18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Zezwierzęcenie

Pener • 2011-10-30, 17:03
od 1:10 murzynka na basenie :roll:

przypominam:
4.5. Serwis Sadistic.pl nie uznaje cenzury i tematów tabu. Jednak komentarze podszyte nienawiścią, jawny rasizm oraz obrażanie innych Użytkowników są niemile widziane i będą usuwane, a ich autorzy będą karani ostrzeżeniem lub blokadą konta.
4.6. Komentarze reprezentujące niski poziom kultury autora będą usuwane. W celu utrzymania przejrzystości forum, usuwane będą również komentarze zawierające tylko jedno słowo lub nadmiar emotikonek.

Kambodża

2011-11-01, 21:34
To ciepło wpływa na mózg O_o

S.O.A.D.

2011-11-02, 20:50
@Mularz

No to teraz żeś doj***ł o warunkach klimatycznych...

Ale najpierw wyjaśnię kilka kwestii:

1) Co znaczy, że za parę lat inaczej spojrzę na pogo, koncerty metalowe itd.? Obecnie mam 21 lat, studiuję na SGH, moim znajomi to również metale, a mimo wszystko osoby inteligentne, z którymi można porozmawiać na tematy, które przekraczają zdolności pojmowania zwykłego murzyna (rasistowska wstawka). Ściany śmierci, koncerty służą rozładowaniu energii i stresu. I moim zdaniem jest to o wiele lepszy sposób na rozładowanie emocji niż np.: wpie**olenie komuś na ulicy, bo tak.

2) Skoro pogo to dla Ciebie zezwierzęcenie, to może powiesz nam z jaką subkulturą ty się utożsamiasz? Nie ogarniam już wszystkich określeń, ale jak byłem jeszcze w liceum to pedałowatych chłopaczków nazywano albo skejtami albo bananami. Co, też należysz do grupy ludzi, która jedyne co potrafi robić to strzelać durne żarty, łazić w pseudo-markowych ciuchach, "melanżować", popisywać się jakimiś iGadżetami czy innym gównem? Dla mnie w takim razie to ty jesteś przykładem, tylko że zezwierzęcenia wtórnego.

3)
Cytat: