18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

plogi1

2016-12-21, 13:25
A u mnie na stole znajdą się, pierożki bezglutenowe z kapustką, zamiast śmierdzącego karpia,kotleciki z cieciorki oraz tradycyjny barszczyk czerwony z bio buraczków.

novy__

2016-12-21, 13:41
Pięknie, wszystko dają na Rydzyka i nie mają za co żarcia kupić

bylejakilogin123

2016-12-21, 13:42
plogi1 napisał/a:

A u mnie na stole znajdą się, pierożki bezglutenowe z kapustką, zamiast śmierdzącego karpia,kotleciki z cieciorki oraz tradycyjny barszczyk czerwony z bio buraczków.



Zapomniałaś dopisać że jeseś lesbą albo studiujesz prawo (albo i jedno i drugie)

plogi1

2016-12-21, 14:26
Studiuję prawo i czynnie udzielam się w KOD-zie.

dzorczKlunej

2016-12-21, 14:28
To jest k***a smutne, że ludzie są tak biedni że za głupią k***a bułkę i miskę barszczu robią z siebie debili. Ta mentalność nie bierze się znikąd.

Ganjah

2016-12-21, 14:38
k***a sp***oliny już wpie**alają kod, rydzyka, pis w temat niezwiązany zupełnie z polityką. pie**olone matoły.

Ka...........ki

2016-12-21, 14:42
Jakby nie było kolejki to bym zżarł 10 porcji.

Hochsztapler

2016-12-21, 14:46
Żeby się przepychać łokciami po gotowaną kapustę w plastikowym talerzyku, to nie wystarczy być biednym. Trzeba być jeszcze totalnie sp***olonym poznawczo, pozbawionym jakiejkolwiek godności i dumy. Normalni ludzie ogólnie się nawet nie zbliżają do takich poj***nych akcji. W moim wymarzonym świecie przed tymi stołami byłoby gniazdo M240, napie**alające seriami w ten społeczny kompostownik.

KrisCFC

2016-12-21, 14:51
Czasem myślę, że Ci co tak psioczą tutaj na nich, to im po prostu zazdroszczą, że złapali okazję i mogą się za darmo nawpie**alać. Jak ktoś wie, że go stać, to zwyczajnie olewa takie akcje i nie przejmuje się tym...