18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Planowana przerwa techniczna - sobota 23:00 (ok. 2h) info
topic

Pan motorzysta robi popis ile można zapierdalać...

Halman • 2021-05-25, 17:55

no i zapie**olił w klasyczny sposób czyli kilka nowy puszek dla kitków...

djpyza

2021-05-26, 00:05
@PanKukuruźnik82

hłe hłę hłe hłę hłę xd

Allahgbar

2021-05-26, 02:51
madufo napisał/a:

Licznik na 140km/h w momencie uderzenia. Wjechał jeden wyjechała druzyna piłkarska



odejmij jeszcze prędkość ciężarówki i dopiero się podniecaj.

Emilian89

2021-05-26, 05:52
Allahgbar napisał/a:

odejmij jeszcze prędkość ciężarówki i dopiero się podniecaj.



Prędkość czego? Przeciez to SD stalo na kogutach jeszcze no chyba ze jestem slepy

Markosia

2021-05-26, 07:27
Dobrze że zwolnił do 140

Ci...........la

2021-05-26, 08:36
typowy przedstawiciel ciot motop*zd co umieją tylko prosto jeździć i tyle

Mrocznyzniwiarz

2021-05-26, 15:09
Allahgbar napisał/a:

odejmij jeszcze prędkość ciężarówki i dopiero się podniecaj.



Motocykle przekłamują o około 7%, więc tak naprawdę 130 jechał mniej więcej. Do tego prędkość spadała, a licznik nie zdążył załapać kolejnej wartości przed uderzeniem. Moim zdaniem w momencie uderzenia było około 110. Do tego prędkość ciężarówki zmniejszająca siłę uderzenia, więc może nawet przeżył jeśli miał dobry kask i porządny kombinezon.

gcze

2021-05-26, 17:28
Jeżdżę szybko, ale bezpiecznie :-)

luxpiotr

2021-05-26, 18:41
Ciekawe kto wstawił filmik? Rodzina? Policja? A może przeżył?

plastic

2021-05-26, 20:46
Emilian89 napisał/a:

Prędkość czego? Przeciez to SD stalo na kogutach jeszcze no chyba ze jestem slepy



jednak jesteś ślepy, bo widać po pasach, że auto się porusza.

analizę balistyczną uważam za ustaloną, zamykam posiedzenie.

Bandzior020

2021-05-26, 21:29
plastic napisał/a:

nigdy nie jeździłem motorem. ktoś wyjaśni dlaczego nie mógł skręcić? widać, że próbował ale motor "stawiał opór". z moich obserwacji wynika, że to bardzo częsta przyczyna wypadków na moto. ktoś coś?



Hmmm... Tak dokładnie to chodzi o tzw. efekt żyroskopowy... Im szybciej jedziesz tym koła motocykla szybciej sie kręcą tym samym siła bezwładności (która rośnie wraz z prędkością) dążą do tego żeby potocznie mówiąc byc w pozycji wyprostowanej... Najzwyczajniej ciężko jest skręcić, dlatego tez motocyklisci sportowi np. na zawodach "schodzą wrez z motocykli i " klada sie na glebe" żeby jak największą przeciwwaga skręcić... Resztę robi fizyka... Zresztą podobnie jak w samochodzie... Szybciej zapie**alasz ciężej skręcić

;-)

Ciula napisał/a:

typowy przedstawiciel ciot motop*zd co umieją tylko prosto jeździć i tyle



Ohooo ty to bys na pewno wszystkim nam pokazał jak się jeździ.... Kurla pewnie ino twej pasat lepiej zapie**ola he?..

:lol:

shiters

2021-05-27, 01:03
motocykl prostuje gdy się hamuje, normalna sprawa. motocykl prostuje tez paraliz kierowcy, gdy widzisz, ze srednio z wyhamowaniem i raczej sie nie zmiescisz totalnie cie paralizuje i jedziesz tam gdzie patrzysz. doswiadczony motocyklista to taki, ktory sie tego odruchu wyzbywa - potrzebujesz do tego mniej wiecej 10 sezonow, a i tak nie ma gwarancji ze w jakiejs nowej sytuacji nie zachowasz sie jak amator i znow nie dostaniesz w/w paralizu. to jest bardzo powszechne i totalnie niezrozumiale zjawisko, bo za kierownca samochodu krecisz, a na moto jak widzisz, ze bedzie zle to k***a jedziesz prosto w to

Zasysacz

2021-05-27, 01:25
shiters napisał/a:

motocykl prostuje gdy się hamuje, normalna sprawa. motocykl prostuje tez paraliz kierowcy, gdy widzisz, ze srednio z wyhamowaniem i raczej sie nie zmiescisz totalnie cie paralizuje i jedziesz tam gdzie patrzysz. doswiadczony motocyklista to taki, ktory sie tego odruchu wyzbywa - potrzebujesz do tego mniej wiecej 10 sezonow, a i tak nie ma gwarancji ze w jakiejs nowej sytuacji nie zachowasz sie jak amator i znow nie dostaniesz w/w paralizu. to jest bardzo powszechne i totalnie niezrozumiale zjawisko, bo za kierownca samochodu krecisz, a na moto jak widzisz, ze bedzie zle to k***a jedziesz prosto w to



Strach i wiedza o nieuchronnej śmierci robi swoje. Jadąc autem mimo to "wiesz" ze zazwyczaj jeszcze są szanse instynkt mówi że nie wszystko stracone a wiec działasz , mózg jest wyjątkowo szybki w ocenie on juz wie a twoja świadomość jeszcze nie, że się jest w ciemnej dupie.

wargozaur

2021-05-27, 05:44
Może to kogoś zdziwić, ale motocyklista chciał z bardzo dużym prawdopodobieństwem wykonać unik w lewo (sic!).
Po odchyleniu kierownicy, w tym przypadku w lewo, pojawia się tzw. "przeciwskręt". Motocykl przechyla się w prawo i zaczyna skręcać w tym właśnie kierunku, podczas gdy ciało kierowcy ułożone do skrętu w lewo aktywnie przeciwdziała wykonaniu manewru. Dlaczego tak się dzieje? Za dużo pisania. Każdy może się dowiedzieć we własnym zakresie.
Kierowca panikuje. Ostatecznie pozostaje zbyt mało czasu na ogarnięcie się i odzyskanie pełnej kontroli nad motocyklem.
Natomiast efekt żyroskopowy odpowiada głównie za to, że rower lub motocykl po przekroczeniu właściwej szybkości nie przewraca się na bok (koła uzyskują zdol­ność do utrzy­my­wa­nia orien­ta­cji w prze­strzeni dzięki obracaniu się).