18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Wzór dla niepełnosprawnych

Suq-Madiq • 2013-05-24, 11:51
Historia koleżki, który nie poddaje się chorobie. Chorobie, która sprawia, że jego życie jest w ch*j ciężkie, a mimo to zasuwa na siłowni bardziej, niż niejeden w pełni sprawny.

„Go big, or go home”



Choroba, na którą cierpi to porażenie mózgowe.

MadRat

2013-05-24, 15:55
@up Hacerking tempa p*zdo, no co jak co, ale ten koleś to ma własnie najlepsze warunki do napie**alania cały dzień w domu na necie, bo iść pojeździć na rowerze to tak, k***a, średnio iść może... i właśnie cała magia polega na tym, że nie siedzi jak smętna p*zda (czyt. Ty) przed komputerem tylko robi tyle na ile go stać.

en...........an

2013-05-24, 16:04
Hmm. Nie znam się na tej chorobie ale jak domniemam to nie urodził się z tym tylko później go ch*j strzelił. A wnioskuje po tatto , kolczykach itp.

Ewentualnie pokręciło go po jakiś narkotykach. Ale mogę być w błędzie.

Szymski

2013-05-24, 16:10
A teraz jaką macie wymówkę?

krzysztof6666

2013-05-24, 16:17
Rokowanie

Stan dziecka z mózgowym porażeniem dziecięcym, z punktu widzenia samego zespołu, powinien się poprawiać, a samo porażenie nie postępuje. Leczenie polega przede wszystkim na prowadzeniu rehabilitacji. Stan dzieci często jest bardzo ciężki, rehabilitacja często daje bardzo powolne postępy, a dodatkowo utrudniać ją mogą inne towarzyszące choroby. to z wikipedi

http://pl.wikipedia.org/wiki/M%C3%B3zgowe_pora%C5%BCenie_dzieci%C4%99ce

można wysunąć śmiałą diagnozę że gość ruszając się sam się w pewnym stopniu leczy

ja jestem sprawny i duży , podziwiam tego gościa bo ma dość siły by przeć naprzód mimo wszystko .

ki...........lu

2013-05-24, 16:19
Dlaczego jak zawsze widzę takie filmy to się dzieją na j***nej siłowni? A jakby wiersze pisał? To już nie byłby "cool" kaleką tak?

du...........s6

2013-05-24, 16:19