Sadol uczy sadol bawi, dziś zobaczymy zasadę działania systemu który powoduje ugięcie kolan u posiadaczy samochodów Audi bez tego systemu. Swoją drogą inżynierowie mieli pod kopula sporo jak wykminili coś takiego kiedy CAD raczkował ew dopiero go pisali, Ang wymagany (mi ciężko wyłapac co lektor mówi)
W takim razie zapraszam do współpracy. Na PW. Nie wiem wszystkiego ale nie lubię, gdy ktoś spuszcza się nad quattro podczas gdy takie auto WRC potrafi pojechać z 1 kołem. I jeszcze będzie skręcało. Swoją drogą Prodrive zbudowało auto, którego możliwości zwykły śmiertelnik nie jest w stanie wyczerpać w 100% ( było w Top Gear swego czasu). Miałem kiedyś encyklopędię techniki motoryzacyjnej z czasów głebokiej komuny gdzie wszystkie ówczesne systemy blokowanych dyfrów były poparte zajebistymi rysynkami ale niestety pożyczyłem na wiecznie nieoddanie. A szkoda, skany by miażdzyły te dzisiejsze renderingi...