18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

"Baba bez bolca dostaje pierdolca"

Syn_Milionera • 2023-03-10, 19:28
Odwieczne pytanie filozoficzne: Czy to faceci bardziej potrzebują kobiet, czy kobiety facetów.


LouisdeFunes

2023-03-12, 00:08
Krzywciooo napisał/a:

zaj***ć raz a porządnie w łeb j



I myślisz że od tak jej to pomoże

stefan szufla

2023-03-12, 01:13
Zamknij morde zydowko pie**olona

zbigniewz

2023-03-12, 07:37
Hah. Dlatego nie jeżdżę komunikacją od 10 lat

blokershk

2023-03-12, 15:10
Baba bez bolca dostaje pie**olca :D

mazga50

2023-03-12, 23:24
Nie może jej ktoś spuścić wpie**olu porządnego? Taka terapia jest nader skuteczna, bo to nie jest choroba, tylko wyj***ne w kosmos ego.

ra0mir

2023-03-13, 12:56
LouisdeFunes napisał/a:

I myślisz że od tak jej to pomoże



Tak pomoże. Dotrze do niej, że będą konsekwencje jej czynów. Brutalne i prostackie ale działa.
Zobacz w pierwszym urywku jak koleś z tyłu autobusu mówi, że zaraz w łeb zarobi jak tak będzie p*zdę darła. Od razu mordę zamknęła. Liczy się z konsekwencjami.

raistpol

2023-03-14, 00:59
dontdonut napisał/a:

nie wiem co jest śmiesznego w nękaniu osoby chorej psychicznie..



Jako osoba która lwią część życia spędziła mieszkając z osobą chorą psychicznie i widząca oprócz członka mojej rodziny "przepalenie styków" innych ludzi w szpitalach, to jej wyraźnie wyartykułowane racje oraz intencje, poparte teatralnym głosem oraz present perfect confident english, śmiem twierdzić, że jest jedyną w swoim rodzaju.

Przykro się patrzy na jednostki takie jak ostatnio na filmiku nagrywali dziewczynę co darła się w nieboglosy jakby ją mordowali. To jest przykre.
Tutaj babka nie brzmi na taką która potrzebuje pomocy

:mrgreen:

krasnal_hałabała

2023-03-15, 07:42