18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Audycja Krajowa - Czego media nie mówią?

kackss • 2014-03-11, 15:19
Klimatycznie to trochę jakby teoria spiskowa, ale gdy się jednak wsłuchać... Coś w tym jednak jest.
Osobiście czekam na więcej.

SierżantJackson

2014-03-11, 20:02
nie jestem pewien, ale muzyka przywodzi mi na myśl pierwszego starcrafta, na mapach z przestrzeni protosów...tak mi się wydaje

masakrator666

2014-03-11, 21:19
pie**olenie kumpel jest w Straży Granicznej i oprócz troche wzmożonej aktywności co jest normalne ch*ja się dzieje

xFareNx

2014-03-11, 23:30
Ten głos wszystko zdradził! Jama Zua vol.2 nadchodzi!

escimo

2014-03-11, 23:37
zincum napisał/a:

@RockyWood - normalne działania w takiej sytuacji. To jak u mnie, nad Bydgoszczą latają "suki" bo przeglądy mają mam wojnę węszyć? Jak pod Toruniem napie**alają na poligonie to mam się chować do schronu OPL? Człowieku, wyluzuj się.



W Bydgoszczy i pod Bydgoszczą akurat też zrobiły się bardziej intensywne ruchy wojsk. Widzę co się dzieję przez okno, a mieszkam blisko jednostki wojskowej.
Ale k***a, dlaczego nie mają podejmować większych ruchów? Mają czekać aż coś pie**olnie w Polskę? Skoro coś się dzieje u sąsiadów, to chyba lepiej być w gotowości, niż czekać na wyrok.

A filmiku nie oglądałem. Wk***iają mnie filmiki typu: "siedzę przed komputerem popijając kakao, przeczytałem trzy artykuły i kawałek wikipedii, więc opowiem Wam co ukrywają media." Bez włączania go, wiem że to film tego typu :)

BrainSeeker

2014-03-11, 23:48
kolejny filmik typu "dam piwko, niech się na głównej wk***iają"...

huehuebekłem

2014-03-12, 00:09
dobra dobra ale ja z konspiracyjnej sieczki usłyszałem coś o HAARP a znowu słyszałem że takowe dziadostwo zostało stworzone przez USA a nie Rosję i Chiny...

Kisielu

2014-03-12, 00:22