18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach

Zdenerwowany na Polskę

Piridais • 2013-01-08, 14:42
Jeden z użytkowników portalu wk***ieni.pl napisał swoją historię :-D

Cytat:

k***a

Mieszkam w Zielonej Górze, ze względu na ch*jową sytuację w rodzinie kończąc gimbaze postanowiłem zaciągnąć się do Katynia jakim była szkoła zawodowa, wybrałem zawód monter sanitarny (hydraulik) wiadomo k***a powinienem wtedy bez problemu znaleźć pracę blabla, japie**ole 3 lata j***nych wyrzeczeń, w najbardziej ch*jowych, najcięższych, szkodliwych dla zdrowia warunkach za praktycznie niecałe 100 zł miesięcznie, tylko po to by nauczyć się j***nego zawodu.

Kończąc szkołę pojawiły się mi siwe włosy na głowie obecnie mam 22 lata i mam pół głowy w siwych włosach, gdy skończyłem ten j***ny Katyń z pracodawcą który traktował mnie jak szmatę, postanowiłem poszukać sobie innej roboty w końcu jestem k***a hydraulikiem powinienem znaleźć ją bez problemu... Taki ch*j.

Jest takie k***a bezrobocie że ludzie się tu w urzędzie pracy nie mieszczą, więc postanowiłem spytać mojego ukochanego pracodawce o stawkę jaką mi zaproponuje po szkole, dostałem całe 6 zł na godzinę NO k***A ŚWIETNIE! No ale ch*j nie ma roboty musiałem zostać j***łem jak dziki wół po 9-12h dziennie za k***a j***ne grosze, a jakie absurdy były to się w pale nie mieściło, przychodziły gamonie mające 40 lat bez oleju w głowie a dostawali 9-10 zł netto k***a!

No ch*j porobiłem trochę po 1,5 roku miałem już 8 zł netto na godzinę, k***a świetnie, szło się utrzymać (no bieda jak ch*j) ale dało się żyć, oczywiście nie stać mnie k***a na nic, nie miałem dziewczyny bo nie miałem pieniędzy, (do tej pory nie mam) k***A!