Ten temat może się wydawać trochę odmienny, gdyż na dobrą sprawę pozwoli ograniczyć ilość materiałów wrzucanych na sadola, ale myślę, że motocyklistom stanie pała gdy to zobaczą.
Na pomysł smart mirrors wpadł mój bardzo dobry ziomek ze szkoły (na filmiku) i potrzebuje rozgłosu oraz zainteresowania jego projektem. Lusterka są już opatentowane, także nie zajebiecie mu pomysłu Jest jednym z laureatów konkursu Explory 2014 i innych konkursów technologicznych.
Na dniach (albo nawet dzisiaj, nie oglądałem) powinien się pojawić w Dzień Dobry TVN.
Także motocykliści i wszyscy zgromadzeni tutaj - piwkujcie, by ten temat trafił do szerszego grona osób, bo pomysł jest naprawdę zajebisty. Kto wie, może stanie się w przyszłości potentatem na skalę światową, gdyż na ten pomysł nie wpadł jeszcze nikt.
Polak też potrafi!
Tylko my jak te zjeby nadal siedzimy sadolu, zamiast wziąć się za coś porządniejszego i twórczego.
Pomysł zajebisty Oby się udało! I tak jak ktoś już pisał. W samochodach też zdałoby to egzamin. Jak jadę już którąś godzinę w samochodzie to co chwila zmieniam pozycje i wk***iam się jeśli nie widzę tak jak powinienem, a przestawianie lusterek co kilka km nie jest zbyt komfortowe.
Po co motocykliście lusterka?
Kto go wyprzedza - ciężarówka?
Kierowcom samochodów trzeba dobrych lusterek!!!
Inna rzecz, że po co lusterka, jak patrzę w nie, jest OK, ale motocyklista zapie**ala 3 - 5 x szybciej niz ja (no chyba że jedziemy po autostradzie) i nie widzę, że motocylista się zbliżył. A ja musze patrzeć przede wszystkim PRZED siebie, a nie do tyłu...
BTW: ja nie zajeżdzam drogi motocyklistom (a dużo jeźdźę), ale widzę jak jakieś 50 proc z nich jeździ. Im lusterka nie pomogą, jedynie kilka miesięcy w gipsie - może wtedy się nauczą jeździć.
Jednakże z angielskim to kolega trochę popłynął. Jeżeli już chciał międzynarodowy filmik, to powinien do polskiego lektora dać angielskie napisy. Z pewnością wyszłoby bardziej profesjonalnie niż filmik z łamaną angielszczyzną.
Druga sprawa, to niepotrzebnie tłumaczy sposób montażu. Zupełnie jakbyśmy mieli do czynienia z produktem końcowym. Powinien skupić się na opisie i przedstawieniu działania, a w garażu na próbach upchania tego w oryginalnym lusterku. Następnie na próbie wdrożenia systemu przy produkcji seryjnych motocykli.