaprojektowane to przejście i skrzyżowanie. Gość stoi na prawym pasie tylko do jazdy w prawo. Pasy są za blisko skrętu, każdy myśli że zatrzymał się bo coś jest za zakrętem.
Jakby kilka osób minęło go z lewej to by znaczyło że te kilka osób jest kiepskimi kierowcami. Jak wszyscy tak jadą to znaczy że jednak droga jest źle zaprojektowana.



Może i ch*jowo zaprojektowane, ale nie zmienia to faktu, że jeżeli auto stoi przed pasami to powinien kierowca spodziewać się pieszego, tak samo jak masz korek z przeciwnego pasa, a swoim jedziesz, to na pasy wpie**olisz się 50kmh? Każdemu jednemu wpie**olić taki mandat, żeby się obsrał na fioletowo

nano50

2019-12-20, 09:48
lordindycznik napisał/a:

Człowieku jeśli posiadasz prawo jazdy to za ten komentarz powinieneś je stracić baranie,
Dwa pasy w jedną stronę i koleś obok hamuje przed przejściem dla pieszych to na 100 % przepuszcza pieszego i TY jako kierowca jadący pbok niego masz j***ny obowiązek się zatrzymać ,a nie go wyprzedzać. Poczytaj przepisy zanim zaczniesz się pienić jabany ćwoku
następny któremu należy zabrać prawko, to że stado baranów jedzie na pałe to nie znaczy że skrzyżowanie jest złe, ludzie nie wiedzą jak jeżdzić i tyle w temacie



Nie na 100%, bo wszystkie samochody jadą, a debil stoi przy skręcie w prawo. na 1 % bym powiedział, bo na 99% nie skręca z jakiegoś powodu. j***ny Ćwoku to Ty poczytaj przepisy, zanim się wypowiesz. Masz obowiązek się zatrzymać tylko, jeżeli samochód zatrzymał się w celu przepuszczenia pieszego, a tu z punktu widzenia każdego kierowcy tak nie było.



sp***OLIX napisał/a:

Debilu nie patrzy sie na innych tylko na znaki a tam jest wyraźny znak że jest przejście dla pieszych na dodatek przed przejściem stoi na prawym pasie auto a gdy tak jest to na drugim pasie auta też mają hamowac a nie zapie**alają pojeby jak by byli na autostradzie i muszą jechać przynajmniej 100km/h szybciej od tych z prawego pasa
Ciekawe jak by tak któryś z nich jebnąl w tego chłopaka kto był by winny



Dzieciak. Za włażenie pod koła bez patrzenia. Wam już k***a całkiem socjalizm mózgi pozżerał?





ellsworth napisał/a:

Wykroczenie to jest jak zaparkujesz tak, że zostanie mniej niż 1,5 m chodnika, albo jak nie włączysz kierunkowskazu, a to jest bezpośrednie zagrożenie zabiciem kogoś i taka osoba nie powinna więcej siadać za kółkiem, skoro brakuje jej elementarnej wyobraźni jakie skutki może spowodować jej bezmyślność.



Następny, co powinien prawko zdać raz jeszcze. I jeszcze się półmózg wypowiada.



Kierowcy powinni oczywiście na wszelki wypadek zwolnić widząc taką sytuację, abstrah*jąc już od źle zaprojektowanej drogi, ale i tak bałwan zatrzymujący samochód, żeby puścić pierdka przez dwupasmową drogę w niezabudowanym to największa p*zda i potencjalny morderca.