18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Wyprzedzanie na łuku drogi

~Angel • 2020-09-15, 15:43
No kto by przewidział, że może coś jechać.


victorszapapapolis

2020-09-15, 18:42
jakie kurfa aaaaa jakie aaaaa trza było nie rumaczyć kutafixie

Ojciec_Stiffmeistera

2020-09-15, 19:57
3-buch napisał/a:

Ja nigdy nie zrozumiem takiego pieprzenia
.
Tak napisać może tylko ktoś kto nigdy na moto nie jeździł. Ja jeżdżę od 6 roku życia( pierwsza motorynka) a teraz mam 34 lata. Kupuje same crossy i bujam się w terenie czy na torach, ale tez crossy z oponami na szosę tzw. supermoto. nie wyobrażam sobie żyć bez moto i to jest własnie moje hobby. po ciężkim dniu wsiąść na moto to nie ma nic lepszego dla mnie. największa tez zaleta jeśli chodzi o moje supermoto to swobodna jazda po zakorkowanym krakowie nawet w godzinach szczytu. scigacza nigdy mieć nie chciałem bo to w crossach się zakochałem. Jeżdżąc po drogach nigdy nie szaleje, bo chce dojechać z punktu A do punktu B w całości. Na drodze jestem zawsze bardzo czujny bo o ile ufam swoim możliwościom , to nie ufam nikomu innemu na drodze a sadol wystarczająco dużo filmów mi pokazał zeby być czujnym na każdym kroku. Wszystko jest dla ludzi, dla mądrych ludzi.



Też jeżdzę na moto plus jeżdzę po torach ale pociągami i raz takich trzech idiotów prawie rozjechałem bo sobie jazdy urządzili po czynnej lini .

ellsworth

2020-09-15, 20:01
Driver19cm napisał/a:

Hal nie przesadzaj, Zobacz, że tutaj na sadolu lądują j***ne bezmózgi, którzy sami się proszą o wypadek czy kalectwo
Moto to jest hobby i niczym się nie różni od reszty. Jeśli używasz z głową, to żyjesz i czerpiesz z tego radość
Wyjątek stanowi jazda na moto w kraju z gówna, jazda w kraju gdzie wpie**alaja nietoperze i w kraju da silvow
Ale tam niebezpieczna jest dosłownie wszystko, nawet wyjście do sklepu po zakupy