topic

ellsworth

2020-03-25, 20:36
Xvier666 napisał/a:

Nie ulepiony z gówna, twój mercedes czy saab poskłada sie tak samo, bo auta sa projektowane na uderzenia czołowe, przy uderzeniu bokiem każde ci sie nawinie jak szmata na kij...



pie**olisz głupoty. Jak się jeździ z odpowiednią do warunków prędkością to nic się nie nawinie.

kienzler

2020-03-25, 22:46
Jak widzę na drodze jakiś samochód oblepiony naklejkami z allegro z jakimś młodziakiem z groźną miną za kierownicą to z automatu puszczam takich bo nigdy nie wiesz co taki typ odpie**oli. Najbardziej mimo wszystko lubię tych, którzy za wszelką cenę chcą pokazać, że ich samochód jest szybszy od mojego auta, którym toczę się spokojnie do lub z pracy i najeżdżają mi na zderzak, prowokują, wyprzedzają z taką furią, że o matko. pie**olona dzicz.

35i

2020-03-25, 23:02
kienzler napisał/a:

Jak widzę na drodze jakiś samochód oblepiony naklejkami z allegro z jakimś młodziakiem z groźną miną za kierownicą to z automatu puszczam takich bo nigdy nie wiesz co taki typ odpie**oli. Najbardziej mimo wszystko lubię tych, którzy za wszelką cenę chcą pokazać, że ich samochód jest szybszy od mojego auta, którym toczę się spokojnie do lub z pracy i najeżdżają mi na zderzak, prowokują, wyprzedzają z taką furią, że o matko. pie**olona dzicz.



Takie sebixy są mniej groźne od handlowców w Skodach lub Fordach, bo ich stać na dragi (handlowców) i chcąc uzyskać wynik i premię na ratę za mieszkanie muszą zapie**alać. Sebixy są bardziej przewidywalne, najczęściej wypie**alają się na zakrętach lub wjeżdżają komuś w dupę z powodu łysych opon.

noir

2020-03-26, 12:02
Szok! Jak to bmw sie poskładało! Gdyby nie to że jestem expertem, to pomyślałbym że to seat!

Xvier666

2020-03-26, 16:05
ellsworth napisał/a:

pie**olisz głupoty. Jak się jeździ z odpowiednią do warunków prędkością to nic się nie nawinie.



Jak sie jeździ z odpowiednią prędkością to się nie wypada i żadne strefy zgniotu nie są potrzebne... To że auta mają różne strefy zgniotu, a nie wypadanie z zakrętów to 2 różne rzeczy więc to chyba ty tutaj pie**olisz od rzeczy....

Dziad_Inżynier

2020-03-26, 21:02
35i napisał/a:

(...) Co do "sztywniutko" był kiedyś odcinek "Top gear", gdzie przerabiali zawieszenie w dwóch beemkach, trzecią zostawili fabrykę i te przerabiane jeździły gorzej.


Fajnie, że umiesz sobie włączyć Top Gear, ale jakbyś jeszcze jeździł na sportowym zawieszeniu (nie glebie, gleba to nie sportowe zawieszenie), albo przynajmniej rozmawiał z kimś, kto umie jeździć to byś wiedział, że seryjne zawieszenie w takim Leonie to kapa straszna.

Co do samego dzwona - mam wspólnych znajomych, typ grubo przesadził jak na to auto i okolice zera stopni, podobno można ich było zbierać do wiaderka :D

35i

2020-03-27, 08:51
Dziad_Inżynier napisał/a:

Fajnie, że umiesz sobie włączyć Top Gear, ale jakbyś jeszcze jeździł na sportowym zawieszeniu (nie glebie, gleba to nie sportowe zawieszenie), albo przynajmniej rozmawiał z kimś, kto umie jeździć to byś wiedział, że seryjne zawieszenie w takim Leonie to kapa straszna.
Co do samego dzwona - mam wspólnych znajomych, typ grubo przesadził jak na to auto i okolice zera stopni, podobno można ich było zbierać do wiaderka



Aha, dzięki znawco za oświecenie. Co do budowy Seatów, też się odniosłem we wcześniejszym wpisie. Trochę siedzę w VAGach. "Top Gear" przytoczyłem dla porównania dla laików, żeby sobie spojrzeli.

BadSeed82

2020-04-04, 01:58
Szkoda drzewa. Takie okorowane jest podatne na choroby i szkodniki.