18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

W chopperach nie ma przedniego hamulca ???

~McSadol • 2021-09-03, 21:21
Czy kierowcy tych maszyn to sami debile .. ??




twojadziewczynajestgruba

2021-09-06, 16:50
Wieśki, zapomnieliście dodać, że w głównej mierze takie "czoperki" mają z przodu jedną tarczę z marnym zaciskiem. Biorąc pod uwagę, że jesteś to kupa żelastwa hamowanie może właśnie tak wyglądać. Dodatkowo opony są twardsze, ze względu na żywotność. Nijak to się ma do hamowania na ostatnią chwilę. Dlatego w życiu takim gównem bym nie jeździł.

Kurde26 napisał/a:

Rozumiem że zdaliście prawo jazdy, tak was tam uczyli i spoko. Jeżdżę na tym moim skuterze 9ty sezon, ciągle tym samym. Trafiłem na naprawdę dobrą piedziesiatke w 2t. Dała radę do Rumuni, raz też do Holandii bo inną piędziesiatke. Trzy i pół konia ale zapie**ala jak wściekła. Odblokowana to pod 60 daje rade. Sportowy tumik z trzepaka dużo daje.
1 Hamowanie awaryjne zawsze Tyłem plus przodem chyba że lubisz latać przez kierownice
2 może skutkować jeśli puścisz hamulec, jak będziesz trzymać do końca nic takiego ci nie grozi
3 szlifowanie mordą było przenośnią mogłem równie dobrze napisać dupą wtedy byś się nie przypie**alał
4 dlatego lepiej czasem hamować tyłem i się wyłożyć niż zaj***ć czołowo (zrobić szlif z premedytacją)
5 szkole się raz dwa razy w roku, prywatnie dla siebie na placu manewrowym, wiesz skutrem mnie na tor nie wpuszczą
6 uważam na skuterek bardzo bo malutko pali i chodzi jak zegarek.
Obejzyjcie jeszcze raz ten film. Gość tak czy inaczej skazany był na porażkę więc wyłożył moto żeby zminimalizować obrażenia.



Nie powielaj mitów o kładzeniu się/robieniu szlifa podczas hamowania :)

Kurde26 napisał/a:

U..... Widzę sami fahofcy od doskonalenia jazdy na motorze. Ale wiecie że jazda na motorze w PS 4 to nie to samo co prawdziwy motocykl? Hamowanie awaryjne lepiej jest uskutecznić hamulcem tylnym. Większe prawdopodobieństwo że utrzyma się sprzęt w pionie. Zablokowane koło daje nam możliwość jakiś niewielkich manewrów. Zablokowane przednie koło to pewny szlif mordą po asfalcie. No chyba że moto ma ABS. A ja osobiście często zaczynam hamować tyłem wtedy przód jest dociśnięty i dołączam przód. Nie wiem czy dobrze czy źle ale jeszcze żyje.



A można mieć CBS z wspomaganiem, a do tego abs i to robi robotę :)

Cezar87

2021-09-06, 21:35
Tekst tego roku chyba uslaszalem hamowanie tylnym hamulcem dociąża ci przód :D Ja pierdziele i takie cos w ogole pisac potrafi :D

Erni90

2021-09-07, 00:33
hopper waży często ponad 300 kg. A jadąc 2m za autem nie ch*j nie wychamujesz