18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Profesjonalna robota

longlong7 • 2017-09-15, 11:34
Kupiłem sobie auto, poprzedni właściciel zapewniał ze wszystko OK i że profesjonalnie zablokowali DPF
tjaa wiem że ma sie palić po przekręceniu stacyjki

skwieradee

2017-09-17, 05:14
Ja jak kupiłem swoje auto to mnie zapewniali że pełna regeneracja DPF zrobiona była, po roku jak podpiąłem auto pod komputer to się okazało że DPF nie ma, wycięty

Wiewór

2017-09-17, 14:37
Jorgen88 napisał/a:

jeździłeś dieslem z 2017? takim biemdablju na przykład? to przejedź się :D

ty idioto :lol: ja pie**ole :idzwch*j:


Jeżdżę od 15 lat bo mój stary miał 2 peugeoty 407, opla vectrę i teraz ma X3. Wszystkie auta grzechotniki nówki z salonu.
Teraz ma dwuletnie x3 grzechocze i klekocze, śmierdzi jak sk***ysyn jak wszystkie grzechotniki.
Łociec też ma go dość i jak się skończy leasing to już zapowiedział, że nigdy przenigdy nie weźmie już diesla. Następne BMW kupi w benzynie.
W robocie jeżdżę skodami grzechotnikami. To jest takie gówno, że jestem chory jak do tego wsiadam. Po trasie mam chorobę wibracyjną - w jajach i kolanach brak czucia od wibracji. Nie mówiąc o tym, że ręce i nogi bolą od machania biegami bo te wyroby samochodopodobne maja moc w zakresie od 1700 do 2700.
Jak się przesiadam na weekend do swojego auta to jest po prostu jak bym wsiadł do limuzyny z traktora.
Moje auto idzie od 1000 obrotów do 6000 tak samo. Nie ma żadnej j***nej turbo dziury, chodzi cicho, nie klekocze, nie śmierdzi, zero wibracji, nie jebie się. Spalanie robię litr większe niż w dieslu...
Prywatnie mam dwa wolnossące benzyniaki. Jedyne na co mogę wymienić to doładowaną benzynę.
Cały zachód jeździ na benzynie bo się brzydzą dieslami. Oczywiście w Polsce biedota tym jeździ bo sobie wmówili, że są tańsze.

gtrunio

2017-09-17, 18:00
nnvmen napisał/a: