18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

Woodstock 2012

UfoTeam* • 2012-12-04, 03:19
Ciekawy montaż z punktu widzenia uczestnika.



Dla hejterów: tak byłem 6 razy, jestem technikiem estradowym w Polsce i nie tylko i tym zarabiam na życie, robię to co lubię.
Dla zainteresowanych: lepsza jakość na YT: /watch?v=dgvE0IfeEn8

Szukałem po tagach, nie znalazłem. Jeżeli powieliłem to przepraszam.

pa...........ho

2012-12-04, 17:50
Fajnie wygląda ta zabawa przed sceną itp. ale mi się nie widzi to całe brudasowo w polu namiotowym, cenie sobie prysznic. Z chęcią tam bym pojechał gdybym miał jakiś hotel czy coś w pobliżu. ;)

miniszuta

2012-12-04, 17:53
Trza pojechać, por*chac late cipska i zostawic

sauerps

2012-12-04, 18:01
PsK napisał/a:

Wszyscy k***a tacy tolerancyjni piszący o wolności i byciu sobą na woodstocku. pie**olicie jak mało kto, jakbyście zobaczyli kogoś taplającego się w błocie o 15 w centrum miasta to na pewno byłby fajnym pośmiewiskiem dla was. Więc j***ć woodstock jak się tam wam podobają takie klimaty to żyjcie na co dzień w ten sposób, a nie odwaga wam raz w roku się udziela.

ale pie**olisz

Tuiq

2012-12-04, 18:18
Technik estradowy - da się za to wyżyć?

Coby

2012-12-04, 18:39
Dobrze, że tak myślicie!! Dzięki temu wiejska trzoda z dyskotek tu nie przyjeżdża, są za to świetni ludzie, z którymi można się napić, pogadać i dobrze bawić. A wy dalej bierzcie swoje proszki i łapkami kręćcie precle na parkiecie, noooo i dropnijcie basa na syntezatorze bo bez tego ni hu hu ;)

be_k

2012-12-04, 19:24
jak to ktoś kiedyś bardzo mądry powiedział

"jeśli już musisz jechać na Woodstock, przynajmniej wysadź się w tłumie"

wszystko w temacie brudne śmieciuchy

daf098

2012-12-04, 19:38
Endiegs napisał/a:

Wszędzie krzyże nerona. Dlaczego symbol Waffen SS jest tak popularny na Woodstocku?


krzyż nerona jest bez okręgu

ssiruuvi

2012-12-04, 20:51
Krychu1 napisał/a: