burak. zamiast wysoki bieg i na wolnych obrotach go pędem schłodzić, to zgasił. żadna maszyna tego nie wytrzyma - musiało coś pie***lnąć.
łoo, wybuchła - nominacja do komentarza roku
moze ktos napisze co tam dokladnie moglo sie stac?on nie wylaczyl silnika caly plyn wylecial i rozwalilo blok? bo chyba niezly rozp*zdziel pod maska jest
Haha... Wieśniaki z Białej Podlaskiej szaleją na lotnisku. Tam dużo takich i jeżdżą tylko starymi niemcami bo lepsze samochody szkoda truć olejem opałowym i chrzczonym paliwem niewiadomego pochodzenia.
Sami jestescie burakami, po za publicznymi drogami, na wielkim "placu".. można się pobawić nawet seryjnymi autami.. Beata daje rade ; D także na kolana i do miecza p*zdeusze!
@virdem
Bo jak masz w ch*j zagrzane auto i go zgasisz,będzie jeszcze odbieral cieplo z bloku i sie dalej nagrzewał,cisnienie bd roslo i możesz mieć podobny finał.A jak wciepniesz wysoki bieg i niskie obroty to dużo szybciej wychlodzisz bo pompa dalej cisnie plyn przez chlodnice,silnik słabo obciażony to sie juz tak nie grzeje,a prędkosc w miare więc i pęd powietrza daje rade wychłodzić płyn.Oczywiście wysoki bieg i niskie obroty nie = PSJ*.Najlepszy przyklad-zagrzej auto w korku aż sie wentylator włączy.Zgasisz,za pól godziny dalej temp wysoka.Wyjedziesz z miasta,5'tka,100 na budziku i zaraz temperatura w normie.
*PSJ-p*zdowaty styl jazdy,dojebywanie panew jadac na w h*j wysokim biegu z bardzo niska prędkościa.
PS:Raczej jakieś przewody poszły,wywalilo przez zbiornik wyrónawczy czy coś w tym stylu,jak fest przegrzany to mogła jeszcze dupnac uszczelka pod głowica,ale to juz nie robi takiego "jeb".
haha ale wy wszyscy smieszni jestescie ze swymi komentarzami, piszesz ze BMW za 4 tys, ale gdybys choc troszke sie znal "wiesniaczku" to zauwazylbys swap na V8 4.0 lub 4.4 L a sam pewnie jeździsz golfem III 1.4 8v w lpg i w dodatku co weekend pod remiza puszczasz piosenki 50 cent lub innych to czarnych raperow smazac przy tym laka na jedno kolo tyle odemnie pozdro !