maja też większa drogę hamowania takim zestawem
No i pała z fizyki skoro twierdzisz, że kierowca ciężarówki w xamieci albo mgle ma większe szansę dostrzec tylne światłą samochodów. To kierowcy osobówek dali ciała. Brak awaryjek i trójkątów ostrzegawczych.
Jebnięty jesteś, czy jaki? Skoro mają dłuższą drogę hamowania to należałoby jechać WOLNIEJ, dostosować prędkość do warunków, co??? Niezależnie od karambolu, za jazdę tirem z taką prędkością w takich warunkach, nie pozwalających na wyhamowanie przed przeszkodą powinien z miejsca tracić uprawnienia, sk***iel j***ny, rzekomo zawodowy kierowca a amebta umysłowa, która nawet nie wie jaką ma drogę hamowania swoim pojazdem!
Kiedyś pewna pancia wymuszając z podporządkowanej wpie**olila się pod tira i była wielce zdziwiona ze ten nie zatrzymał się natentychmiast przecież ma z 10 kół mówiła…
i jak zawsze pie**olone butelkoszczochy robią spustoszenie. Mają cb i większe pole widzenia, ale mózgu te k***y już nie mają.