Swego czasu było głośną o "Polskim samochodzie sportowym", który to miał konkurować z takimi samochodami jak ferrari, lamborghini itp.
Po zalewie zachwytów, przyszedł czas na rozczarowanie :
jako że to Polska i firma nawet miała swój debiut na giełdzie, to nie zdziwiłbym się gdyby chodziło tylko i wyłacznie o wypranie naprawdę dużej ilości kasy...
1. Konstrukcja stalowa + laminat to nie oznacza że to replika. Chociaż większość replik tak się właśnie buduje.
2. To co że wloty są z corsy ? W innych autach też się stosuje takie gotowe elementy.
3. Silnik od audi. To ciekawe skąd mają wziąć silnik. Koenigsegg na początku brał silniki od forda (mocno je przerabiał ale nadal to były silniki forda).
4. Ciekawe która firma produkuje swoje samochody od początku do końca samodzielnie i w 1 zakładzie. Więc co się czepiają że korzystają z pomocy innych firm.
Teraz przedstawiÄ™ wam "replikÄ™"
Ariel Atom jest repliką według nich bo
1. Konstrukcja rurowa
2. silnik Hondy
3. amorki od motocykla
i teraz powiedzcie czy ktoś robi repliki projektując je ze zmienną aerodynamiką w tunelu przy pomocy inżynierów wojskowych?
Na koniec chciałbym życzyć "reporterom" wielkiego zagrzybionego damskiego ku*asa w dupę.
Za kręcenie filmików typowo gnojących a nie mających żadnych realnych podstaw.
@up prosze cie, w tej cenie masz o niebo lepszego nissana gt-r, który jest konkretną maszyną, a nie jakimś składanym bublem.Jak zwykle, k***a, Polacy odpie**alają fuszerke.
ludzie k***a na pierwszy rzut oka widać że to ściągawa od lamborghini poza tym nie ma szans żeby jakaś nowa polska marka konkurowała z takimi jak lamborghini czy ferrari bo one na rynku istnieją wiele lat i są dużo bardziej znane i ludzie mają do nich zaufanie i owe marki mają prestiż czym nowo powstałe nie mogą się poszczycić , jakbym miał tyle kasy aby kupić ten samochód to wolałbym ferrari lamborghini albo nawet corvette bo one są rozpoznawalne. Wiecie od czego zaczynał założyciel lamborghini? od traktorów, jeśli chce się być kimś albo stworzyć dobrą markę produkującą jakiś produkt trzeba zaczynać od podstaw i po wielu latach widać efekty... a nie od razu od wysokich lotów nie sądzę żeby mieli wielu klientów od początku
a czytałęś ten raport? jedno wielkie gówni ani jednego konkretu - rozpoczęto rozmowy, podpisano umowę o poufności - jeśłi według Ciebie to jest jakiś dowód to się k***a obudź albo przestać brać to gówno.
aha najlepszy punkt:
Kod:
12. Emitent otrzymał nowe oferty od dystrybutorów gotowych do dystrybucji supersamochodu Arrinera w różnych krajach świata.