18+
Ta strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich.
Zapamiętaj mój wybór i zastosuj na pozostałych stronach
topic

VooDoo po rewolucji Magdy Gessler

bOxiOr • 2013-02-02, 16:47
Zmiany, zmiany i jeszcze raz zmiany..ale czy na lepsze?


kasanovva

2013-02-02, 23:12
Hmm koleś nagrywał swoje jedzenie przed przemianą restauracji.
Spodziewał się tego?

Re...........ms

2013-02-02, 23:49
Gesler prócz kuchni Polskiej nie zna żadnej innej.. ta kobieta to pomyłka, która lansuje się na nazwisku męża.

Bl3s

2013-02-03, 01:45
Pani M. G. jest restauratorką, nie kucharzem, więc o gotowaniu wie tyle, co ja o urządzaniu sali- czyli cały ch*j. Od 5 lat zajmuję się gotowaniem zawodowo, jestem po szkole gastronomicznej, gotuję w najlepszych restauracjach w tym kraju, ale M.G? Każdy szanujący się kucharz obśmiał Master Chef, Kuchenne Rewolucje, MG i inne twory tego typu. Tego nie da się oglądać, bo się nóż w kieszeni otwiera człowiekowi, który wie o co w tym wszystkim chodzi.

Wracając do filmiku- Polska mentalność- nawpie**alać się za grosze, niekoniecznie dobrego jedzenia. Dużo czasu minie a wody w Wiśle upłynie zmieni się podejście Polaków do jedzenia i płacenia za produkt wysokiej jakości.

Co do homarów- da się w Polsce zjeść świeże, dobrze przyrządzone homary, tylko że trzeba za nie słono zapłacić.

sobanek

2013-02-03, 02:28
Ale 20zł to nie są grosze - za 20zł można sobie w domu przygotować porządny obiad, ba! Nawet w restauracji Sphinx w Warszawie dostaniesz pół kilo świetnej lasagni. No, ale Magda Gessler - byłam tutaj, więc teraz będzie mniej za więcej. W jej pie**olonej restauracji "U Fukiera", gdzie poziom obsługi jest żenujący, jedzenie nie jest powalające. Ceny za to i owszem - nie wiem jak teraz, ale jak byłem na Walentynki 2011, to zapłaciłem 45zł za malutką porcyjkę Spaghetti!!

kamanes

2013-02-03, 06:14
Frytek było 9 :)

pa...........66

2013-02-03, 11:41
Conalingus napisał/a: