18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Gloria Victis

Bituminiorz • 2013-05-21, 12:19
Witam.
Przed przeczytaniem dla klimatu proponuję włączyć piosenkę poniżej, jak nie pasuje,nie lubicie brudasów to scrolling down.


Dzisiaj chciałbym wam przedstawić projekt polskiego studia Black Eye o nazwie "Gloria Victis". Jako że sam jestem pasjonatem historii oraz należę do grupy rekonstrukcyjnej ze szczególnym entuzjazmem wypatruję daty premiery.

Gloria Victis jest grą z gatunku MMORPG (Massively Multiplayer Online Role Playing Game), w której w znaczmy stopniu kładziony jest nacisk na klasyczną grę RPG. Świat stylizowany jest na obraz średniowiecznej Europy i Bliskiego Wschodu z elementami fantasy jak np. mityczne stworzenia ze słowiańskich legend.

Coś o zespole.
Black Eye Games to studio Indie, w którym pracuje ponad 30 doświadczonych osób. Niektórzy z nich współtworzyli takie gry jak Wiedźmin czy Neverwinter Nights. Pośród nich znajdują się również osoby pracujące w wielkich korporacjach, między innymi w Motorola Solutions Polska.

W grze zastosowany został system „Non-Target”. Jest to system, w którym należy samodzielnie celować oraz wyprowadzać ataki w konkretnym kierunku i z odpowiedniej odległości. Pociski lecą po krzywych balistycznych i nie nakierowują się na cel. W walce wymagana jest pewna doza zręczności i taktyki.
Gracz będzie miał pewną dowolność w kreowaniu swojej postaci, w tym wykorzystując odpowiednie statystyki i umiejętności. Jednakże będą również istniały specjalnie generowane archetypy dla tych graczy, którzy chcą mieć wyznaczoną dokładnie ścieżkę rozwoju swojego bohatera.
W Gloria Victis gracz będzie miał do wyboru 10 różnych rodzajów rzemiosł, które będzie mógł rozwijać według swoich upodobań. Jednakże samo ulepszanie przedmiotów nie będzie związane z wizualnym efektem świecących aur. Samo ulepszenie także nie będzie polegało tylko na używaniu run.
Magia w świecie Gloria Victis będzie elitarną umiejętnością, której tajniki poznają tylko nieliczni. Będzie się opierała przed wszystkim na iluzji, okultyzmie i alchemii.
Gra się stale rozwija i niedługim czasie powinna zostać ukończona :)
Gameplay.

Ver0

2013-05-21, 23:31
Zapowiada się ciekawie :)

Mc6

2013-05-21, 23:31
Gram w mmorpg od 8 lat (te najpoważniejsze tytuły, nie małe f2p) i słabo widzę tą grę, choćby po tym, ile osób nad nią pracuje. Na horyzoncie nie ma żadnego nowego tytułu, na który można zwrócić uwagę prócz ArcheAge. No i pozostaje czekać na to, co pokaże Blizzard w tytanie męcząc Aiona i Wowa.

iHadToGo

2013-05-21, 23:33
Jeśli nie wprowadzą Pay 2 Win, to może być ciekawie :)

khizbu

2013-05-21, 23:35
mAngel napisał/a:

Gameplay nie powala ,cycków nie ma , buty nie spadają , to je sadistic Panie tu czarna strona internetu


bitch please. Screen z gry:

sinda

2013-05-21, 23:42
Patrzac na gameplay to smiech na sali, gry sa GLOWNIE przeznaczone dla mlodych ludzi wiec "non-target" tez bedzie strzalem w stope. Ogolnie grafika tez do duszy jesli chodzi o aktualne realia i sklad ktory nad nia pracuje. Ocenilbym bym na 2+ bo grywalne ale co z tego skoro przejdzie bez echa i narazi tworcow na straty.
Chyba ze wezma sie za siebie i to jest tylko beta bety gry.

@Edit
Ta gra przypomina mi Gothica, czyli gre majaca juz kilkanascie lat, chociaz jesli fabula bedzie podobna, to czemu by nie zagrac? ;)

Q67

2013-05-21, 23:46
ProfessorHix,
Cytat:

Jeśli MMOPRG to dziś mamy Guild Wars 2 i długo, długo nic.



Chodzi Ci o tą grę gdzie po za wbiciem maksymalnego poziomu nic nie ma (czyli brak end-game'u) ?.
Aktualnie najbardziej grywalną i rozpoznawalną grą tego gatunku jest WoW który zdominował wszystkie inne ego typu gry.

Gloria Victis nie ma być dla nich konkurencją, jest to zupełnie inna gra odróżniająca się głównie fabułą jak i zręcznością graczy.

Trzyzet

2013-05-21, 23:51
To będzie gra bez gimbusów. I tego się trzymajmy :)

qtacz

2013-05-21, 23:57
ta gra bedzie/jest zj***na czuje to z 100000000000000 kjilometrow jak c*pke niemyta 12 lat

Yourichi

2013-05-21, 23:58
Percival odwalił kawał dobrej roboty za Równonoc.
Macie tu coś klimatycznego, ten kawałek mógłby być jako intro ;-)

Dobrutro

2013-05-22, 00:00
Jaki jest sens gier non-target? Przecież to tylko wzmaga nieuczciwość graczy do używania wszelkiej maści aimbotów i innych ułatwień. A po drugie wymaga więcej od sprzętu gracza, bo w takiej rozgrywce zręcznościowej nie ma prawa się nic na chwilę przyciąć bo już się jest na przegranej pozycji. W porównaniu do gier z targetem.

asathor

2013-05-22, 00:04
Piwo za Percivala!

huehuehue

2013-05-22, 00:17
Interesowałem się tą grą, gdy jeszcze raczkowała na starym silniku, i prawie nic nie działało, a nazywa bodaj była Ether Fields... już wtedy mi się podobało. Jak wyjdzie, zagram.

rusofil

2013-05-22, 00:52
Wielkie piwsko za muzykę. Poproszę o tytuł, ew. linka na jutubie. Uwielbiam muzę w tym klimacie.

Yourichi napisał/a:

Percival odwalił kawał dobrej roboty za Równonoc.
Macie tu coś klimatycznego, ten kawałek mógłby być jako intro ;-)



O ja jebię, a ja już myślałam, że to będzie coś dobrego, zajebistego... Oddal się w pośpiechu.

Zl...........ny

2013-05-22, 01:15
Shaggy93 napisał/a:

A ja popieram Polski projekt :) byle by nie było jak z afterfallem ... czekaliśmy pare lat a dostaliśmy kupe z mikrofalówki ...



To ile tych Polsk jest w końcu? Zawsze myślałem, że jedna...

Co do gry to gra jak setki innych, szkoda pieniędzy, czasu, będzie klapa niestety.