18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Mjota nim jak szatanem

~Velture • 2024-02-02, 20:35
Film bez dźwięku, nie bijcie.


niemamskarpet.

2024-02-02, 23:15
dennissliwa napisał/a:

Gdyby zahamował to szybko by go poskładało jak scyzoryk



nie miał hamować tylko powoli zwalniać i po temacie by było... widać kiedy dopiero zaczyna zwalniać...........

M883

2024-02-02, 23:24
Wystarczyłoby przyhamować na chwilę, ale po co?

dgfdfg

2024-02-02, 23:28
Musiał dobry bit napie**alać że tak bujać zaczeło, ktoś wie jaka muza leciała?

SlimShady

2024-02-02, 23:30
Budrys2000 napisał/a:

Nie ch*ja nie znam się na samochodach, nigdy nie miałem takiej sytuacji i nie wiem, czy należy zwolnić czy przyśpieszyć.



Tak jak reszta tutaj, ale każdy może pie**olić do oporu. A ch*jow Ci poślą samozwańcze eksperty co od święta uberem jeżdżą z tyłu jak pomyślisz logicznie że bezpieczniej jest zwolnić niż przyspieszyć aby to opanować. Nie mówię o hamowaniu. Na pewno dać w p*zde bym się bał i raczej nikt na ten pomysł w razie problemów nie uzna to za dobry pomysł.

gonzor

2024-02-02, 23:31
kilkadziesiąt cm do przodu z ładunkiem i po przyczynie tego zdarzenia

modified1

2024-02-03, 00:03
Kiedyś słyszałem o 2 taktykach pierwsza to delikatne przyhamowanie i następne przyśpieczenie a druga to przyśpieszanie. Imo ta pierwsza to po prostu jak już zak***iamy bardzo szybko i nie damy rady przyśpieszyć. Wydaje mi się że poszedłbym raczej po prostu w przyśpieszenie, a gdy przyczepa z samochodem się uspokoi (co powinno dość szybko nastąpić ) to sobie już równomiernie zwolnić. Na chłopski rozum to tak trochę jak z jazdą rowerem jak startujesz to może cię bujnąć no ale jak już się delikatnie rozpędzisz to jedziesz normalnie ;d ch*j wie bo fizykiem to nie jestem

koolowsky

2024-02-03, 00:10
Widzę, że dwóch pajaców się sciera a prawda jest jedna. Mniota ich jak szatan.

lesku73

2024-02-03, 00:45