18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

W chopperach nie ma przedniego hamulca ???

~McSadol • 2021-09-03, 21:21
Czy kierowcy tych maszyn to sami debile .. ??




Adam_WKLADAM

2021-09-03, 21:32
a taki byl ladny... amerykanski.. ten chopper

Cezar87

2021-09-03, 21:40
Jakis swiezy jechal i tyle w temacie.

ManBearPig

2021-09-03, 23:19
k***a, hamowanie jak gówniak na rowerku.

sothis

2021-09-04, 00:35
ManBearPig napisał/a:

k***a, hamowanie jak gówniak na rowerku.



Nie każdy gowniak tak hamuje...

jakubovvski

2021-09-04, 00:36
Zabrakło ciężarówki na drugim pasie ruchu :cry:

daminoday

2021-09-04, 02:35
Ale ladny byl taki amerykanski

Kurde26

2021-09-04, 04:44
U..... Widzę sami fahofcy od doskonalenia jazdy na motorze. Ale wiecie że jazda na motorze w PS 4 to nie to samo co prawdziwy motocykl? Hamowanie awaryjne lepiej jest uskutecznić hamulcem tylnym. Większe prawdopodobieństwo że utrzyma się sprzęt w pionie. Zablokowane koło daje nam możliwość jakiś niewielkich manewrów. Zablokowane przednie koło to pewny szlif mordą po asfalcie. No chyba że moto ma ABS. A ja osobiście często zaczynam hamować tyłem wtedy przód jest dociśnięty i dołączam przód. Nie wiem czy dobrze czy źle ale jeszcze żyje.

azuz

2021-09-04, 06:07
Kurde26 napisał/a:

U..... Widzę sami fahofcy od doskonalenia jazdy na motorze. Ale wiecie że jazda na motorze w PS 4 to nie to samo co prawdziwy motocykl? Hamowanie awaryjne lepiej jest uskutecznić hamulcem tylnym. Większe prawdopodobieństwo że utrzyma się sprzęt w pionie. Zablokowane koło daje nam możliwość jakiś niewielkich manewrów. Zablokowane przednie koło to pewny szlif mordą po asfalcie. No chyba że moto ma ABS. A ja osobiście często zaczynam hamować tyłem wtedy przód jest dociśnięty i dołączam przód. Nie wiem czy dobrze czy źle ale jeszcze żyje.



Skończ pie**olić głupoty, bo jeszcze Cię ktoś posłucha.
Sprostowanie:

1. Hamowanie awaryjne zawsze przodem + tyłem.
2. Zablokowane tylne koło nie daje żadnych możliwości manewru, a jedynie może skutkować konkretnym high-sidem.
3. Kask chroni mordę od szlifu po asfalcie.
4. Szlif jest przyjemniejszy niż przyj***nie w stojącą przeszkodę.
5. Zapisz się na jakieś doszkalanie.
6. Uważaj tam na tym swoim skuterze.

pro_avenger

2021-09-04, 07:27
Kurde26 napisał/a:

U..... Widzę sami fahofcy od doskonalenia jazdy na motorze. Ale wiecie że jazda na motorze w PS 4 to nie to samo co prawdziwy motocykl? Hamowanie awaryjne lepiej jest uskutecznić hamulcem tylnym. Większe prawdopodobieństwo że utrzyma się sprzęt w pionie. Zablokowane koło daje nam możliwość jakiś niewielkich manewrów. Zablokowane przednie koło to pewny szlif mordą po asfalcie. No chyba że moto ma ABS. A ja osobiście często zaczynam hamować tyłem wtedy przód jest dociśnięty i dołączam przód. Nie wiem czy dobrze czy źle ale jeszcze żyje.



Większych bredni dawno nie czytałem.


:lol:

Ci...........la

2021-09-04, 12:44
Kurde26 napisał/a:

U..... Widzę sami fahofcy od doskonalenia jazdy na motorze. Ale wiecie że jazda na motorze w PS 4 to nie to samo co prawdziwy motocykl? Hamowanie awaryjne lepiej jest uskutecznić hamulcem tylnym. Większe prawdopodobieństwo że utrzyma się sprzęt w pionie. Zablokowane koło daje nam możliwość jakiś niewielkich manewrów. Zablokowane przednie koło to pewny szlif mordą po asfalcie. No chyba że moto ma ABS. A ja osobiście często zaczynam hamować tyłem wtedy przód jest dociśnięty i dołączam przód. Nie wiem czy dobrze czy źle ale jeszcze żyje.



Koleś co za głupoty piszesz mam nadzieję że nie posiadasz motocykla jak posiadasz to nie wróżę ci długiej kariery w zdrowiu

Kurde26

2021-09-04, 19:39
Rozumiem że zdaliście prawo jazdy, tak was tam uczyli i spoko. Jeżdżę na tym moim skuterze 9ty sezon, ciągle tym samym. Trafiłem na naprawdę dobrą piedziesiatke w 2t. Dała radę do Rumuni, raz też do Holandii bo inną piędziesiatke. Trzy i pół konia ale zapie**ala jak wściekła. Odblokowana to pod 60 daje rade. Sportowy tumik z trzepaka dużo daje.
1 Hamowanie awaryjne zawsze Tyłem plus przodem chyba że lubisz latać przez kierownice
2 może skutkować jeśli puścisz hamulec, jak będziesz trzymać do końca nic takiego ci nie grozi
3 szlifowanie mordą było przenośnią mogłem równie dobrze napisać dupą wtedy byś się nie przypie**alał
4 dlatego lepiej czasem hamować tyłem i się wyłożyć niż zaj***ć czołowo (zrobić szlif z premedytacją)
5 szkole się raz dwa razy w roku, prywatnie dla siebie na placu manewrowym, wiesz skutrem mnie na tor nie wpuszczą
6 uważam na skuterek bardzo bo malutko pali i chodzi jak zegarek.
Obejzyjcie jeszcze raz ten film. Gość tak czy inaczej skazany był na porażkę więc wyłożył moto żeby zminimalizować obrażenia.

BigLebovsky

2021-09-04, 21:44
Czekam na wypowiedź Halmana. Ten znany koniobijca zna się w temacie.

pro_avenger

2021-09-04, 23:05
@Kurde26

Zaoszczędzisz na jazdach doszkalających na skuterach. Zaczynasz hamować od najskuteczniejszego hamulca. Bo taki jest cel hamować na ja aby zatrzymać się najszybciej. To trochę tak jakbyś w samochodzie powiedział że hamujesz biegami bo nie blokują się kola


michallpk

2021-09-06, 11:23
Mówisz że debile, a sam napie**alasz spację przed interpunkcją jak większość dzisiejszych debili.