18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Brawurowe zatrzymanie rowerzysty...

~Mieszek_Kiler • 2013-08-27, 10:56
... w wykonaniu polskiej Policji :amused:


Jedrass

2013-08-27, 22:44
Wiochmen po nicku wiadomo ze nie powinieneś się tutaj w tym temacie udzielać .Może jakaś agroturystyka albo chodowla w tym jestem zielony ale po twoich komentarzach do tego tematu wnioskuje ze h*ja wiesz i gówno widziałeś .Ludzie tam zgromadzeni mówili że koleś jest głuchawy i z radiowozu dostal gazem po pysku i tak sprawa się zaczęła.Widzłałem końcówkę jak go już pakowali do lodówy i masa gapiów była bo to był skandal jednogłośnie mówiono o nadużyciu władzy.

krzysiek0909

2013-08-27, 23:31
Też miałem niedawno (nie) przyjemność spotkania się z naszymi wspaniałymi obrońcami prawa. Akurat gdy przejeżdżali obok powiedziało mi się "o, pały jadą". Pech chciał że mieli otwarte szyby i od razu zaprosili mnie do radiowozu, a że nie chciałem wejść to skoczyło do mnie trzech byków, rzuciło na ziemie i wpakowało do radiowozu. Cała akcja skończyła się 100 zł mandatem za używanie "wulgarnych" słów i postraszeniem mnie przez kolesia z prewencji pałą. Najlepsze jest to, że policja jest brutalna wobec szarych, normalnych ludzi, którzy powiedzą czasami dwa słowa za dużo, a prawdziwych bandytów się boją, bo ci się nie pie**olą i mogą takiemu policjantowi zaj***ć.

Ando

2013-08-27, 23:41
szkoda, ze przez takie akcje policja traci tzw. zaufanie społeczne. ale z drugiej strony jak dwie piczki idą na patrol i żadna nic nie potrafi to... :roll:

kombbatant

2013-08-28, 10:12
Jedrass napisał/a: