18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
Marzec 2022
PNWTŚRCZPTSOND
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   
Kwiecień 2022
PNWTŚRCZPTSOND
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 
Maj 2022
PNWTŚRCZPTSOND
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     


Świeży beton ..

McSadol • 2022-04-08, 22:30
208
.. i mała picza ..

narkotykiTanio.pl • 2022-04-08, 22:52  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (34 piw)
k***a co za idiotka...

Młyn na stołówce...

Halman • 2022-04-08, 09:41
198

niestety brak info gdzie tak karmią...

Można liczyć na żonę...

Znawca_Cipek • 2022-04-08, 22:16
184
Pytam moją żonę:
- Dlaczego mnie wybrałaś?
- Bo jesteś zabawny
- Myślałem, że dlatego, że jestem dobry w łóżku...
- Widzisz? Jesteś zabawny!

Nieszczęście w szczęściu...

Halman • 2022-04-08, 04:55
177

żeby było śmieszniej konkretnie w guangdong... :szydera:

Nie wiesz z kim pijesz, nie pij...

Halman • 2022-04-08, 05:31
169

szczególnie tyczy się to manaus w brazylii...

Średnio udane lądowanie boeinga...

Halman • 2022-04-08, 06:34
162

757 w barwach DHL ląduje ze swoistym wdziękiem na kostaryce...
116
Co do zasady, szybowcami i awionetkami w chmury się nie wlatuje. Dla niecierpliwych od 2:50.


Agoreth • 2022-04-09, 10:24  Najlepszy komentarz Najlepszy komentarz (43 piw)




TerazPolska123 napisał/a:

zupełnie nie wiem o co chodzi, gdzieś leci, jakieś chmury, coś pika



Generalnie chodzi o to, że gość wleciał w gęste chmury bez wymaganych do tego instrumentów. Przy takich warunkach atmosferycznych utrzymanie zamierzonego kierunku lotu jest czymś na kształt jazdy nieoświetloną drogą, w nocy, bez świateł. Na logikę nasz błędnik powinien sobie w takiej sytuacji z tym poradzić, jednak przy oddziaływaniu sił nieważkości, pęd maszyny, nieregularne wiatry, absolutne zero punktów odniesienia, no i sam fakt, że małe zmiany sterów powodują duże zmiany kierunku - bez przynajmniej sztucznego horyzontu jest to po prostu praktycznie niemożliwe. I w sumie to ch*j wie po co w to wleciał... W 2:50 szybowiec zaczynał się już powoli rozpadać od prędkości, bo dziób był skierowany w dół, a pilot w sumie nawet za bardzo nie mógł o tym wiedzieć. Wygląda jakby gość chciał celowo "na czuja" trochę obniżyć lot, żeby wylecieć z gęstych chmur (wylecieć pod nie), ale trochę go ta prędkość z jaką to robił zaskoczyła i to że chmury też dość nisko się kończyły :lol: . W 3:00 wygląda jakby leciał prosto w jakieś wzniesienie, albo po prostu płaską ziemię. No i rodzi się błędna solucja - Skoro leci w dół i to powoduje, że leci za szybko no i w ogóle, że może przypie**olić w ziemię, to niech leci w górę! I pewnie jest to spoko rozwiązanie, jeśli masz sztuczny horyzont W innym przypadku - "gdzie jest góra?" :lol: Lecąc w górę traci się bardzo dużo prędkości. Ponownie będąc w gęstych chmurach, po pewnej chwili musiałby wyrównać lot (czytaj - Potrzebny sztuczny horyzont), a jeśli nie wyrówna, to doprowadzi to do przeciągnięcia, które z kolei doprowadzi do tego, że maszyna wpadnie w korkociąg. Na takiej wysokości korkociąg pisze tylko jeden scenariusz.