18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Hop pod busa

kaczka41 • 2016-06-02, 11:21
Cytat:

Bardzo groźnie wyglądający wypadek rowerzystki we Wrocławiu przy ul. Kołłątaja przed skrzyżowaniem z Kościuszki. Kobieta jechała pasem dla rowerów przy prawej krawędzi jezdni, drogę zajechał jej bus skręcający w prawo w bramę podwórka. Nie miała szans, by skutecznie zahamować, wpadła wprost pod auto dostawcze. Ranna trafiła do szpitala.

Czytaj więcej: http://www.gazetawroclawska.pl/wiadomosci/a/wypadek-rowerzystki-we-wroclawiu-wpadla-wprost-pod-busa-nagranie-z-rejestratora,10058652/





Patrzymy k***a w lusterka, barany! :evil:

skrozal

2016-06-02, 18:06
k***a, pie**olicie jak potłuczeni. Po ch*j tyle nienawiści? Sama jestem kierowcą, można by rzec, że zawodowym, ale często wsiadam na rower bo szybciej, wygodniej, łatwiej zaparkować, itp. Przestrzegam przepisów, używam głowy a oczy mam nawet w dupie, tylko nie mogę przewidzieć niektórych sytuacji, nikt nie może. Ostatnio jechałam za autem, które zatrzymało się na środku drogi i zaczęło cofać, bez przyczyny. Odskoczyłam momentalnie na pobocze, kierowca nawet mnie nie zauważył. To, że jest się obitym blachą nie zwalnia z myślenia i uwagi.
Gdybyście nie dostawali ataku k***icy za każdym razem, jak widzicie rowerzystę, było by lepiej. Trzeba się skupiać na drodze a nie na tym, ze ktoś może przejechać korek i być szybciej w domu.
Tutaj ewidentnie wina dostawczaka, babka pewnie myślała, że kierunek włącza bo skręca na skrzyżowaniu a nie wjeżdża w bramę, sama bym tak pomyślała, a z racji tego, ze skręcała w tę samą stronę to się tym nie przejmowała. Poza tym jak się przejeżdża przez pas rowerowy to zawsze się k***a patrzy, czy ktoś nie jedzie.

BrianGriffin

2016-06-02, 18:39