18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Żartownisie na stoku

chmurek22 • 2013-02-19, 16:38
Przejazd Snowboardzistów w iście perfidnym stylu :szczerbaty:



plame

2013-02-19, 16:49
we gotta badass over here

kozub007

2013-02-19, 16:53
dobrze k***a zrobił narciarze to frajerzy :D

maciak

2013-02-19, 18:12
Na nartach jeżdżę od 4 roku życia, na desce jeżdże tak z 3 lata. I mam jeden wniosek.
Jak jadę na narty to posiadujący i ześlizgujący się z całym śniegiem początkujący mnie wk***iają.

Jak jadę na deskę to wk***iają nagle zatrzymujący się i nie rozglądający się narciarze.

dhex

2013-02-19, 22:40
@up

przypomina mi sie scena gdy uczylem sie jezdzic na deskce. w bodaj karpaczu. zdaje sie swiezo oddali w tedy krzeselko (stok na kope) i niemiaszki (i nasi tez... zeby nie bylo) rozsaidaly sie na samym srodku stoku, ktory sam w sobie jest kurewsko waski.

nie bylo mamo ratuj. czy deska, czy narty. kazdy w nich wjezdzal. nie zeby znowu celowo. chcieli ich zajebac.

Mardog

2013-02-20, 00:48
Dobry sk***iel! :D

Sl...........nx

2013-02-20, 02:58
Deski są dla pedałów.

Nie ma to jak fan karwing.

trzy2jeden

2013-02-20, 02:58
@3xup

chwalisz sie czy zalisz?

JezusToŻyd

2013-02-20, 07:49
Aż dziwne, że sytuacja nie jest odwrotna. Wszak snowboard na tym polega, żeby siedzieć w markowych ciuchach z deską na nogach na samym środku stoku żeby wszyscy widzieli jakie ciuchy nam rodzice kupili.

fri.K

2013-02-20, 07:55
Sadystyczny Sk***iel napisał/a:

Stoją na środku jak te p*zdy, dobrze im tak

Czyżbyś nie potrafił ominąć tak niewielkiej przeszkody jaką jest człowiek na stoku? Może warto podnieść swoje umiejętności? Polecam lekcje dla początkujących z instruktorami, dzięki temu nauczysz się skręcać.

Jeśli chodzi o filmik, to czemu nie "zaatakowali" kamerzysty, on również wygląda jakby stał na środku stoku?

Sl...........nx

2013-02-20, 09:13
fri.K napisał/a: