18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Mercedes Benz A-Class wariuje

FenomenKol • 2015-07-26, 13:43
Nowa technologia nie zawsze znaczy lepsza, zwłaszcza gdy zaczyna się dziać coś takiego :shock:


Psilocke

2015-07-26, 15:52
Kiedyś do samochodu podchodzilo się z zestawem kluczy i młotkiem. Teraz z laptopem.
Elektronika W samochodach to ich pięta achillesowa.
Na siłę się ją wciska tłumacząc, że to dla bezpieczeństwa.
Jestem w stanie zrozumieć systemy kontrolujace trakcje itd.
Niestety elektroniczne sterowanie pompą paliwa, zaplonem, klima, hamulcami, itd nie dają nic a powodują znacznie więcej problemów niż mechaniczne.
Do tego bez komputera nawet wymiana wadliwego elementu czasami nic nie daje.

KrisCFC

2015-07-26, 16:16
benykuleczka napisał/a:

Podgrzewanie izolacji zapalniczką w celu zaklejenia przetarcia.



O k***a... ktoś tak wogóle robi? Zapalniczką się podgrzewa koszulkę termokurczliwą wcześniej nałożoną na kabel gdzie izolacji nie ma ale co ja tam wiem... :amused:

~Beny

2015-07-26, 16:46
KrisCFC napisał/a:



O k***a... ktoś tak wogóle robi? Zapalniczką się podgrzewa koszulkę termokurczliwą wcześniej nałożoną na kabel gdzie izolacji nie ma ale co ja tam wiem... :amused:



Nie, nie mam tu na myśli ww koszulki ;)
Chodzi mi o chamskie podgrzewanie izolacji aż zacznie mięknąć. I wtedy zakleja się dziurkę.
Myślisz, że jak przewód idzie przez całą wiązkę np. z jednego tylnego nadkola do drugiego i jest uszkodzona tylko izolacja, to ktoś się bawi prucie, wypinanie, wpinanie i ponowne zawijanie?
Zejdź na ziemię, taśma musi jechać ;)

Blurey

2015-07-26, 16:55
Cytat:

Co jak co, ale nic nie przebije Mercedesa w123.



Audi 100. Czym? Najważniejszym, czyli blachami. Ew. volvo kanciak.

bingo100

2015-07-26, 16:57
Też tak miałem po ulewie w E61. Woda się przelała przez odpływy szyberdachu do wnęki na koło zapasowe. A pod kołem szwaby wstawili moduły przyczepy, poziomowania zawieszenia i czujników parkowania. Wyschły i działają ale kilka minut po ruszeniu autem, na desce rozdzielczej była taka sama dyskoteka. W ECU 40+ błędów :mrgreen:

GhostRider32

2015-07-26, 17:01
Gdzieś przewód się przetarł ;) Miałem coś podobnego w W212, dobre auto, ale awaryjne, że nie wiem co :/ A w Polsce z serwisem jest koszmar, z Gdańska do Warszawy trzeba jeździć, bo Trójmiejskie serwisy tak się zaopiekują AMG, że strach jeździć :P
Szukam teraz W140, albo W126 oczywiście oba 500 :)

pakozi

2015-07-26, 17:03
Gość mimo tego, co się dzieje, nadal jedzie? Trochę ryzykant...
A swoją drogą, takie cuda jak na filmie to jeden z powodów, dla których wolę auta, gdzie coś takiego nigdy się nie stanie:

jeloo

2015-07-26, 17:06
Widać, że to wersja dla kobiet. Nie może się zdecydować co się zepsuło.

szuleq

2015-07-26, 17:19
Miałem to samo w swoim opel vectra C a mianowicie dwie rzeczy naprawione i ustapiło, na nowo masa została podłączona i (chyba główna przyczyna) na kablach co łaczą silniki wycieraczek zrobił się nalod bo ody dostało i powodowało to zwarcie przez co były spadki napięc w układzie elektronicznym, dlatego komputer głupiał i miałem to samo co na tym filmie i jescze mi się do tego wspomaganie wyłączało :D ale uporałem się z tym :P

PS. Sprzedam OPLA :D

Dexterous

2015-07-26, 17:48
Komp wirusa złapał :D

keremere22

2015-07-26, 17:52
Miałem podobnie w MB 100 z 93 roku, jak zrobiło się trochę wilgotno na zewnątrz to na desce rozdzielczej miałem dyskotekę.
Także bez pie**olenia że tylko w nowych autach dzieją się takie rzeczy.

patyk89

2015-07-26, 18:07
Elektronika jest zajebista, tylko janusze którzy nie rozumieją jak ona działa powtarzają jak mantra "panie, najebao elektroniki w tych samochodach bla bla bla..."
Gdyby nie elektronika, połowie sadoli zostałaby odebrana codzienna przyjemność walenia do pornoli.

Sama elektronika (obwody drukowane i wszystkie elementy elektroniczne które się na niej znajdują) są w ch*j niezawodne. Padają elementy mechaniczne/elektromechaniczne zamykające obwód typu przełączniczki, guziczki, styki, przekaźniki, cewki, potencjometry itp

Do tego zazwyczaj rozbudowana diagnostyka - szybko naprowadza i bardzo przyspiesza szukanie źródła problemu.

bosman123

2015-07-26, 18:30
Dobrze że nie wybuchł

MadDave

2015-07-26, 19:19
definitywnie zj***ny alternator, koleś trochę debil że mimo to nadal zapie**ala dobrze z pakę na ośnieżonej trasie, ponieważ wszelkie wspomaganie się wyłącza.

@keremere22 - ta, za to stary zostawiasz na poboczu albo na rekonwalescencje u mechanika na parę dni.

Samochód to nie ak47, coś kiedyś musi się zj***ć.

FenomenKol

2015-07-27, 01:23
@up
Wątpie w to że to alternator. Mi jak się zj***ł alternator w poprzednim aucie to najpierw zaświeciła się kontrolka braku ładowania/korzystania z aku tj. "czerwone aku" a później komputer wyłączał wszystko po kolei łącznie z turbiną praktycznie na koniec żywota akumulatora a na samym końcu nawet awaryjne nie działały. A tutaj koleś ma dyskotekę, jakby to był alternator to by się poszczególne systemy wyłączały a nie gasły i zapalały.