18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

pożar windy w akademiku

night_ZG • 2012-10-05, 21:31
Bablion - akademik AGH.

Studenciaki popili, wsadzili na ostatnim piętrze krzesło do windy, podpalili i kazali zjechać windzie na dół. Nie dojechała. :D


WujekJac

2012-10-06, 12:31
Fedek no k***a widzę, że Ty to za to prawdziwa "elita" jestes ;)

Fedek

2012-10-06, 12:32
tak jak pisałem nic nie da umoralnianie tego ścierwa bo albo są "niewinni" albo do nich nie dociera jak zj***ni są i nikomu nie imponują poza sobą :/

pieto90

2012-10-06, 12:33
Mam nadzieję, że dojdą kto to i wypie**olą ich na zbyte pyski. Hołota nic nie uszanuje. Sam jestem studentem dziennym na państwowej uczelni i nie czaję swoich rówieśników, jest tyle gówniarstwa, że to głowa mała, tylko browary w głowie, r*chanie, gdzie by tu dzisiaj pójść. Prawda jest taka, że może 10% zależy na wykształceniu i zdobyciu jakiejś wiedzy, reszta przyszła bo albo rodzice kazali, albo po papier, bo fajnie mieć.
Ja pie**olę, na ch*j tacy ludzie "studiują"... :homer:
Rozumiem, że można iść na browar, zabawić się, ale to k***a nie może być motywem przewodnim w życiu!

Nerd

2012-10-06, 12:39
Byłem tam, ale jak dorwałbym sk***ysyna co to zrobił, to pewnie...nie... ch*ja bym zrobił, ale wandalizm mnie wk***ia.

@Fedek
po części się zgodzę, jednak tylko po części. Na takie "imprezy" - to było przypadkowe zbiegowisko ludzi, rzekomo miała być impreza integracyjna, więc sporo osób przyszło - pozwalam sobie rzadko. Nie mieszkam w akademiku i całe szczęście, melodia Janosika i bicie w garnki, codzienne krzyczenie "UJ na kolana" i "tak się bawi tak się bawi agh" jest może początkowo śmieszne, jednak po czasie czuję,że byłoby to irytujące. Współczuję mieszkańcom Kapitolu, gdzie mieszkają byłe "samogłoski" - studenci najlepszych kierunków na AGHu, które w przeciwieństwie do innych kierunków muszą się regularnie uczyć, aby się utrzymać.